Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:bylo nás pět
zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> Já o žádný konkrétní nevím, ale nedávno jeden ateliér, myslím, že v Brně sháněl výpomoc na retuše, což může být příjemnej vedlejšák. Vypadá to, že jsi v PS dobrá, tak proč to nezkusit. Můj příspěvek nebyl namířenej proti tobě, ani proti fotce, napsal jsem svůj názor. Kvůli tomu sem dávám fotky, aby mi lidi napsali svůj. Pak se může polemizovat, atd. , ale důležitý je, za čím si stojíš sama. Fotka je super, ale čekal bych vlastní tvorbu. Věta o umělohmotnejch blondýnách byla spíš k zamyšlení, jestli by tě to vlastně bavilo, reklama a časopisy nejsou moc příjemnej a záživnej byznys, mluvím z vlastní zkušenosti.
U příspěvku:S větrem ve vlasech v šatech z oblaku
zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > Rámeček mi nevadí, beru to jako osobní adjustaci.
U příspěvku:bylo nás pět
zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > Souhlasím s kolegou galoo a neznámým čtenářem. Fotka je sice dobrá, ale nefotila jsi jí ty a pokud chceš tedy prezentovat svůj um v Photoshopu, pak vystav naskenovaný originál a výslednou retuš. Nicméně i to bych doporučil spíš jako prezentaci při nástupu k nějakému profi fotografovi jako operátor PS a na retuše. Na Grafika.cz bývají občas inzeráty. Pokud by tě bavilo vyrábět umělohmotné blondýny na titulní stránky Marianne...=)
U příspěvku:Biker
zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > TheThing> V pohodě, od toho to sem přece dávám, abych si přečet názory ostatních. Já si za tím stojím! =)
U příspěvku:Doba prázdn-in
zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > Čtvrtá je výborná!
U příspěvku:Karel a Karel ...
zvirze (Občasný) - 16.8.2006 > Souhlasím s kolegou renym.
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
zvirze (Občasný) - 16.8.2006 > tomv> Ptal se na názor, co by měl udělat jinak. Techniku neřeším. Otázka je, jakej použil čas, na hodně frekventovaném místě by stačilo i 30s a to má většina kompaktů.
U příspěvku:Bez názvu
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > Kerinka> A co je podle tebe to hlavní?
U příspěvku:Prurva
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > jelena-prekrasna> Záleží, jaký používáš skener, ale předpokládám něco základního. Nastav rozlišení minimálně na 300 dpi (to je standartní rozlišení pro tisk) a formát souboru TIFF nebo BMP (doporučuji TIFF). Tím dostaneš nejlepší kvalitu 1:1., ale pozor, soubor bude velký. Většina skenerů se dodává s vlastním SW, který umožńuje obraz upravit už při skenování (zesvětlit, ztmavit, zostřit). Chce to zkoušet a najít nejlepší nastavení. Pro úpravy doporučuji Photoshop, ale nevím, jestli ho máš, s ničím jiným jsem nepracoval. Pokud ano, napiš, co potřebuješ udělat a zkusím ti pomoct.
U příspěvku:za humny je drak
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 >
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > K fotce, rozostření vyřešíš: Moc krátkej čas, používej delší, třeba 3 minuty, záleží na provozu v daném místě. U takových fotek je nejlepší, když tam je co nejvíc světelných stop. Osobně nemám rád formát 4:3, ale to je čistě subjektivní záležitost, oříznul bych shora a zespoda na 3:2.
U příspěvku:Prurva
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > jelena-prekrasna> Jestli můžu ještě poznámku: Skener se většinou snaží udělat ořez sám, ale musí mít dostatečně kontrastní hrany předlohy. Doporučuju naskenovat celou plochu nebo upravit ořez při skenování na větší a finální řez provést v grafickém editoru (Zoner, Photoshop, Gimp, co máš=).
U příspěvku:zimní Fojtovice 1988
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > TheThing> Hrozně dlouho jsem přemýšlel, jestli ho mám vyretušovat a nakonec jsem ho tam nechal, prostě tam ta louže byla.
U příspěvku:Placebo
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > agovirin> Já jsem nakonec rád, že jsem v tý lajně nebyl. Užil jsem si to od zvukaře, bez strkanice, pěkně pohodlně se stativem... Mimo jiné koncert Placebo vřele doporučuju!
U příspěvku:V ohybu řeky
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 >
U příspěvku:..podvečer..
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > TomasW> eBay. Mě už třeba vržou dveře od karty, ja se tam opírám palcem a vadí mi, že k ní nejde grip s vertikální spouští. D200 a D80 už maj dveře na straně a grip. Ale D80 je zase na SD karty, tak zas kupovat nový, když mám 4 CF.
U příspěvku:..podvečer..
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > TomasW> Systémová chyba jedné série, Nikon opraví zdarma, jen to nepotěší. Já krajiny neumím, tak je nedělám=) No, sloužit bude, jen jestli nebudeš chtít něco lepšího. Já ji mám rok a už bych měnil...=)
U příspěvku:..podvečer..
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > TomasW> Vítej do klubu D70! Dvěma kámošům teď současně odešly=) Jo, na jedničku je jich málo... Ono to na mě na první pohled působilo, jako smontovaný a na ty kameny použitej nějakej filtr v PS, ale to jsem se unáhlil.
U příspěvku:..podvečer..
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Tak jsem se do toho měnění hodnocení zamotal, až to musím rozepsat: Scenérie je úžasná, záběr mi trochu přijde, jak říká můj kamarád: jakákoliv p.....a vyfocená širokáčem a zvětšená 30x40 vypadá výborně. Vadí mi ten drát nebo, co to je. Vím, že tam byl, tak třeba jít k němu a vzít jenom stromy se stoupající párou a oblohu. Neustupuju z toho, že je to umělý, ty kameny vapadaj, jako namalovaný. Jestli to neznáš, koukni se na www.horolezec.cz, tom se ti bude moc líbit.
U příspěvku:sars
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Je to takové hnědé, nic mi to neříká.
U příspěvku:push on
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Horní je lepší.
U příspěvku:studiee
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Estel> Že bych nutil neznámou ženu pořizovat neznámému muži nový skener?=) Jak jsem už psal, reagoval jsem na poznámku o ztrátě kvality, atd., to už jsme probrali. Můžeš vše, musíš jenom umřít.
U příspěvku:studiee
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Estel> Já tě nechci kritizovat, ani učit česky. Jenom když vidím chybu, musím se ozvat. Dokonce se mi to jednou vyplatilo=) Upřímě, nechápu "můžeš, ale nemusíš" jako synonymum čeho?
U příspěvku:Sleeping Beauty
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Strážce_majáku> "Aploudnul" je teda úžasnej čingliš výraz!
U příspěvku:studiee
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Estel> Ehm, "synonymum"... Jenom mi ta poznámka o ztrátě kvality obrazu přišla zbytečná, příště se polepším a budu reagovat jen věcně=)
U příspěvku:Perličky na dně
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 >
U příspěvku:Placebo
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > tvojematka> V rámci možností=) Foceno z cca 25 metrů, teleobjektivem na stativu, ohnisko 140mm, clona 5,6 čas 1/60 , ISO 1600. Do lajny pro novináře jsem se nedostal a kromě toho bych tam neměl tu slečnu vpravo=).
U příspěvku:motýl
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 >
U příspěvku:studiee
zvirze (Občasný) - 14.8.2006 > Estel> Můžeš autorovi pořídit lepší skener.
U příspěvku:Prurva
zvirze (Občasný) - 13.8.2006 > Struktura mě baví, ale vidím nedostatky v kompozici. Vypadá to, že fotka je naskenovaná, vpravo a nahoře by chtěl oříznout okraj.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter