Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 14.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lomcování
hermit (Občasný) - 25.1.2008 > anae> jistěže tomu chlap nerozumí, vybírá si totiž většinou ty krásný a inteligentní a tajuplný a s prsama pod bradou, který ale vůbec neumí nosit putny s uhlím, ani smažit škvarky, natož otvírat pivo zubama. co se mě týče, tak já to tak mám - že si musím myslet, že jsem lovec, pokud bych se ale dozvěděl, že jsem byl oklamán jen hrou na lov, a že sám jsem byl loven, nemyslím, že by mi to vadilo, ale nesmělo by to být moc brzo. ale myslím si ještě jedno: ženská musí mít v sobě vždycky nějakou neprobádanou místnost, nikdy se nesmí otevřít a odevzdat celá, pořád musí jakoby někudy unikat a být pořád někde nedosažená... si myslím. i kdyby to měla jen hrát. asi ten chlap zase se musí snažit, že jo, nosit ty kytky a oblbovat už oblbnutou a nikdy nepřiznat nevěru, že jo, a furt vidět tu svou ženskou krásnou a tak asi. jo, já bych mohl dělat poradce, jen kdyby mně někdo poradil. :-)))
no nevím, já to znám jen tak z knížek a z televize, že jo. :-)
U příspěvku:... (už všichni)
hermit (Občasný) - 25.1.2008 > vřes> v aktuálním kontextu vzbuzuje přečtení závist k vlastní minulosti... - promiń, nerozumím... k čí minulosti? závist? :-o
U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 25.1.2008 > díky všem za projevenou účast, která mě přkevapila a které si nesmírně vážím. ovšem protože coby citově labilní poloidiot nevím, jak s ní naložit, vhazuji ji tímto do kamen, aby shořela. :-)
U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > Janele z Liků> no to mě to taky přepadává samo od sebe, proto teď dnepíšu nic a tenkrát jsme bohužel nedělal skoro nic jinýho, než jsem psal. no, tak. systematičnost je sice bezvadná, ale já ji neovládám. :-)
U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > Janele z Liků> kdo mě zná, tak ví, že divnej jsem hlavně já :-))
U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > Janele z Liků> 

nepíšu momentálně nic z tzv. volný tvorby, jen fejetony jsem psal do prosince.

ale jo, v tom období, kdy jsem mě psací mánii (díky bohu je pryč), tak jsem seděl nad osmi veršíky jeden den od osmi do půlnoci a druhej den jsem si k tomu sedl znovu na čtyři hodiny a na konci jsem měl básničku o dvaceti slovech. se tím nechlubím, jen konstatuju, nevím, jestli je to dobře nebo špatně. :-)) dneska si myslím, že se dá čas i účelněji vynaložit, třeba koukáním na televizi, nebo pitím piva. :o)

ty fejetony jsem psal běžně osm hodin a je to standardně kolem 50 řádků strojopisu.

U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > hermit> napadá mě - vlastně mě baví o tom psát, jak píšu a tak, takový ty hlubokomyslný úvahy, ale na druhou stranu si nemyslím, že bych byl tvůrce, který si může dovolit analyzovat sám sebe, spíš nejsem vůbec nikým, jen jsem měl před lety takovou mánii psáti se. :-)
U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > stanislav> 

tohle sem určitě osm hodin nepsal... má to v podstatě přímočarou jednoduchou stavbu :-) taky si to nepamatuju, je už to tak 7 let možná..., tohle bych hádal tak na hodinu jednu-dvě...ani to není snad psaní, spíš takový převracení každýho slova sem tam... ale tahle šla rychle, co si tak vybavuju...

no, jistě to není briliant, není to vlastně nic, jenom takový větičky :-)))

U příspěvku:Vysoké pece - Nové chuti
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > perfektní věc... and můj obdiv...
U příspěvku:Lomcování
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > anae> 

hihi... vtipné... neodpovím, můžu-li... :-))

takže všechno je správně :-)

U příspěvku:...(mé básně)
hermit (Občasný) - 24.1.2008 > wandalka> nemusí se líbit, ale když je někdo "bere", to mě těší asi nejvíc, fakt. dík, dík všem.
U příspěvku:Lomcování
hermit (Občasný) - 22.1.2008 > hermit> nedejbože, aby si tohle o mě někdo přečetl!!! :-))
U příspěvku:Lomcování
hermit (Občasný) - 22.1.2008 > anae> to přece nemusím a nemůžu vysvětlovat, neboť bychomse dostali do nekončících polemik, co jsem čím myslel; korm toho, i když tam nějaký význam cítíš, což mě těší, tak to neznamená, že ten text zrcadlí nějakej můj názor....:-) no ale vlastně jsem tam víc, než přiznávám sobě si, jak si ted uvědomuju :-))
U příspěvku:....(cestou z tanečních)
hermit (Občasný) - 22.1.2008 > stanislav> no vona mi ani tenkrát nepřišla ňák výjimečně pěknější, než jiný holky z tanečních, až pozdějc jsme se z novin dočetl, nejsa divákem tv, že ta slečna platí za krasavici :-)) nojo, asi jsem opožděnej, holt. :-))
U příspěvku:....(cestou z tanečních)
hermit (Občasný) - 22.1.2008 > anae> já nevim, je juž to osm let starý, už to přepisovat nebudu, nechám tam ty sliny, i když třeba nejsou éterický, nevylučuju, ale neumím posoudit :-)
U příspěvku:....(cestou z tanečních)
hermit (Občasný) - 20.1.2008 > stanislav> 

jmenovala se Jana Dolejší, poté Adámková a o pár let později se v Praze stala věhlasnou televizní rosničkou :-))

nojo, utřel sem :-))

U příspěvku:Soví balada
hermit (Občasný) - 18.1.2008 > Vio> stará parta, stará party :-))
U příspěvku:pojídání obrazu s teritoriálními vodami
hermit (Občasný) - 18.1.2008 > kafka> znáš, dyk to je starý, už to tam kdesi  na pismakosu bylo.....;-))
U příspěvku:Soví balada
hermit (Občasný) - 18.1.2008 >

a hele! :-)

líbí se mi mocně!

(snažím se dneska udržet na židli, ne sladce padat:-)

U příspěvku:pojídání obrazu s teritoriálními vodami
hermit (Občasný) - 18.1.2008 > Vio> 

Radši bych do tý první party, sím....;-)

Reálně to radši snad nechci vědět. :-))

U příspěvku:pojídání obrazu s teritoriálními vodami
hermit (Občasný) - 18.1.2008 >

neberte to moc vážně, plod mé druhé puberty

;-)

U příspěvku:představy o minulosti
hermit (Občasný) - 17.1.2008 > kygiss> ó, děkuji, snad není horší, asi ne, je upřímná, i když taková snad více lyrická. :-)
U příspěvku:... (nechám je spát)
hermit (Občasný) - 17.1.2008 > kygiss> to mě těší.. díky....
U příspěvku:... (nechám je spát)
hermit (Občasný) - 17.1.2008 > anae> nový mám jen novinový fejetony a pravděpodobně nepublikovatelný deníčky, k těm fejetonům možná časem sáhnu, mám jich asi stovku. i když to je asi blbý, to sem dávat když už to vyšlo. jenže v novinách to asi nikdo moc nečetl. no. tak poraď, babo. teda, babo, raď. :-)
U příspěvku:... (nechám je spát)
hermit (Občasný) - 17.1.2008 > anae> nedošly, ještě tak 200 kousků ve záloze mám, můžu to tu vesele plevelit aspoň půl roku :-))
U příspěvku:„zachráníme pank!“
hermit (Občasný) - 17.1.2008 >

hotová věc, autor jest umělec. :-)

 

U příspěvku:představy o minulosti
hermit (Občasný) - 16.1.2008 > taková hrozně jímavá básnička to je :-)
U příspěvku:... (buď budu sám)
hermit (Občasný) - 15.1.2008 > wandalka> on by se tam pak ztratil druhý význam: paní -  vládkyně. no.
U příspěvku:... (tak už osvobozen)
hermit (Občasný) - 15.1.2008 > je to starší text s náznakem kýče, bohužel nezáměrným. ale co, já jsem jednak zaujatý proti té básničce, jednak pro ni. :-) dneska bych to takhle už nenapsal.
U příspěvku:Šmejde jeden drzá!!!
hermit (Občasný) - 15.1.2008 >

krásně nahozený.... být to jen o jeden obraz neb přesah větší, řeklo bych, že jsi zde genius. ale šikovnej jsi, to teda jo. :-)

připomíná mi to nějak ruský básníky, teda v překladech, Pasternaka, nebo Okudžavu, nebo tak něco.

U příspěvku:přehled
hermit (Občasný) - 14.1.2008 > Lyryk> 

jo, možná nerozumím dobře.

ale já myslím, že rozumím dobře. :-)

prostě bych konkrétně od tebe čekal méně kýčovitou koncovku. :-)

jenže protože tě zase nemůžu podezírat, že by sis jí nebyl vědom, tak doufám, že si na ní trváš a já se smířím.

on přehled a přehled je myslím v důsledku si blízek, ba totožen.

(jako netajím, mě se to fakt hodně líbí, ale na tebe musí bejt přísnost.)

  <<< předchozí 
14.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter