Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ODPOVĚDI
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > Mně se líbí akorát ta sloka s tím volejbalem. Ten zbytek to tak divně rozmlžuje.
U příspěvku:ty
kygiss (Občasný) - 7.12.2007 > muflon v termosce? proboha!
U příspěvku:Strhanec
kygiss (Občasný) - 7.7.2007 > Janele z Liků> Jojo, přesně tak. Koukám, že ses tu uchytla, docela.
U příspěvku:Taková bude tma
kygiss (Občasný) - 4.7.2007 > No, je to trochu záhadné... Ale líbí se mi poslední sloka.
U příspěvku:Lazarská
kygiss (Občasný) - 3.7.2007 > Málo... (A je tam chyba.) Ale docela slibný, chtělo by to něčím -
U příspěvku:VYKLÁDAT
kygiss (Občasný) - 3.7.2007 > Tohle se mi opravdu líbí...
U příspěvku:nečas
kygiss (Občasný) - 3.7.2007 > ale jo...
U příspěvku:Bezdveří
kygiss (Občasný) - 3.7.2007 > "Těžký být holkou bez prsu / Občas se vrhat z útesu" se mi fakt líbí... Všimli jste si, že výraz "emoce" už vpodstatě vytlačil staré české slovo "cit"? (Zrovna tady mi ty emoce dost vadí...)
U příspěvku:Strhanec
kygiss (Občasný) - 3.7.2007 > Hele, seš ta Janele z Vokolka?
U příspěvku:a zase
kygiss (Občasný) - 3.7.2007 > Příliš laciné smíření... (alespoň podle toho, co se dostalo na papír/na obrazovku)
U příspěvku:všední
kygiss (Občasný) - 27.6.2007 > Má to takový trochu karatistický rytmus :) Ale dobrý.
U příspěvku:pod víčkem
kygiss (Občasný) - 27.6.2007 > Mě přijde tahle báseň jako to, co se škrtá, když se pak na něco opravdu přijde (když se něco vyšátrá)... Ale je pravda, že ztotožnit se s tím může opravdu skoro každý :)
U příspěvku: POZDĚ
kygiss (Občasný) - 27.6.2007 > Barča> Pořád mi není jasné, jak se bortí kabel... Nebo je to nějaký dvojsmysl?
U příspěvku:Momentky
kygiss (Občasný) - 27.6.2007 > lithee> Mě to moc jasné nepřijde. Asi kdybych znal širší kontext tvé tvorby, tak bych věděl, takhle mi to ale přišlo velmi seriózně patetické. (A to myslím, že nedostatkem smyslu pro ironii opravdu netrpím.)
U příspěvku:KOŘENEM VY
kygiss (Občasný) - 27.6.2007 > NON01> Na první 2-3 čtení rozhodně... Možná kdybych se v tom začal trochu vrtat.. K tomu mě ale ta báseň nevybízí. Asi mě míjí to téma nebo tak.
U příspěvku:Momentky
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Mě taky serou turisti. Ale dá se to napsat líp.
U příspěvku:Podzimu
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > propsat se k něčemu zajímavějšímu?...
U příspěvku:Nebeská stáda
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Docela slušná gymnaziální depka... (Ale to jsem možná zbytečně krutý.)
U příspěvku:přehaňky
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Na druhé, třetí čtení se mi to začalo líbit.
U příspěvku: POZDĚ
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Jak vypadá zborcený kabel? (Nebylo by nějaké lepší adjektivum?) PS: Ta zelená je hnusná... a podněcuje k agresi :)
U příspěvku:KOŘENEM VY
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Zmatené.
U příspěvku:Stanislav, já a...
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Váhám nad tím, je-li to zajímavé, nebo blbé, nebo obojí...
U příspěvku:hádání friska s prahou
kygiss (Občasný) - 26.6.2007 > Arid> Snad není nutné studovat filosofii, aby člověk napsal tohle!? (Tím nechci říct, že ten příspěvek je blbost.)
U příspěvku:řez bezu
kygiss (Občasný) - 25.6.2007 > Mám pocit, že je chyba dát do takové básně, postavené hlavně na nezvyklých spojeních a obrazech, obrat už ustálený: "zametat stopy"... Jinak se mi to docela líbí.
U příspěvku:Dneska ne
kygiss (Občasný) - 25.6.2007 > civilismus možná až příliš srozumitelný...
U příspěvku:Zrcadlem prchá kouř
kygiss (Občasný) - 12.7.2006 > Jéje, ono to mělo být tak jako rozstrkané (pomocí tabulátoru), a teď je to všechno zarovnané a působí to mnohem obyčejněji... No, příště, musím si na to dávat bacha.
U příspěvku:Osamocení
kygiss (Občasný) - 27.6.2006 > Není to moc originální... Ona ta situace, která tě patrně inspirovala, je taková příliš obecně "básnická", a tak je pak asi těžké psát něco originálního.
U příspěvku:Prázdnota
kygiss (Občasný) - 27.6.2006 > Já bych tedy obecně v básních šetřil se slovem "prázdnota".. Ale má to dobrý rytmus.
U příspěvku:Ledová královna
kygiss (Občasný) - 27.6.2006 > Možná budu vypadat jako hnidopich, ale ta čárka mezi "jen, blízký" je zbytečná, ne?
U příspěvku:Venkovské nádraží na konci cesty
kygiss (Občasný) - 27.6.2006 > Prosím žluté pozadí NE!! Ale ten konec je docela dobrý..
U příspěvku:Jednou objevíme Ameriku
kygiss (Občasný) - 27.6.2006 > Je to tak civilní, až to není zajímavé..
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter