Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Afázie
hermit (Občasný) - 28.4.2009 >

paráda....(a pořád žasnu, jak se s léty - aspoń mýma očima viděno - v básničkách sbližujeme... těší mě to... )

angličtiny je tam vela, ale tobě to beru, protože vůbec nepochybuju, že jde o záměr

jen snad drobnost - osobně nevím, co nebo kdo je Shaggy, takže tam nezachytím příliš kontext, není to pojem, který by se mi proměnil v notorický symbol, v ikonu popartu... možná nejen mě.. ale možná na tom nesejde a je to tak schválně napsáno i s rizikem neporozumění na 100 procent...

U příspěvku:povídka o děcku
hermit (Občasný) - 28.4.2009 > ježíšku, o to mi šlo, o přečtení, dík :-)
U příspěvku:povídka o děcku
hermit (Občasný) - 28.4.2009 > anae> ahoj, jo, je tu zrovna hezky :-)
U příspěvku:Motýl
hermit (Občasný) - 17.4.2009 > tuik> všímavá!:)
děkují
U příspěvku:Povinnost
hermit (Občasný) - 10.3.2009 > tuik> 

ahoj, dík za čtení...:-)

"smát se nad purpurovým svědomím", pokud si to zpětně sám překládám, chtěl jsem tím vyjádřit něco jako "nejistě a nemístně zlehčovat vlastní povrchní vášně" :-))

tak nějak.

 

 

U příspěvku:Letošek
hermit (Občasný) - 7.3.2009 > takový jako nákrok, a... a pak jakoby něco chybí. ale proč ne, je to takové, jaké to chceš mít. snad, nebo..? :-)
beru to, líbí.
U příspěvku:prok
hermit (Občasný) - 6.3.2009 > tuik> 

vevinout mně nikdo ještě nekritizoval, díky!....:-)

jsem rád za čtení, o to mi šlo, aby ten chaos dával smysl - řekněme z určité vzdálenosti vnímání. mělo by se to zase v mozku poskládat do smyslu.  :-)

dík.

U příspěvku:mladý král
hermit (Občasný) - 13.2.2009 > moc, jsi v tom ty, srdeční jakoportrét
U příspěvku:Jedna básnička a jedna blbost
hermit (Občasný) - 13.2.2009 >

vzdálil jsem se, tady méně rozumím.

dvojka se mi líbí (dotýká se mě ) víc, ale přijde mi to trochu levné, ohrané. líbí se mi ovšem ten vzdušný žoviální závěr!

tak za dvojku dám 5, jedničku nehodnotím.

U příspěvku:Zápisky z nekropole
hermit (Občasný) - 13.2.2009 > jsme tvůj fan a od jisté doby prostě tvé básně beru; a když se mi náhodou nelíbí, hledám chybu nejdřív na své straně; tady chybu hledat nemusím. dostal jsi se, myslím, do stádia, kdy poctivě vysezené budí dojem ležérní spontánnosti, což je (imho) ideální stav, který hledám u sebe já.
U příspěvku:Pod hladinou
hermit (Občasný) - 28.1.2009 > přenosný pocit

ale s těmi přechodníky bych obecně hodně šetřil, ba vyloučil je radši zcela - je to velmi jemný materiál a málokdo je umí používat (já tedy taky ne) a obzvlášť v poezii soudobé působí škrobeně, bizarně/starodávně, tak nějak nečerstvě...
U příspěvku:Zoufáš si
hermit (Občasný) - 28.1.2009 > nadějný:-)
U příspěvku:Na cáry
hermit (Občasný) - 28.1.2009 > fajn, tady jsi se vydala dobrou cestou. :-)
U příspěvku:*
hermit (Občasný) - 28.1.2009 > fascinuje mě to. drásá. a nemůžu se odříznout od toho, že tě znám, ale vadí to vnímání? ty jsi srostlá přímo se svými díly, jsi jejich součástí. jsi jejich srdce a tvé věci tvými žílami. ty nejsi z těch, co se od nich chtějí oddělit.
U příspěvku:Epilepsie 2008; sněžna
hermit (Občasný) - 28.1.2009 >

Vymydlená básnička... intenzivní, jen co je pravda, jen až moc vymydlená, na můj vkus, ale to už se opakuju. :-) Zrcadlo bez smítka prachu - je ještě vůbec skutečné?

Za plný počet, ale jestli by bylo deset maximum, tak ti dávám 9,5...:-)

U příspěvku:toilet blues
hermit (Občasný) - 27.1.2009 > miii> 

povědomé miii :), ono to tam je tak, že holky maj na lopatkách (přichycený) koníky, ale hraje tam i ten druhej význam, je to taková dvojfráze :))

dík

dík všem

U příspěvku:Kámen a cesta
hermit (Občasný) - 22.1.2009 > zajímavý... čtyřikrát jsem to přečetl.
U příspěvku:je leden je leden
hermit (Občasný) - 22.1.2009 >

další z klasických lednových variací... na osamělost, neutěšenost etc... a je solidní, věřím jí... člověka to v lednu vždycky nutí, nějak se z toho vypsat, viďte.?

:-)

U příspěvku:někdy až takhle
hermit (Občasný) - 22.1.2009 > celkem fajn, ale ještě mi tam něco malinko chybí... takhle to na mě působí jako jedna z růžence drobných impresí...
U příspěvku:. . . (bydlím)
hermit (Občasný) - 22.1.2009 > plagiátor> děkuju, těší mě.
U příspěvku:. . . (bydlím)
hermit (Občasný) - 22.1.2009 > dadik> 

správný podotek, díky, ono to tak funguje, ale kdybych to vyjádřil takto přímo, znělo by to moc krasodušsky.... nepřímo tím /jistěže s nadsázkou/ vyjadřuju, že já = mý dítě plus (to druhý slovo:-)) )

 

U příspěvku:. . . (bydlím)
hermit (Občasný) - 21.1.2009 > díky vám díky, ó...:)
U příspěvku:Nápady, školní
hermit (Občasný) - 20.1.2009 > moc fajn. inspirativní, stylotvorné, míním já, nerozum.
U příspěvku:Hora svaté Kateřiny
hermit (Občasný) - 20.1.2009 > zeměpis. dobré.
U příspěvku:pf2009
hermit (Občasný) - 20.1.2009 > wandalka> dělej to taky tak, idiot ti stejně nikdy rozumět nebude...;)
U příspěvku:pf2009
hermit (Občasný) - 20.1.2009 > wandalka> 

no já myslel, že je to srdce ale jsi mě znejistěla....;-))

praskunstova galerie .. něco takového existuje? netušil jsem. pištění komárů nevnímám... ;-)

 

U příspěvku:Black Stripes
hermit (Občasný) - 20.1.2009 > mně se líbí, i ty strašidla místo očí jsou fajn
U příspěvku:pf2009
hermit (Občasný) - 20.1.2009 > wandalka> jakej eman? jak upravit? kams e mám podívat? co kdo poznal? nic nikdo nepoznal! :-))
U příspěvku:pf2009
hermit (Občasný) - 20.1.2009 >

jéjej, dodatečně i já vinšuju, vtipný pf...... :-)

jo, a to ty jsi vtipná, to se musí teda zase jako nechat:-)

srdeční léčbu doporučují čtyři srdcaři ze tří :-)

U příspěvku:budou ctnost
hermit (Občasný) - 20.1.2009 >

výborný. silný!

tenhle rok přečkáme, už věřím. :-)

U příspěvku:Eroze
hermit (Občasný) - 20.1.2009 >

já nevím co je amfibrach jsem jednoduchý člověk. ale to mě nijak nevadí, protože to slovo tam má zvuk a autoru věřím i mimoděk, že ví, proč tam to slovo je, a já se tím slovem mezi ostatními nechám unášet.

parádně ti to hraje, rezonuje s tvarem, to taky umíš, myslím vizuální tvar.

jo, brachu, těší mě to moc.

 

 

 

  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter