Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Je to v kýblu
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > A mě se to líbí. Akorát fenykl se myslím píše tak jak ho píšu já.
U příspěvku:kupé
kygiss (Občasný) - 14.12.2007 > ne, blábol to není, ale chvíli mi trvalo, než jsem to rozšifroval... nic moc mi to ale neudělalo (možná proto, že jsem se tak nadřel :)
U příspěvku:s plynem
kygiss (Občasný) - 14.12.2007 > Emmet_RAY> no to by mě samozřejmě zajímalo taky... klidně bych si to přišel v pondělí zkusit zarecitovat, jsem náhodou pracovně v Praze, akorát že ten koncert pro mě začne někdy o půl deváté a skončí o hodinu později, takže to asi nepůjde... leda že by ještě někdo v 10 hodin byl zvědavý na básničky...
U příspěvku:s plynem
kygiss (Občasný) - 14.12.2007 > Emmet_RAY> monitor moc milosrdný???
U příspěvku:Zrcadlem prchá kouř
kygiss (Občasný) - 13.12.2007 > kalais> Jo, za ty dvě poslední (+ nějaký další) mě ocenili i v Děčíně ve Vokolkovi. Já byl 3., Janele 1. Pak jsme se hezky opíjeli s Fridrichem. Ta štreka za to stála.
U příspěvku:ženy z nížiny
kygiss (Občasný) - 13.12.2007 > no jistě... ale je to chůze po laně (chůze pro laně?)
U příspěvku:Směr
kygiss (Občasný) - 13.12.2007 > Myslím, že se stáváš mým oblíbeným autorkou :)
U příspěvku:Všivá matróna
kygiss (Občasný) - 13.12.2007 > ...Ale vlastně je to dobrý. (Název bych klidně oželel.)
U příspěvku:Všivá matróna
kygiss (Občasný) - 13.12.2007 > Je to trochu silácké... Ty seš z Brna? (Podle mě by mělo být správně "špilberský")
U příspěvku:ženy z nížiny
kygiss (Občasný) - 13.12.2007 > anae> ono to padá, bohudíky za to, ale většinou je to docela bordel, aby z toho člověk postavil něco smysluplného, to se dosud učím...
U příspěvku:ženy z nížiny
kygiss (Občasný) - 12.12.2007 > anae> že píšete, něco vás napadne a v první chvíli ani nevíte, jestli je to dobrý nebo blbý, ani co to vlastně přesně znamená - a zjistíte to až dodatečně...
U příspěvku:ženy z nížiny
kygiss (Občasný) - 12.12.2007 > anae> jo, tak nějak jsem to s těma raketama asi myslel (spíš, že se to objevilo a já jsem dodatečně domyslel, co by to tak mohlo znamenat - máte to tak taky?)
U příspěvku:Drzost
kygiss (Občasný) - 12.12.2007 > Výborné! Já mám rád, když je to trochu sur...
U příspěvku:Šepoty hezkých žen
kygiss (Občasný) - 12.12.2007 > Raimund> Nerozumím... KOHO nás tady je? Mě?
U příspěvku:Šepoty hezkých žen
kygiss (Občasný) - 12.12.2007 > Pozor, asi chyba: "hartrusí". Jinak dobrý.
U příspěvku:zámecké parky
kygiss (Občasný) - 11.12.2007 > Deeniska> Ano, tak jsem to myslel. A opravdu mě ten obrázek ruší ve vnímání slov. Jestli tím chce autor podpořit vjem ze své básně, tak u mě dociluje opaku. (Ale možná, že mám jen moc tmavý monitor.) - Báseň jako taková ovšem rozhodně není špatná, to s tebou souhlasím.
U příspěvku:past na nevěřící
kygiss (Občasný) - 11.12.2007 > klasika: jsou tam pěkný kousky, ale dohromady to hapruje - člověk je na pochybách, jestli tomu dát čas, víc nad tím přemýšlet, nebo jestli to není spíš "past na čtenáře" - že text slibuje víc, než je schopen splnit... (klasika = nejobvyklejší dojem z takto náročněji míněné poezie, když se to nepodaří trefit čistě. znám dobře od sebe :)
U příspěvku:dělal jsem se lepším.
kygiss (Občasný) - 11.12.2007 > cit-i-zen> Díky, díky.. Jo, ty 2 linie jsou tam zcela záměrně, ten mumraj jakoby odposlechnutých výroků a obrazů je samozřejmě ono "město" - jestli to evokuje jízdu autobusem, tak mám radost, o něco takového mi vlastně šlo..
U příspěvku:zámecké parky
kygiss (Občasný) - 11.12.2007 > jestli ti jde o to, aby to nebylo k přečtení, jen tak dál.
U příspěvku:kámen
kygiss (Občasný) - 8.12.2007 > NEMINI> souhlasím. mě se ten design taky nelíbí... asi jsem v tomhle ohledu staromilec.
U příspěvku:najednou to jde
kygiss (Občasný) - 8.12.2007 > "hvězdnej prach" je hoooooodně velký klišé.. Není mi jasné "pár dní jsi nebrečel výborně!". Není to spíš myšleno jako "pár dní jsi nebrečel - výborně!"? (obrat "výborně brečet" se mi pro svou vykloubenost líbí, ale použil bych to jinak... )
U příspěvku:Lazebnická aneb Stříhali dohola malého Janečka
kygiss (Občasný) - 8.12.2007 > Nejvíc se mi líbí poslední sloka. Ne že by "chachoň" bylo nějak krásné slovo, ale mám rád, když se (- teď to možná bude znít inťoušsky, ale tady si to snad můžu dovolit -) sémantické napětí vystupňuje až na samu hranici nesrozumitelna či absurdna - nebo i kousek za ni.. Ten "lazón" opravdu něco je? - První dvě sloky jsou na mě ale asi moc "střihové"... (je ovšem zvláštní, že mi to vadí, protože často píšu podobně...)
U příspěvku:poraden
kygiss (Občasný) - 8.12.2007 > Ondrej Kern> Dík. To jsem se naučil od Honzy Nedvěda, on tímhle způsobem pojmenovává písně, které jsou jinak také všecky stejné, ale aspoň jedním slovem se vždycky liší :) Pojmenování je znouzectnost, mě se nechtělo to nazývat Bez názvu nebo tak.
U příspěvku:otázka
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Promiň... asi jsem raději neměl psát nic...
U příspěvku:Zrající tíha slov...
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Málo... Opravdu je nutné jít dál.
U příspěvku:Možnost ulovit... anebo nechat žít
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Jako báseň ne, jako filosofie teprv ne.. Leda jako kóan, který se vymknul kontrole.
U příspěvku:V marmeládě
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Jako protestsong o D1 pro punkovou kapelu dobrý.
U příspěvku:Forma na psíky
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > no každopádně se to čte blbě... mám pocit, jako bych na tu báseň potřeboval speciální otvírák... ale zaujalo mě to.
U příspěvku:Tón
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Jako svého druhu modlitba nebo meditace dobrý, na báseň málo...
U příspěvku:otázka
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Blábolem bych to nenazval, spíš to nemá špetku osobitosti...
U příspěvku:ODPOVĚDI
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Mně se líbí akorát ta sloka s tím volejbalem. Ten zbytek to tak divně rozmlžuje.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter