Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Krobuzon
andraste (Občasný) - 27.8.2007 > SNAEKy> Ne, fakt to neni predelana fotka. :o))
Ja si to mesto taky takhle predstavuju, ale obavam se ze autor by ho chtel mnohem depresivnejsi. :o)
U příspěvku:*.*.*
andraste (Občasný) - 22.8.2007 > druhý černej saniťák> Sumar. :o) http://sumar.bloguje.cz/
U příspěvku:ulicka
andraste (Občasný) - 20.8.2007 > Jinak vam dekuji. :o)
U příspěvku:ulicka
andraste (Občasný) - 20.8.2007 > druhý černej saniťák> Je to 1:1, obrazek je ve skutecnosti strasne malinky. :o)
U příspěvku:prochazka
andraste (Občasný) - 20.8.2007 > druhý černej saniťák> Fantasy obdobi je uz celkem za mnou. Ale pohadky mam rada porad. :o) O genialite nemuze byt rec, ale treba toho jednou docilim.

Ja vlastne ani moc nevim co k tomuhle obrazku rict. Mam rada prirodu a venkov, na prochazkach krajem je mi skvele. Snazila jsem se to tam nejak nakreslit, takovou tu letni pohodu, kochani se, atp. :o)
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 20.8.2007 > Prokletí> Vykolejenej? :o)) Kocka je zvire, ja jsem kupodivu clovek. :o)))
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 20.8.2007 > Prokletí> Ja mam poradnyho, nemuzu si stezovat. Co ty? :o))))
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 20.8.2007 > Prokletí> To jsem rada. A udelej to prosim dukladne at uz o tobe neni slyset. :o))
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 18.8.2007 > Prokletí> Ne, kritka mi nevadi, ale radobyumelcu je mi lito.
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > Prokletí> Neni treba, tebe muzu jen politovat.
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > Prokletí> Vzhledem k tomu ze uz jsi zde publikoval, zajiste jsi neprehledl tuto vetu a drzis se ji.
"Neútočte na ostatní uživatele a zachovávejte prosím základy slušnosti."
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > Prokletí> Jo taaak, myslis tohle?
http://shop.bioniclub.cz/images/povl_witch2-c.jpg

Tak to mas uplnou pravdu, naprosto shodny styl.
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > Prokletí> To je co, prosim?
U příspěvku:růst
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > Diky. :o)
U příspěvku:Beatles - Magical Mystery Tour
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > Prokletí> Nezlobim se. Zas tak moc prace mi to nedalom, mela jsem to pomerne rychle, je to pocitovka k pisnicce. Doporucuju poslechnout. .o)
U příspěvku:Beatles - Magical Mystery Tour
andraste (Občasný) - 17.8.2007 > celulosa> Neprejede je, jede pomalu. :o)))
U příspěvku:Podzimni strom
andraste (Občasný) - 15.9.2004 > Natasha_> Ted trochu nerozumim. Barva je to cervena, na hodne tmave modry a cerny. :o) Ale jinak je obrazek cely kresleny ve photohsopu.
U příspěvku:Podzimni strom
andraste (Občasný) - 15.9.2004 > Dekuji vsem za pochvaly. :o)Cenim si toho ze ma obrazek uspech. :o)
U příspěvku:Podzimni strom
andraste (Občasný) - 9.9.2004 > Ja jsem chtela aby to bylo tmave. Lakal me hlavne kontrast ty cerveny oproti hodne tmavemu nebi.
U příspěvku:Podzimni
andraste (Občasný) - 8.9.2004 > Diky vsem, tesi me ze se obrazek libi. :o)
U příspěvku:Podzimni
andraste (Občasný) - 8.9.2004 > vomi> Trosku. :o)

Technika: Nacrtnuta kresba tuzkou, naskenovana a z vetsiny dodelana ve Photoshopu.

A velikost dila? Mmm, myslim ze cca 15cm navysku.
U příspěvku:Cyberžába
andraste (Občasný) - 8.9.2004 > čtenář> Tezko, leda by mi ten obrazek nekdo sproste ukrad.
U příspěvku:Viktor Dyk - Soumrak u more
andraste (Občasný) - 25.5.2004 > Hm, tak to mam uprimnou radost ze ma komiks uspech. :o))))
U příspěvku:Viktor Dyk - Soumrak u more
andraste (Občasný) - 21.5.2004 > Jeste bude druha stranka. :o)
U příspěvku:noname
andraste (Občasný) - 12.5.2004 > Cedrik> No vidis. :o))) A jeste s ohledem ze jsem fotila sebe na samospoust. :oD
U příspěvku:Dům
andraste (Občasný) - 6.2.2004 > g morr> A nebo sikovna rucicka a tablet. :O))
U příspěvku:Night
andraste (Občasný) - 2.2.2004 > Luk Malér> Hm, tak to povazuju vyblitek nevychovanyho spratka, a ne za neco dokonale objevnyho. Asi se budes muses smirit s tim ze kazdej ma jinej nahled na vec. Nevim proc mi nutis predstavu neceho, o co nestojim. Jestli kreslim jako duchodce(?zajimavy jak si na to prisel), tak tak budu kreslit i dal, protoze mi to vyhovuje. Zvykej si broucku. A kdybych kreslila tak, ze bych si mohla dovolit vystavobvat ve veletrzaku, tak se asi na nejakym serveru nezahazuju s nekym jako ses ty. A co se tyka hacku, dokonce i psat si muze kazdej jak chce.
U příspěvku:Night
andraste (Občasný) - 27.1.2004 > Luk Malér> Ja kreslim pro radost, a ne pro namysleny tupce jako ses ty.
U příspěvku:Strach
andraste (Občasný) - 21.1.2004 > Alggiz> Je to delany propiskou a cernou akvarelovou pastelkou. Tu jsem pak rozmyla steteckem. A barva je dodana photohopem. :o)
U příspěvku:Strach
andraste (Občasný) - 20.1.2004 > unseen> No no, ty mas zase v kapse "v zajeti jidla". :o))))
U příspěvku:Strach
andraste (Občasný) - 20.1.2004 > Oooo, vsem vam velmi dekuji. :o) Mam radost.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter