Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:... zimní čas ...
P.J. (Občasný) - 6.2.2007 > čtenář> Cece a co kdybys teda ukazal nejake svoje dilko, abych se mohl poucit ?
U příspěvku:... zimní čas ...
P.J. (Občasný) - 5.2.2007 > Periskop> tak o podpisu muzem diskutovat - vec nazoru, ale jinac neni o cem diskutovat - ramecek (teda to co vypada jako ramecek) = ful frame zvetsenina. No pak uz zbyva jen k diskuzi volba papiru, jestli chamois a nebo klasika baryt.
U příspěvku:... zimní čas ...
P.J. (Občasný) - 5.2.2007 > Periskop> Adjustace zadna nejni - precti si info - tohle je proste jen oscanovana fotka na chamois papiru ( teda pokud vis co to je chamois papir :-)))
U příspěvku:tak ...
P.J. (Občasný) - 10.12.2006 > neni to spatne, trosku mi to pripomina jednu serii mych obrazu nekdy z let 1979-82, ktera se jmenovala - "Pohyb rohu obyvaciho pokoje" :-)
U příspěvku:... situation no. IX. - kruh se uzavřel ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> a kdo tvrdi ze jsem abstinent ? :-) byly tam tri tecky :-))))
U příspěvku:... situation no. IX. - kruh se uzavřel ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Tak uz ? :-) ja nechlastam jsem zaprisahlej ... :-))))
U příspěvku:... situation no. IX. - kruh se uzavřel ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> tak neco uz jsem poslal :-) ja myslel, ze se zase bude prodluzovat :-)))))
U příspěvku:... situace 01/A ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 21.11.2006 > al-ash> Nevim jak by jsi chtel presentovat fotku, ktera je na barytovem papiru a je pouze nascanovana.
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště III. ...NEFOTO
P.J. (Občasný) - 19.11.2006 > pusto z hlavy> Trocha lomografie neskodi v zadnem veku :-))))))
U příspěvku:Bez názvu
P.J. (Občasný) - 19.11.2006 > To nejni spatny akurat mi vadi LHR
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště I. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > Janahe> No mylim, ze stroj kterym to bylo focene dokaze prenest tu svoji atmosferu i na divaka, coz je primo zazrak :-)
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště I. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > Janahe> Jo stroje ze Sovetskovo sojuza jsou vsemocne :-))))
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště II. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > doupovec> Tak vetsinu mam jeste z meho mladi, proste jsou to fotaky se kteryma jsem zacinal fotit, akorat par kousku jsem kupoval po zastavarnach a nebo na aukcich par opravdovych raritek jako napr. panoramaticky fotak na svitek Kodak Panorama II. rok vyroby mezi 1900 a 1901( format 6x18 cm ). Mimochodem se stejnym fotakem fotil Sudek svuj cyklus panoramat z Mostecka, akorat mel jinej objektiv, tenhle ma nejakyho Dagora a on tam tusim mel neco jineho.
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště I. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > Janahe> to nevadi :-), ale pomuzu - tocite schody "zespoda" :-)
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště II. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > TheThing> Holga je uz moc na moje gusto "moderni" :-) Lepsi je sehnat nekde ve frcu staryho dobryho plastovyho Pionyra :-) ale nevim jestli tenhle fotak jeste pamatujes - delali se tusim dve verze jedna uplne obyc echt bakelitova krabice se "zaostrovaním" formou "sroubovaci" trubky kde byl "objektiv" ta byla jen na format 6x6 a druha ve stejne podobe, ale mela uz x-kontakt na blesky :-) a byla na format 6x6 a nebo 6x4,5 (to se tam davali takove "L" plechy ktery delali "masku" Fantasticka je na techto fotacich clona - c.1 = velka dira a nebo c.2 = mala dira :-)
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště II. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > doupovec> mam jich ce sve sbirce nekolik vcetne tech stredoformatovych :_)
U příspěvku:... příběh jednoho schodiště II. ... NEFOTO
P.J. (Občasný) - 18.11.2006 > doupovec> No myslim, ze je to specialne pro tebe uplne zbytecne :-) a jinac stejne to nikdo necte. Ale pro poradek - fotak Lomo LC-A, film Ilford FP4+
U příspěvku:... exertion ...
P.J. (Občasný) - 5.11.2006 > Karel Toth> V pohode staci se zeptat :-)
U příspěvku:... exertion ...
P.J. (Občasný) - 5.11.2006 > Karel Toth> Precti si technicke udaje a pokud by jsi se trosku orientoval v technice fotografie, tak jiste budes vedet ze objektiv 300 mm je u formatu 18x24 cm neco jako 50 mm u kinofilmu. Ale proc studovat techniku kdyz alespon neco muzu placnout, ze ?
U příspěvku:... exertion ...
P.J. (Občasný) - 5.11.2006 > toono> Ano skutecne podnetna a hlubsi kritika, takova vylozene k "veci". Myslim, ze jsi si ale spletl stranky.
U příspěvku:... exertion ...
P.J. (Občasný) - 5.11.2006 > Opíječ tchýní> inteligentnejsi komentar te nenapadl ? ja vim to bych chtel uz moc.
U příspěvku:... podzimní krajina - studie ...(NEFOTO)
P.J. (Občasný) - 4.11.2006 > buryzon> Tak pokud te matou okraje tak je videt, ze jsi jeste nevidel negativ z velkeho formatu, nebot ty "okraje" je vlastne cast filmu, kterou "drzi" velkoformatova kazeta
U příspěvku:... rybáři ... (NEFOTO)
P.J. (Občasný) - 2.11.2006 > zabicka> proc "skoda kvality" ? nerozumím ? tohle je zamerne udelano tak jak to je a proto jsem pouzil i litograficky film.
U příspěvku:... podzimní krajina - studie ...(NEFOTO)
P.J. (Občasný) - 1.11.2006 > born to be child> Proc nezvykly format ? Nechapu ? 13x18 je zaklad u velkeho formatu ( u negativu jsem schopnej z tohohle formatu jeste delat zvetseniny) u 18x24 ale delam "jen" kontakty.
U příspěvku:... podzimní krajina - studie ...(NEFOTO)
P.J. (Občasný) - 1.11.2006 > born to be child> Ano co je na tom divneho ? 13x18 pouzivam normalne, ale jeste lepsi je 18x24 cm.
U příspěvku:... anatomie města IV. ... (NEFOTO)
P.J. (Občasný) - 31.10.2006 > rybiz> Na presne definici pojmu algografie, a s tim souvisejicim zatridenim praci, se s riccim (p.Spittem) stale nemohu shodnout :-). Podle mne patri pod ALGOGRAFII vsechny "fotografie" vznikle za pouziti digitalni techniky ale ne virtualni otisky (scany) realne existujicich klasickych svetloobrazku.
U příspěvku:... anatomie města IV. ... (NEFOTO)
P.J. (Občasný) - 31.10.2006 > Franta F.> Ad rámeček - u svých fotografií žádné "rámečky" nepoužívám. To co označujete jako "rámeček" je pouze artefakt filmu, který vzniká díky tomu, že fotím převážně na střední nebo velký formát. Jinak ty "proužky" je lepenka, která se používá při sušení barytového papíru. Ostatně vše co zde publikuji není žádná "ALGOGRAFIE" (digitál) ale poctivá klasika na celuloidu :-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter