Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Karel ŠTĚRBA
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4169x
Napsat zprávu

Píšu už od střední školy, během níž jsem si oblíbil Terryho PRATCHETTA

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:země Galindů.
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 2.11.2004 > Jo, bohové jsou prevíti...
U příspěvku:workoholíci, potěšte se!
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 27.10.2004 > Hm, to jsem ani neznal. Ale i tak se líbí (bohužel patřím mezi lidi, co se vtipu smějou 3x a to poslední je přeci jen nejlepší).
U příspěvku:Tramvaj
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 21.10.2004 > Smutné ztvárnění dnešní doby...
U příspěvku:Křídla
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 21.10.2004 > Řekl bych, že prolog je silně ovlivněn Pratchettovým Těžkým melodičnem (pokud se nepletu v názvu knihy), kde podobným způsobem přemítá Smrť. Jinak nebýt těch fotek z Pána prstenů dole, ten text by toho asi mnoho neříkal.
U příspěvku:Tatry 2004-07-04-11-05
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 18.10.2004 > Hm, asi už jsem v Tatrách dlouho nebyl... kde to vlastně je?
U příspěvku:A co vy ?
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 11.10.2004 > Téma trochu omšelé, řekl bych. No, ale ty žákajdy mě pobavily, tak za 3 (a nečekám žádné body zpátky).
U příspěvku:Lov na krokodýla
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 23.9.2004 > Jenom doufám, že jsem nepřehlédl, jestli to tu už někdo publikoval. Jestli ano, tak se omlouvám.
U příspěvku:Ozdravný pobyt
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 14.9.2004 > Ano, i mně se zdá, že v průběhu textu mírně došel dech, ale rozhodně se mi to líbilo a stojí to za přečtení.
U příspěvku:Mraveniště
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 13.9.2004 > Ja mam nastesti monitor lepsi, takze tam vidim i to hemzeni lidicek.
U příspěvku:Pohádka na dobrou noc :)
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 3.9.2004 > Místy to sice není ono, ale dobře jsem se pobavil a proto za 5.
U příspěvku:troška sportu neuškodí :-)
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 6.8.2004 > Pěkné. A ten soudek byl prázdný nebo plný?
U příspěvku:práce pod zemí
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 15.7.2004 > Práce pod silnicí se mi líbí. A vůbec celý to "dopravní hřiště", těch značek je tam fakt tolik, že musí zmást každého řidiče, který tam jede poprvé.
U příspěvku:Alexander
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 2.7.2004 > Pěkné. Já osobně bych to trochu zkrátil, aby to mělo větší švih, ale i tak si to těch 5 bodů zaslouží.
U příspěvku:Ten hlas
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 18.6.2004 > Ivan ŠVEC> Jasně, vždyť jsem říkal, že to není nic moc a že se Ti to nebude líbit... Ale asi fakt někdy umím i lepší.
U příspěvku:Bláznův balkón
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 9.6.2004 > Já jsem si říkal, že ty stromy jsem už někde viděl - v prvním bláznově parku. Teď je to ale vylepšeno i záběrem kraje balkónu.
U příspěvku:Bláznův park 2
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 3.6.2004 > Je zde pár naprosto (aspoň pro mě) úchvatných detailů, ale jako by mi tam něco chybělo...
U příspěvku:Podivný kříženec
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 28.5.2004 > Kříženec? Mně to připadá jako podnikatelské baroko.
U příspěvku:Kostel 2
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 25.5.2004 > Hezké jako vždy. Jen nemůžu identifikovat, čeho to jsou ty vlajky.
U příspěvku:Dvoreček u kostelíka
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 10.5.2004 > Monty> To souhlasí, vše, co se mu nehodí, dává pryč (do pekla). To by vlastně znamenalo, že netříděný odpad je peklo?!
U příspěvku:Světlo a stín
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 7.5.2004 > Vypadá to úchvatně. Zvlášť ta oprýsknutá omítka a televizní anténa.
U příspěvku:Zámecký park
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 6.5.2004 > S nasazením vlastního života zachycené předávání kontrabandu mezi důchodci v zámeckém parku (ještě, aby zámek u toho nefiguroval).
U příspěvku:Čekání na rekonstrukci
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 5.5.2004 > Hulís> Nesouhlasím! Bez toho průhledu by to prostě nebylo ono.
U příspěvku:Hornický dům
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 3.5.2004 > Škoda slov! Ten obrázek mluví sám za sebe.
U příspěvku:Tajemná věž
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 30.4.2004 > Úžasné. To mě skutečně dostalo (a že už jsem něco viděl).
U příspěvku:Autobusová zastávka u zámečku
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 27.4.2004 > Hurá! Zámeček je zpět. A co to tam dělaj u toho auta?
U příspěvku:Dvoreček u kostelíka
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 23.4.2004 > 5! To je za tu popelnici!
U příspěvku:Bývalá fara po rekonstrukci
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 22.4.2004 > Anarela> A prosím pěkně, v té šedivé to nemáš?
U příspěvku:Pseudohistorický dům
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 21.4.2004 > Ano, ano. Růžový dům, žlutá obloha, nekalé rejdy za oknem... Co víc si člověk může přát?
U příspěvku:Zámeček
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 19.4.2004 > Ano, touto nádhernou barevnou kompozicí se loučíme s asi největším zločineckým sídlem - zámečkem. Už se těším na další reportérskou činnost.
U příspěvku:Výhled z okna Čítárny
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 16.4.2004 > Zdá se, že neznámý čtenář začíná objevovat kouzlo těchto fotek.
U příspěvku:Kamenná váza
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 15.4.2004 > Jak je vidět, tak zámeček je sídlem zločinnosti, ty kytky jako maskování a teď ta váza... copak asi ukrývá za tajemství?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter