Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Divoška z ostrova Moa
stínostín (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> 
jo byl jsem tam s tebou ty vole...

ostrov Moa
Oblast výskytu - Nový Zéland.
Mezi dnešními ptáky žije celá řada nelétavých druhů které řadíme do pravděpodobně vývojově nejednotné skupiny běžců. V dávné geologické minulosti a na velkých ostrovech docela nedávno žilo velké množství těchto ptáků. Z nichž mnozí dosahovali úctyhodných rozměrů. Rod Dinornis z Nového Zélandu byl až tři metry vysoký. Mnoho druhů tohoto ptačího obřího rodu popsal v četných pojednání Richard Owen. A ve sbírkách Britského muzea v Londýně jsou uchovány kosti, obrovská vejce a dokonce i zbytky mumifikovaných těl těchto ptáků. K jejich vyhubení přispěli i novozélandští Maorové, kteří je s oblibou lovili. Ve čtvrtohorách žilo na Novém Zélandě několik dalších rodů nelétavých ptáků. Jejich jediným dochovaným zástupcem je vzácný kivi (Apteryx). Ale podobní ptáci žijí i na Madagaskaru - rod Aeropyornis.
Ale i v současnosti jsou velice vzácně z odlehlých částech ostrovů Nový Zéland hlášeny pozorování či křik těchto ptačích obrů třikrát vyšších než člověk. Přestože měli být všichni vybiti při děsivých čistkách před 150 lety. Odlehlý ostrov se ještě v 19 století mohl honosit exotickými formami života. Můžeme váhavě připustit možnost přežití několika moa a to proto, že dodnes existují místa velice odlehlá, kam civilizace zatím nemohla vstoupit. Tento tvor se podobal pštrosu a očividně to byl pták který neuměl létat. Vycpané kolosální exempláře můžete vidět ve významných muzeich, jako další z důkazů bezohlednosti člověka.

Mihirung paringmal

Domorodci žijící v australském vnitrozemí občas hlásí vzácné pozorování obrovských pštrosovitých monster nazývaných mihirung paringmal. Vzhledem velmi připomínají pštrosa emu, ale jejich velikost přesahuje tři a půl metru výšky. Mají světle šedé zbarvení peří. Mihirung by mohl být potomek gigantických pštrosovitých ptáků kteří obývali Austrálii v průběhu posledních patnácti milionů let. Na stěnách jeskyní v Cape York byly nalezeny kresby s tímto ptačím obrem. Což dokazuje, že lidé a tento tvor žili určitý čas vedle sebe.
Kosti tohoto monstra jsou vědě známy již přes sto let díky vykopávkám. V roce 1896 byl popsán jako Genyornis newtoni. Je skutečně pozoruhodné, že zprávy o jeho pozorování pochází pouze 300 km od naleziště vykopávek.
U příspěvku:Divoška z ostrova Moa
stínostín (Občasný) - 3.1.2010 > co to meleš za bláboly... ta mdelá nebo delala urcite
vysku a do divosky má daleko... neznámená ze jsi ji osukal ze musí byt divoska... skolit devuchu se dá i v civilizovaném svete... (v zahranicí se mluví i jinou reci... pokud jsi ji nerozumel neznamená ze musí být divoska)
U příspěvku:PF
stínostín (Občasný) - 1.1.2010 > germanica> je to jenom symbolika... spachtil jsem to na rychlo vcera vecer nudil jsem se cekaním na ten nový rok ... ruka mela tmavý stín... tak to tam cybí nechtelo se me stím hrát fotka je kradená z internetu...nechám tu projet i ten originál je hezcí... jen jsem to dal do negativu...
U příspěvku:úděl/kokotiny a píčoviny/ 3x100/70
stínostín (Občasný) - 21.12.2009 > ty se z tech kund jednou zbláznís...
U příspěvku:... 6x50x70
stínostín (Občasný) - 21.12.2009 > nic moc...
U příspěvku:+++
stínostín (Občasný) - 21.12.2009 > Couperfield> co ti mám napsat na tu odu, jak jsi dobrej a co jsi vse dokazal... uplne cizímu cloveku vyblijes jak te lidi maji a tvou praci rádi a jak jsi se ucil, vzdelaval a ze jsi dokonce napsal knizku... proc toto pises cizím lidem protoze jsem se te dotknul (tvého ega) tak se bez hlave vyblujes a tím obhajujes sam sobe jak si dobrý... abych ti rekl pravdu, tak se bavím na tvuj ucet az me to je blbé... proto jsem radeji ani moc neodepisoval... ty nechápes ze i ta první provokace je jen to ze se bavím a melu neco a cekám jak budou lidi reagovat... je sranda jak to lidé berou vazne... tak si to uzij a neber veci vazne... ja funguji na totemu i pod svou lepsí identitou...
U příspěvku:voda
stínostín (Občasný) - 20.12.2009 > to je jako kdyz sukás nafulovací panu...
U příspěvku:+++
stínostín (Občasný) - 19.12.2009 > Couperfield> ...vidís a takle funguje mysl na základe mysli (myslenek v tobe) se ozve ego (SNAZÍ SE RÍCI JA JSEM LEPSI JA JSEM DOKAZAL TO A TO) a tak to budes mít dokud neumres..
U příspěvku:andel o5
stínostín (Občasný) - 19.12.2009 > bezkonkurecne jeden z nejlepsích motivu za poledních par mesíců... tyhle veci se nedají vytvorit ani najít ty proste potkas...
U příspěvku:+++
stínostín (Občasný) - 19.12.2009 > Couperfield> ale, ale, já nejsem zadný kritik jen písi svůj názor
a pokud nejsem kritik, tak je to osobní názor a není založen na nejakých technických pravidlech, ale na pravidlech hloubky, vnímaní prostoru neceho nehmatatatelného toho neceho co protupuje nasi myslí a my nevíme proc.... to musís zít, tak jak magové carují , buddhisté meditují ci basníci pisi poeziii, ale myslím tím básniky jako byl Picasso, ci Toyen ne chlapecky co si zkladaj basnicky, tato fotka nesplnuje tvé technické ocekávaní proto ze jses na tom jak jses estetika, normy, celá spolecnost se z toho muze posrat, ja jdu proti proudu... seru ti na tyto laciná pravidla konvece skol a zdravého rozumu... v te fotce je muj pocit a ten nemusí byt dokonalý ci krasný a vubec né uchopitelný podle nejakých norem, muze být i hnusný, smutný, nedokonalý... vse je mysl, tvoje mysl s tebou hraje hru ty si myslis ze jsem to já, ale není tomu tak ...
tvoje mysl se zastavila u mého názoru, a na to reagovalo tvé ego které si u tebe delá tak i tak co chce, protoze nejses schopen kontrolovat a ovladat mysl tak si ego reklo co ten si tu dovoluje tak psát o mých fotkách, a pak tva mysl dala pokyn, aby slo ego na mé fotky at se ukaze co to je zac ten co to psal... at ukaze co delá... ale ty jsi npsal kritiku jen k 2 fotkám kde jsi nasel chyby takzvané chyby podle norem co jsou zakorenené v tvé mysli a ego si reklo tak nejsem tak spatný on delá také chyby, ale to vubec nic neresí... ego je trochu spokojenejsí, ale to neznamená ze to je lepsí ... psal jsi i o nenávisti... trochu se tvá mysl mýlí... mám rád kazdou bytost i tebe protoze vím ze to co se v tobe deje je nevedomost, kdyby jsi vedel ze to jde líp a jinak tak by jsi to tak udelal... neríkám ze jsem dokonalí dělám stejné veci jako ty ale ja si je na rozdíl od tebe cím dál víc uvedomuji... je lepsí vedet proc a na jakém zakladě se rozciluji ci konám to a to... je to vetsí moudrost a svoboda a tam vase zakony esteticnosti nebo to co jste se ve skole naucili neprostoupí... já neumím ani porádne psát, klidne udelám gramatickou chybu, ale ta chyba muze zasahnout jen tvou mysl a tvé ego si rekne blbec vzdyt delá chyby neumí ani porádne psát... a je spokojené...
kdyz na to prijdes a budes na sobe pracovat pochopis ze to je jedno jaké fotky deláme a co píseme ze to je jeden velký sen co zijeme... s tím rozdílem ze nekterí ho berou vazne jako realitu a nekterí ne jako já... at uz napisi cokoliv je to jedno... aspon me... a kdyz by jsi se podíval do své mysli nasel by jsi tam ze také to ze se ti nekteré mé fotky líbili ale tvé ego nenapsalo ze jsou dobré...radeji se bude zaobírat jak vysnerit gejsu tak aby byla super a lidi rekli ze to je super a ego bude spokojené nez prijde frustrace a to si pis ze kdyz je spokojenost frustrace prijde je to jen otazka casu... a takle to je porád dokola radost frustrace... a o tokm lidé ríkají ze to je dobrý zivot a na základe toho vytvarí estetická a spolecenská pravidla nemluve o podstate skolství atd.
tato fotka je krásná, ale tvé ego na ni naslo chyby které si vytvorilo protoze není schopno rozpustit koncepty v kterých zije a toto je klic ke stestí ci spokojenosti...
U příspěvku:...
stínostín (Občasný) - 18.12.2009 > kompozice me nezajíma... má to ducha
U příspěvku:...
stínostín (Občasný) - 18.12.2009 >
U příspěvku:Gejša
stínostín (Občasný) - 17.12.2009 > uz dlouho jsem se tak nezasmál... ty jses s tou tvou profesionální výbavou zralej fotit akorát tak marmelády do reklamy... bohuzel na víc nemás... plochá esteticnost a prázdnota bez umeleckého ducha a jeste se obhajujes jak by to bylo dobrý, kdyby tam byla jíná holka... musím se válet smíchy... nemá to hloubku ale ani jedna fotka! na tvém webu, který jsem prosel ... to se nedá dohnat kecama a super drahou technikou... i ty jídla jse schopen obycejnou 350D Canonen nafotit líp zacní si brát tu kritiku co ti tu lidi rikaj k srdci a bud k sobe trochu kritickéj, jinak budes stát na míste... tím ze jim budes odpovídat, jak jsi dobrej a jak jsi to myslel to je málo ukaz to bez obhajoby a kecu a stuj si za tím... jinak se nikam ale nikam neposunes... ha,ha,ha,ha Gejsa.... ha, ha, ha, ha,,,,,!!!,, aby jsi nerekl ze nejsem objektivní, tak ti dám 2 body za to ze jsi donutil tu holku k necemu tak plochýmu to se musí docenit....
U příspěvku:Diskokoule
stínostín (Občasný) - 15.11.2009 > ma to neco do sebe, hlavne ta sexy poza!
U příspěvku:Uzeina
stínostín (Občasný) - 17.10.2009 > super!
U příspěvku:na mostě
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > ahoj Hovada tak jak s darí v novém roce... uz jsem tu dlouho nebyl...
U příspěvku:mrazivé odpoledne
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > a co se mám pos... o co tu jde.... hm... ze jde clovek...
U příspěvku:Blbounci
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > jo blbe...
U příspěvku:co asi bude následovat?
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > ze ti nekdo vycte ten hnusnej rastr kterej delá ty ctverecky... a ty barvy!
U příspěvku:vzpomínky..
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > no pekné... ale tak do rodiného alba co to delá tady!
U příspěvku:Příroda ve městě
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > je to hnus...
U příspěvku:BENEDIKT XVI
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 >
U příspěvku:...v noci chodit strašit do hradu, AUUU...
stínostín (Občasný) - 11.1.2009 > no super!
U příspěvku:židle a židlička
stínostín (Občasný) - 27.2.2008 > nahore moc orezané a neni to vycentrované je to moc do prava
U příspěvku:Autoportrét
stínostín (Občasný) - 27.2.2008 > k tomu se radeji nebudu vyjadrovat
U příspěvku:jak slunce šlo spát
stínostín (Občasný) - 27.2.2008 > debilní format
U příspěvku:skřítku, milý skřítku, pojď si s námi hrát
stínostín (Občasný) - 27.2.2008 > prepalené... takové fotky mazu
U příspěvku:"silvestrovská renesance"
stínostín (Občasný) - 27.2.2008 > zajik> tak to ale musis napsat, a kdyz chces vyjadrit nazor tak nejlépe aby to lidi pochopili to tady taky lidi delaji, a kdyz to ani neumis tak dej proste body to staci vybrat cislo 1 - 5
U příspěvku:víkend na chalupě II
stínostín (Občasný) - 6.2.2008 > když to takle uměle instaluješ tak aspon poradne...
U příspěvku:"silvestrovská renesance"
stínostín (Občasný) - 6.2.2008 > zajik> to je tvůj problém, nevím proc me stím otravujes... ja jich mel taky 10 a vybral jsem jen tuto jednu a nebrecím ze jsem ty ostatní smazal...
U příspěvku:Volný pád
stínostín (Občasný) - 6.2.2008 > pokud je to volný pád at uz cehokoli... ja v tom vidím vodopád... tak neco co padá by mělo padat rovne k zemi tady to trochu letí, a to cervené me rusí ze to neni na povedomé hladine která je trochu niz...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter