Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 4.7.
Prokop
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Maura
(žena)
Občasný
Na Totemu: 925x
Napsat zprávu

Mám ráda poezii, malířství a literaturu.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Boží soud
Maura (Občasný) - 8.3.2007 > tedy od tebe, protože tato báseň není tvým výtvorem, ale výtvorem jiného autora. Porušil jsi autorská práva. Doufám, že tento nick smažeš stejně jako tuto báseň a autorovi se omluvíš.
U příspěvku:Stařec
Maura (Občasný) - 7.3.2007 > back> Ne, já s tebou žádný konflikt nemám. Já sjem ti napsala jen to, co je pravda. Jinak žádné kyberkonflikty nevedu.
U příspěvku:Boží soud
Maura (Občasný) - 7.3.2007 > Příšerný škvár
U příspěvku:Tím drásavým navrch ...
Maura (Občasný) - 27.2.2007 > Děkuji Vám, přátelé, za Vaše slova, máte ve všem pravdu. Jsem vám velmi vděčná za to, že jste se u mé básně zastavili a věnovali mi svůj čas.
U příspěvku:Tím drásavým navrch ...
Maura (Občasný) - 22.2.2007 > Moc děkuji. Labe, na které stále myslí, má třpyt smaragdů v letních dnech, protože se v něm odráží krásné staré stromy a ten třpyt je stejně tak krásný okozlujíccí jako mé starodávné smaragdové naušnice, dědictví po babičce. Miluji ty kameny a isnpirují mne. Díky za kritiku.
U příspěvku:Milenci temnot
Maura (Občasný) - 22.2.2007 > A ještě malou poznámku. Na literární weby zveřejňuji svou tvorbu proto, že očekávám seriozní kritiku. To znamená, že slova jako " děsně konvenční" nejsou pro mne dost jasná vzhledem k mé básni. Je to stejné, jakobys napsal " děsně peroferní", "děsně snobské" nebo " děsně plebejské". A v těchto relacích se může pohybovat každý, aniž bych mu to vytýkala, protože má na to právo.
U příspěvku:Milenci temnot
Maura (Občasný) - 22.2.2007 > Nezlob se, ale nyní ti nepíši proto, že bych chtěla hájit za každou cenu svou báseň, může být jakákoliv, ale rozhodně není konvenční.
Alespoň já jsem neměla v úmyslu konvenční báseň nikdy psát.
Přála bych si, aby kritik, který se uvolí mi napsat kritiku, byl poctivý tak, jaký já jsem poctivý básník a hlavně rozeznával konvenci od určitého stylu. Moje poezie má základ v středovýchodní kultuře, pro kterou jsou tyto obrazy a používání obratů typické. Děkuji.
U příspěvku:Zbytečná ztráta času
Maura (Občasný) - 30.7.2006 > Asi se snažíš zapasovat se mezi autory, kteří píší pro obdobně mluvící a uvažující lidi, jako tvé postavy. Myslím, si, že nemáš zapotřebí tal poklesle psát, ale je to záležitost tvé volby. Nebudu tě hodnotit, z důvodů již uvedených.
U příspěvku:Nataša
Maura (Občasný) - 30.7.2006 > Nelíbí se mi, že píšeš nespisovně a nebo prokládáš nevhodně oba způsoby mluvy. kromě toho, používán germanismů a těch, při bohatosti českého jazyka není třeba. přitom, děj je povídky je vulgární, nechutný a zaráží mne, že to umisťuješ na veřejný server. Myslíš si, že opravdu každý si tohle rád přečte ? No, nebudu tě hodnotit, aby sis nemyslel, že se ti mstím, jen jsem se šla podívat na tvé dílo, když se odvažuješ chodit kritizovat druhé.
U příspěvku:Skok do ticha
Maura (Občasný) - 30.7.2006 > Je to takové o ničem, jen prázdné obraty, pokoušející se vyhnout všedním slovům.
U příspěvku:Tak dávno
Maura (Občasný) - 30.7.2006 > neoslovuje to. Je to povrchní, nedbale napsané.
U příspěvku:Plísńáky
Maura (Občasný) - 30.7.2006 > trochu ujetý, literárně podprůměrné. Není v tom žádný nápad a ani nějaký umělecký projev. Asi jsi to měl nechat v šuplíku.
U příspěvku:Matura
Maura (Občasný) - 29.7.2006 > Odpuzuje mne, když autor používá v literárním díle výrazy z ulice. Proč ? To už nepřitahuje. Spíš bych je vložila do úst postavám, které tak mohou mluvit, ale rozhodně by povídka jako literání útvar měla respektovat český jazyk v celé jeho bohatosti. Povídka je popisná a nezaujme.
U příspěvku:Stařec
Maura (Občasný) - 29.7.2006 > Je to takové hodně obyčejné, fádní čtení. A sem tam jsi se přeťápl v gramatice. To však není rozhodující. Když už zveřejňuješ povídku, měla by mít zajímavý děj, aby jsi čtenáře uchvátil, tvoje povídka nemá spád, popisuje a popisuje. Nelíbí se mi.
U příspěvku:Jasmínová chvíle
Maura (Občasný) - 9.7.2006 > Děkuji mockrát, že jste se u mne zastavili.
U příspěvku:Dozvuky lásky
Maura (Občasný) - 9.7.2006 > polojasno> No to jsem moc ráda. Opradbu, potěšilo mne to o))) Díky za kritiku a měj se.
U příspěvku:Letní snění
Maura (Občasný) - 9.7.2006 > Já se tepre učím psát básně, taklže díky lidičky za kritiky, hrozně to pomáhá. Jste skvělí.
U příspěvku:Vyznání kráse
Maura (Občasný) - 9.7.2006 > Ano, báseň je gejzírem pocitů zhmotněných do slov. Ale ta slova by měla mít obsah. Proč tak spěcháš ?
U příspěvku:Snad
Maura (Občasný) - 27.6.2006 > skold5> Učím se psát poezii a každá kritika mne vnitřně těší a posunuje mne. Je to blbst se zlobit, že se to někomu nelíbí, protože když se na to kriticky podívám, nic moc. Ale mám chuť to napsat asi líp. Díky.
U příspěvku:Letní snění
Maura (Občasný) - 27.6.2006 > Martin> Martine, díky. Měla jsme velkou vnitřní potřebu tu báseň napsat, jak jsem ji napsala a nechala jsem prostě proudit své city, abych se očistila od zlých věcí. Omlouvám se za nedokonalost, ale těší mne stonásob, že jsem dokázala přinést potěšení.
U příspěvku:Letní snění
Maura (Občasný) - 27.6.2006 > Natasha_> Milá Natasho, děkuji ti za tvou úpřimnou kritiku a nad svou básní se zamyslím. Máš pravdu, budu hledat lépe svůj rým. Těší mne, že jsi mne pochválila za čistou romantiku. Jsem totiž ráda, že jsem si ji v srdci nějak udržela. Ještě jednou ti moc děkuji.
U příspěvku:Prázdnota
Maura (Občasný) - 26.6.2006 > Je to zajímavé, ale asi, podle mého názoru by to chtělo trochu procítit, píšeš o závažném tématu, tyhle pocity s tebou sdílí mnoho lídí. Tak jim pověz dokonaleji, aby se mohli s tebou vnitřně konfrontovat.
U příspěvku:Hadač
Maura (Občasný) - 26.6.2006 >
U příspěvku:Šípkový čaj
Maura (Občasný) - 18.6.2006 > WhiteShadow> A pro tvůj šálek čaje jsem ji psala. A nejen pro tvůj, pro každého, kdo hledá klid a harmonii.
U příspěvku:Šípkový čaj
Maura (Občasný) - 17.6.2006 > back> Díky, já klasiku mám ráda .... harmonii, pohodu, radost.

Jsem ráda, že jsi mne tak povzbudivě uvítal. Hezké odpoledne.
U příspěvku:Ve vůni oceánu
Maura (Občasný) - 17.6.2006 > Moc pěkné a harmonické
U příspěvku:Adélka
Maura (Občasný) - 17.6.2006 > Krásdný pes, milý obrázek, láskyplný výraz.
U příspěvku:Šípkový čaj
Maura (Občasný) - 16.6.2006 > Joe Black> Snažila jsem se. Děkuji ti, jsi můj první kritik, takže vítej do mého literárního života. A měj se.
U příspěvku:Shody
Maura (Občasný) - 16.6.2006 > Hezké a jemné. Má to hluboký smysl.
U příspěvku:pokrok
Maura (Občasný) - 16.6.2006 > Zajímavá filozofická úvaha i životní postřeh. Kdo chce tomu rozumět, rozumí. Myslím, že jsi sáhl do žhavého tématu konzumu a touhy lidí dosahovat nemožné. Líbí se mi to.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter