Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Volný pád
stínostín (Občasný) - 6.2.2008 > pokud je to volný pád at uz cehokoli... ja v tom vidím vodopád... tak neco co padá by mělo padat rovne k zemi tady to trochu letí, a to cervené me rusí ze to neni na povedomé hladine která je trochu niz...
U příspěvku:Jack Sparrow (Johny Depp)
stínostín (Občasný) - 5.2.2008 > hnus...
U příspěvku:Dělníci z Ukrajiny
stínostín (Občasný) - 4.2.2008 >
U příspěvku:Hladina
stínostín (Občasný) - 4.2.2008 >
U příspěvku:Zámek
stínostín (Občasný) - 4.2.2008 >
U příspěvku:Ďáblův anděl
stínostín (Občasný) - 4.2.2008 > tohle... ano
U příspěvku:pod dohledem
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Abstraction to Pagoda
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Růže
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Útěk
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Ronja
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:tyátr pro vyšší společnost
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:karton 1
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Vlnobití
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Lupar
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Cola v harmonii s....
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Labuť
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:tělo
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:HOMBRE
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:cb
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Face
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Obeť II
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:stud 0007
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Akt
stínostín (Občasný) - 3.2.2008 >
U příspěvku:Queen
stínostín (Občasný) - 2.2.2008 > Mashine> vzpamatuj se... kritizovat jsi zacal ty a to moje veci potom co jsem ohodnotil toto tvé konkretní dílo co jsi vcera nebo kdy publikoval a to trojkou a rekl co se me tam nelibí a proc od toho to tady tak funguje a proto jsou tady ty body a proto se to tu publikuje to nemá s kritikem ci kunsthistorikem nic spolecného... to je smysl totemu... ty jsi to nejak neprekousl, sel jsi na mou tvorbu (vsechny publikace)a celou jsi ji zkritizoval ani k jedné si nenapsal svuj nazor nebo body... jen si to zkritizoval, tak co meles neco o tom jak kritizovat a co je inteligentní kritika!? kritika má met kritický potencionál a je osobním pohledem dané osoby tak ji nepredepisuj inteligentní platformu na to vsichni nemáme ...to co tu pises o tom ze to je nevhodné a aby clovek zkusil lepsí namet jen svedcí ze nejsi sám sebou, delas veci jak prostituka kde na neco narazis co by bylo zajimavé tak to zkousís hledas umení za kazdou cenu, ale tak to nefrcí... je to tvoje vec tak at se ti darí v tom ako obracet podstatu jak tvorby tak tohoto rozhovoru... myslím ze je zbytecné se dál bavit najdi si nekoho s titulem ing.TOTEM ja ho bohuzel nemám, ty asi také ne tak se drz toho co ríkas na neplivej na mé veci... jen se snaz vecne vyjadrit k jednotlivým vecím nebo je nech být nic ti nedelají... at se ti darí uz si nedovolím ríct k tvým vecím svuj názor neboj... at ti jeste nezkazím tvou umeleckou karieru...
U příspěvku:Queen
stínostín (Občasný) - 2.2.2008 > wandalka> tak to by jsi mohla pochopit ze neexistuje zadná pravda ze sve hlavy, existují jen nase zkusenosti... a ty se take dělí podle kapacity... u nekoho jsou takové u druhého makové... jedna z mých zkuseností je ze lidé radi diskutují o techto a jim podobných vecí, ale i tak to nemá smysl, není zatím zadná pravda, zadná dulezitá podstata je to jen hra nekdy zdarilejsí jindy ne...
tato hra se jmenuje já a můj postoj ke svému okolí...tak mi promin ze jsem se tu vyjádril... nikdy to nebude nasimi slovy, nebo ze sebe, protoze je to vse iluze...
U příspěvku:Queen
stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > wandalka> chtěl bych vedet jaké mas oci a co jsi za znamení...
U příspěvku:Queen
stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > Mashine> pokud mluvís o prazdnote tak az budes vetsí tak prijdes na to ze prazdnota je ta nepodstatnejsí vec co tu máme a kdo je trochu chytrý tak k ní speje... dosáhnout vnitrní prazdnoty zamená treba v buddhismu realizace ci vysvobození tak zvaná absolutní svoboda... tak daleko jeste nejsem presto ti díky za to ohodnocení... i Einstein dosel ktomu ze kdyz rozdelís nejmensí castice tak dojdes k prazdnote coz není nic divného, ale ted to prijde... vse co tu vzniká a vzniklo se deje z prazdnoty... myslím ze si nezaslouzím techto vysokých poct, jak písi na hore tak daleko jeste nejsem... ale zpet k tvém teoriim... tmu si dovede predstavit uplne kazdý kromne pár psychicky postizených lidí, ale predstavit si práznotu jako podstatu mysli, ci met tuto zkusenost uz se podarí jen pár lidem... kdo tohle chápe tak patrí k velice pozitivne pusobícím lidem ... abych to jeste upresnil prazdnota je totis nekonecná radost... je to to nejcenejsí a nejradostnejsí co tu na tomto svete máme... jinýmy slovy je to buddhovská podstata... kdyz ji dosáhnes tak to más zasebou, jses z techto sracek venku a nepotrebujes se rozcilovat jak na svou tvorbou tak nad kritikou jiných... tak v budoucnu kdyz chces volit v tvých vetách nejaká slova nebo prirovnání tak si vem knihy a zjisti si co mají za význam nebo co znamenají... mej se pekne a pracuj dál na své umelecké dráze ta te dovede jen k pýse a umocní tvé ego, jak budes starsí tak mozná zjistís ze se toho chces zbavit, potom si treba vzpomenes i na tyto vety...
U příspěvku:Queen
stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > ma krivou hubu a tvarí se jak pitka kdyz si prdne do gatat... a ty sracky kolem jen utvrzují tvůj nevkus... nemluvím o tom ze jsi chtel zaretusovat to hnusný pozadí co tam asi bylo... a je citit ze z ní taky ucvrnkávás... to neznamená ze se musíme posrat i my... at nezeru.. dám trojku aby jsi si nemyslel ze je tu nejaké zaujatost podívám se co vytvarís dál...
U příspěvku:tanečnice
stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > taky dokonalé
U příspěvku:MODELKY - NOVÉ TVÁŘE
stínostín (Občasný) - 22.1.2008 > hnus... neumís nic...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter