Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hnízdo je prázdné...
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Vitovan> Jé, mám rád, když je po mém :) Přijde mi, že teď je to o dost lepčejší, hned to vykouzlilo jinačí atmosféru, vypadá to skoro jako na dně mořském.
U příspěvku:Král vzduchu
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > To mi přijde nepovedené - zaostřeno je někam na skálu, ne na Krále vzduchu, navíc mi záběr zezadu přijde trochu podivný, světlo se mi zdá zbytečně ostré a přemýšlel bych asi taky o jiném ořezu. Toť můj názor.
U příspěvku:Na statku, kde chovají koně...
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Jednička se mi líbí výrazně víc než dvojka, jen mi přijde, že ta budova lehounce přepadává. Kůň je zajímavý a chápu, že je tomu podřízena i fotka, ale takhle z pohodlí svého domova se mi zdá, že to mohlo jít udělat lépe.
U příspěvku:4
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Copak to je za sport - méďování? :)
U příspěvku:p61
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Jejda, tady je věcí, až hrůza, ale to je asi účel, že... :)
U příspěvku:U nás na dvoře
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Hezká psisko vlevo :)
U příspěvku:Hnízdo je prázdné...
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Hnízdo je prázdný, ale ten kontrast a ostrost je vražedná, před tím asi utekli ty ptáci... Barevně to není špatné, ale jinak myslím, že prázdné hnízdo se dalo zpracovat lépe.
U příspěvku:Sharon
Alík Úchylný (Občasný) - 13.6.2006 > Všechno, co popisuje Santiago, až na čáry, hodnotím jako klady. Mě se fotka líbí. Možná bych jen lehoulince posunul ořez nalevo, ale to nestojí za řeč, navíc bůhví, jak by to dopadlo.

Bylo by to 4,5.
U příspěvku:0636_0025
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Vitovan> Já si s tím tajemnýn sdělením také lámal hlavu :)
U příspěvku:naturalis humane fragmentum
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > To vůbec nevypadá marně, mě se to docela, vlastně dost líbí. Jen si představuju, jaký u toho byly krásný barvičky, škoda, že to není barevné. A taky mohlo být té větvi trochu víc vidět do "obličeje" :)

Kampak se ti zatoulal prvý pokus?
U příspěvku:Kříž
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Elfman> Ano, vydrápali jsme se na něj, mezi tím se dole udělala mlha, takže jsem cvaknul kříž a šli jsme :) Děkuji všem za hodnocení!
U příspěvku:Radikální řez nádoru třešně
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Jako experiment mi to nepřijde (když pominu, že skoro každá fotka je svým způsobem experiment), ale to je jedno, každé škatulkování má své mouchy. Tady se mi stala zajímavá věc - jak všechno černobílé a ten řez barevný, když se na to podívám, jako by mi ten řezal plul po fotce, působí to na mě dost nepříjemně, tahá to oči.
U příspěvku:0636_0025
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Strážce_majáku> Já taky netvrdím, že každá fotka musí být ostrá a dokumentární, jen, že tady mi to prostě nesedlo. Toť můj skromný názor, nic ve zlém.
U příspěvku:p62
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Ale tohle se mi líbí. Auto jsou fajn nablejskaný :)
U příspěvku:0636_0025
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Pod pojem ostatní se schová ledasco, ale tohle na mě působí jako výcvak. Ta zvětšená se mi zdá ještě horší, světla moc ostrý, jediný ostrý místo v rohu. Postup "Když nevím co s tím, dám to do černobílé" taky nesdílím.
U příspěvku:První růže
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Tu růži jsem si moc neužil, není z ní moc vidět. A ten rám se mi taky dvakrát nezamlouvá.
U příspěvku:těžká technika 2
Alík Úchylný (Občasný) - 12.6.2006 > Trochu dvojka, ale celé se mi to spíš nelíbí. Moc tmavé, téma pro mě nic moc a nálada z toho na mě žádná nepadla.
U příspěvku:Zo schodov, zo schodov
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Hm, pěkný, takhle moc bych to, pravda, neořízl, druhá u mě vede, budu o ní přemýšlet. Jak jsi docílila toho odstínu? Tos to před odbarvením posunula do žluté či nějakým jiným fíglem?
U příspěvku:5
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Tak to je dobrý, když jsem tak před rokem poprvé přemýšlel o svém druhém působení na Totemu, sledoval jsem fotky a utkvěl mi Minervův podchod z rybího oka. Že to je ta samá osoba, která teď fotí lampy a potažmo ještě méně, mi došlo až teď, když jsem si sjížděl na začátky jeho tvorby zde. No, tomu říkám pokrok!

Snad, jednou, za pár let, třeba ho docením, pochopím, ale to on už zase bude někde jinde...
U příspěvku:Médium na kolečkách
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Filipb> Ale jo, mě se tvoje fotky líbí, obdivuju, kolik jsi toho prolezl a kolik zajímavého vykouzlil, objevil. Jen tahle mě prostě neoslovila. Nic víc, nic míň, nic ve zlém, nic osobního :)
U příspěvku:5
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Ale jo, já tuhle sérii beru jako takové poškádlení, pokus, kolik lidí se na to nachytá, kdo si v tom co "najde". Jednou jsem udělal něco podobného, byť jsem neměl takovou výdrž :)
U příspěvku:Zo schodov, zo schodov
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Jo, tak s tím jsem se natrápil. Nakonec jsem volil dle mého názoru nejmenší zlo - roh přiznat a kus ho ukázat. Ať jsem to ořezával, jak jsem to ořezával, roh tam trčel, sice ho bylo míň, ale přišlo mi, že o to víc překážel. Kdybych věděl jak na to, můžu do své odpovědi vložit originál, třeba bys mi poradila.

Jinak fotka vznikla na výletu, na jeden pokus, na místě, kam se jentak nedostanu, takže bohužel nemám víc variant, kde bych otáčel foťákem. Ale chápu, že to diváka nezajímá, ani mě by to nezajímalo...
U příspěvku:Cesta do neznáma
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Tak na tohle se budu muset podívat na monitoru, na displeji to nevypadá valně...
U příspěvku:Až do nebe
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Santiago> Ano, Kostel Nanebevzetí Panny Marie.
U příspěvku:5
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Minerva jede...
U příspěvku:Průhledy vodou III
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Dnes jsem si na tebe vzpoměl - ráno jsem byl vynést tříděný odpad a když jsem tam házel ty petky, vybavily se mi vé fotka přemýšlel jsem, jestli bych si ty láhve spíš neměl schovat... :)

Jinak k fotce, co dodávat víc, opět dobré. Vlastně výborné a hezké.
U příspěvku:...žiar nad hronom...
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Kliknul, ale těch pár centimetrů mi moc nepomohlo.

Na tuhle pohlednici by se dal napsat dlouhatánský veselý podzrav z dovolený :)
U příspěvku:M A G N O L I E
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Ty nejsi každá jiná ;)
U příspěvku:p64
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Barvně by se mi to líbilo, ale ty bílý přepaly mi už přijdou přes míru, pak je tam na můj vkus až moc věcí (kus vjezdu, cedule, starej nápis, trubka ze zdi, několik linií, lucerna, okna...), takže spíš nelíbí.
U příspěvku:M A G N O L I E
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Přišel jsem, viděl jsem, vyfotil jsem. Myslím, že každý jiný, kdyby tam šel, vyfotil by to stejně, nic ve zlém.
U příspěvku:...samotár...
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Pokoukání to je pěkný, máš to hezky vybarvený, mraky super - skoro jak by se mrak chystal utrhnout samotáře. Akorát to máš tak až nepřirozeně čistý, sytý, to není výtka. Na zeď bych si to pověsil :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter