Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:dvanáctý den
sojka (Občasný) - 15.12.2010 > čtenář> Bude-li zájem, vrznu sem čtenáři nějakou svou báseň z hlubokého mládí.
U příspěvku:dvanáctý den
sojka (Občasný) - 15.12.2010 > Zusko, zkus ty banality jako štěstí a neštěstí, smutek a zármutek atd. vyměnit za něco jinýho, ale tak, aby to neztratilo význam:-)
U příspěvku:Smutek
sojka (Občasný) - 9.12.2010 > Anebo nikam nechoď. Asi.
U příspěvku:Smutek
sojka (Občasný) - 9.12.2010 > Skutečný smutek se nevyjadřuje snůškou srágor, tak jak to děláš ty. Vopravdu, jdi do nejbližší knihovny, nejlíp doma v obýváku, pokud nějakou máš a začni číst pěkně od začátku nějakou tu poezii. Třeba na něco přideš, třeba taky ne.
U příspěvku:Je prosinec
sojka (Občasný) - 9.12.2010 > s holkou se taky nejdřív pomazlíš, tak to udělej s básničkou, bude poddajnější.
U příspěvku:Za účelem invent-arizace zavřeno
sojka (Občasný) - 7.12.2010 > cítím dítě, nevím sice jak, co a proč, ale to asi není důležitý. doporučení je za vyvolání pocitu, ne za umělecký dojem.
U příspěvku:noční meditace
sojka (Občasný) - 5.12.2010 > se mi k tomu vybavila básnička:

lodička našeho Řehoře
vyplula s Řehořem na moře
na moři se převrhla
a můj příběh přetrhla

P.Šrut
U příspěvku:Amen
sojka (Občasný) - 3.12.2010 > chtělo by to vybrousit.
U příspěvku:ECHAR LOS PULMOLES
sojka (Občasný) - 2.12.2010 > já bych se v zimě nikam netáhla.
U příspěvku:Svoboďák
sojka (Občasný) - 30.11.2010 > Líbí se mi to. Přijde mi to jak druhé já, před kterým člověk někdy utíká. Ale třeba je to jinak, to je fuk. A moje věc.
U příspěvku:***
sojka (Občasný) - 22.11.2010 > zanzule> Ema má mámu, máma má mísu, Nataša má Wagon, ó my se máme!

Někdy je třeba horovati pro texasky.
U příspěvku:Píseň solidarity
sojka (Občasný) - 20.11.2010 > Léto s kovbojem:

Ona: Co bys chtěl? Vitamíny jsem ti tam naházela, proteinů tam máš celou konzervu a uhlohydráty si přikousneš.

On: Jenomže, jíst se to nedá.
U příspěvku:Program na příští týden
sojka (Občasný) - 20.11.2010 > Pošťák zvoní vždycky dvakrát.
U příspěvku:Život Život
sojka (Občasný) - 19.11.2010 >
U příspěvku:Dvě básně
sojka (Občasný) - 18.11.2010 > Úhledné, slušné (ve smyslu dobrého vychování), vyjevené. Jako by se básník bál, že myslet na Horskýho jest hříchem. Přidala bych ktomu letopočet, asi tak kolem roku 1920 = černý sešitek a perem psané verše.
U příspěvku:Barcelona
sojka (Občasný) - 17.11.2010 > Tak to se musím vrátit:-) Pro mě za mě, ať si srdce Barcelony klidně pukne, ponivadž já jakožto umělkyně říkám, že není puknutí jako puknutí. Tady to spíš bude něco jako Na hotelu v Olomouci.

Co mi tam vadí víc, to jsou turisté z Germánie, to je jak od učitelky dějepravy.

Ale každý máme něco, že ano:-)
U příspěvku:Podzim je tak barevný!
sojka (Občasný) - 16.11.2010 > Moc.
U příspěvku:Dva romány
sojka (Občasný) - 15.11.2010 > Vybvavil se mi Švejk. A navíc jsem četla kanón. Radši jdu:-)
U příspěvku:Barcelona
sojka (Občasný) - 14.11.2010 > Mně to přide jaksi krasosdělný.
U příspěvku:K-k-ko-ko-u-le
sojka (Občasný) - 14.11.2010 >
U příspěvku:Možná, že
sojka (Občasný) - 9.11.2010 > No, první začíná slibně, jako bys mi začala vyprávět příběh, takže celá napjatá poslouchám. Ale pak si všimnu, že už máš v sobě asi pět dvanáctek, takže prd.

A ještě ke všemu jsi ženská, ale co mi do toho.
U příspěvku:O cizinci na skotských vrších IV.
sojka (Občasný) - 15.9.2010 > Jsou básně a básně. Tohle báseň je, i s příběhem, leč báseň užvaněná. To je ten problém. A vůbec někdo chytřejší to napsal líp:


Marnost popisu a ještě jedna růže: Román. Západ slunce v pokoji. Jsou spisovatelé, kteří chtějí slovy vymalovat tento západ. Pozorují kus nábytku za kusem, pátrají po odrazech. Starší literární školy používaly mytologického aparátu. Lze vyvolat jedinou větou toto prosté mystérium: Slunce zapadlo. A v pokoji zbyla na ně vzpomínka. Růže ve sklenici za oknem.
U příspěvku:Ostrov smutku
sojka (Občasný) - 5.4.2010 > mno, pohrála bych si s textem:-)
U příspěvku:v rezavém plotu rudě hoří růže
sojka (Občasný) - 3.4.2010 > na konci by tomu slušel rým. zjemnil by to.
U příspěvku:Nejistota a mastičky
sojka (Občasný) - 27.3.2010 > Ne, je to třeba brát jako poezii, ten text:-)
U příspěvku:Nejistota a mastičky
sojka (Občasný) - 26.3.2010 > já se u toho bavila:-)
U příspěvku:Půlnoční bezmoc
sojka (Občasný) - 26.3.2010 > Kraviny patří do kravína a je to tak v pořádku:-))
U příspěvku:Jiná realita
sojka (Občasný) - 26.3.2010 > příslib:-)
U příspěvku:Událost
sojka (Občasný) - 15.3.2010 > Nikoliv, časopis Ahoj na sobotu, rok 1972:-)
U příspěvku:Odklikni to...
sojka (Občasný) - 14.3.2010 > Dobrá rada nad zlato: Nechat akorát toho zedníka, ostatní zahrabat fankou sto metrů pod zem, a dobře upěchovat.
U příspěvku:Pilot
sojka (Občasný) - 29.12.2009 > mUFlOn
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter