Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Myšlení..a co je respekt
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > "nežili by si jak králi" - seš z Moravy? Hrůza! (ono je to kvůli rýmu, viď?) - Jinak: nestojí za hodnocení.
U příspěvku:...nepřijela
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > nic moc vtípek, rozepsaný do veršů. piš raději prózu.
U příspěvku:Před vánocmi
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > "vánocmi" je barbarství. - jinak prvoplánové.
U příspěvku:Stánek s antidepresivy v ráji
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > jo, pláču do okapu v ráji. od toho bych začal znova a jinak.
U příspěvku:CHCI
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > dosti bídné rýmování.
U příspěvku:Ve stínu makovic
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > tahle báseň jsou jakési teze, o jejichž platnosti by se dalo dlouho a obávám se bezvýsledně přít (krom té prostřední, tam je to samozřejmě jasné). myslím ale, že takhle poezie nefunguje.
U příspěvku:Smrt..je možná jenom sen..
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > ne
U příspěvku:jak tě chci?
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > ať už jsou pionýři tabu nebo ne, myslím, že je to nešikovné a tudíž nechtěně komické přirovnání.
U příspěvku:měsíc zde vytváří moře
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Wraith> samozřejmě je to slovní hříčka, ale ne jen kvůli nějakému prvoplánovému humoru. spíš by to mělo vyvolat nějaké fyzické asociace čehosi teplého, huňatého, dobromyslně obrovského, když už se teda pouštím do výkladu sebe sama.. to, že jej udí jakési společenství lidí je také nezanedbatelné...
U příspěvku:zimní
kygiss (Občasný) - 20.12.2007 > docela dobré, až na "zimní krajina je hlavně o prostoru" - tu floskuli fakt nenávidím.
U příspěvku:Úvažka I.
kygiss (Občasný) - 20.12.2007 > vůle k moci...? - jinak budiž, ale není to přírodní lyrika dle mého gusta.
U příspěvku:vypálilo
kygiss (Občasný) - 20.12.2007 > ariel> jojo. chleba se solí a pak hned šupky na půdu, obdivovat ten zázrak přírody. pro místní chasníky pořádám sedánky se slivovicó a download-sexem. - ale ta vesnice existuje jen v mé hlavě.. taková bukolická idyla 21. století.. já nemám chuť pouštět se do nějakých dramat, mně vždycky stačí si jednou za čtvrt roku poslechnout ve vlaku pána, co ví úplně všechno. TEN by měl psát, TO by byla panečku epika!
U příspěvku:vypálilo
kygiss (Občasný) - 20.12.2007 > ariel> Ď, že ses ohradil za mne. to působí lépe.
U příspěvku:denní proměna muže
kygiss (Občasný) - 19.12.2007 > ale jo, vtipný.
U příspěvku:kapitol
kygiss (Občasný) - 19.12.2007 > nemá být "nesesednou"? - omylem jsem četl "lahve znuděného skeptika", což se mi líbilo víc. je to velmi rozbíhavé, pro mě nejméně první, a tudíž se (asi) líbí nejvíc.
U příspěvku:Zima ochucená punčem
kygiss (Občasný) - 19.12.2007 > především za poslední 2 verše
U příspěvku:4
kygiss (Občasný) - 19.12.2007 > možná by to bylo lepší jako slam poetry.
U příspěvku:Čekáme
kygiss (Občasný) - 19.12.2007 > ...na lepší nápady.
U příspěvku:ROZLIČNÉ DOVEDNOSTI A MISTR JAN
kygiss (Občasný) - 18.12.2007 > zprávy z paralelního vesmíru...
U příspěvku:PARFÉM EXODUS
kygiss (Občasný) - 18.12.2007 > ono je to vlastně výborný, akorát člověk má pocit, když to čte, že se dusí příliš velkým soustem...
U příspěvku:Chvála stability
kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > Raimund> no jako že je to - ééé - celý jen o tom čase... promiň, "monotématičnost" asi nebyl dobrý termín. jiné tvoje věci se mi líbily víc.
U příspěvku:Poezii jitřní
kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > Jsou tam dobré věci, ale je to takové neukočírované... Připomíná mi to mé rané básně a možná i proto se mi to vlastně docela líbí.
U příspěvku:TAJNOSTI
kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > zkrvák> mě by to možná vadilo... já mám kapelu a to pořád všichni jen řeší, čemu je to podobný, to mě znechutilo. - tak jsem se vrátil od našich, a ten básník je Petr Skarlant - a je to hlavně proto, že je to formálně řešený úplně stejně - přímá řeč kurzívou, zbytek normálně.
U příspěvku:TAJNOSTI
kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > Emmet_RAY> ne :), dneska ráno se mi vybavilo jméno "josef šimon", ale ještě si to ověřím...

ad zkrvák: nechtěl jsem říct, že někoho pajcuješ, jen se mi to vybavilo... jinak vlastně ani pořádně nevím, co k té básni říct.
U příspěvku:Paskov
kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > tak já to teda zkusím: "vrývá se do srdcí svých kapek řádkou havranů" mi přijde krkolomné. a nerozumím syntaxi posledního verše.
U příspěvku:Paskov
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > Ondra Hložek> ale to ještě není tak hrozná kritika... mohlo by být i hůř (např. vůbec žádná kritika)
U příspěvku:op.1
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > no je to takový rozbředlý. zkoušel jsem, jestli by tomu pomohlo odsadit od sebe některé řádky, jako např.:


podzim se odvrátil

a rány se otevřely

vločky se snoubily v listy
kvetly do úkrytu tmy
její hlas chřadl

a spínal kroky k chůzi


- ale asi moc ne.
U příspěvku:TAJNOSTI
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > sakra, pořád mě to něco připomíná, nějakého básníka z 80. let, který taky takhle mixoval rozhovory s reflexema... bylo to u našich v knihovně, zítra tam jedem na oběd, tak to zkusím najít... - a taky zábranovy sonety, ale to je trochu jinde..
U příspěvku:Chvála stability
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > tentokrát příliš strohé, monotématické... pylon už je koukám opraven, teď ještě "příjde" na "přijde".
U příspěvku:Už mi jen pilku mřížemi podej
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > Poslední verš mě samozřejmě zlomyslně rozesmál... Jinak fajn.
U příspěvku:Je to v kýblu
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > A mě se to líbí. Akorát fenykl se myslím píše tak jak ho píšu já.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter