Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Gejša
forerunner (Občasný) - 16.12.2009 > Po dlouhé době první, která se mi od tebe líbí nejen technicky, ale i esteticky.
U příspěvku:Sestrička z Kramárov
forerunner (Občasný) - 16.12.2009 > Máš jí taky při usilovném tlačení?
U příspěvku:Sestrička z Kramárov
forerunner (Občasný) - 15.12.2009 > Ups, hrozí nepříjemnost. Zapomněla si zvednout poklop...
U příspěvku:Ticho
forerunner (Občasný) - 15.12.2009 > Začíná mě štvát můj proklatě nízký monitor.
U příspěvku:Klánovický les
forerunner (Občasný) - 15.12.2009 >
U příspěvku:Klánovický les
forerunner (Občasný) - 15.12.2009 > Fotka se mi moc líbí, má kouzlo. Esteticky už mi chybí snad jen více kontrastní modrá obloha a sluneční svit v listech. Technicky pak možná trochu ostřejší kresba. Nevím, zdali se ztratila až kompresí, nebo už cestou ke snímači. Mohu se optat na clonové číslo a typ objektivu?
U příspěvku:Vitamíny
forerunner (Občasný) - 13.12.2009 > Jablko v této souvislosti může znamenat víc, než jen vitamíny. Fotka jednoznačně dobrá.
U příspěvku:Les
forerunner (Občasný) - 13.12.2009 >
U příspěvku:detail
forerunner (Občasný) - 13.12.2009 >
U příspěvku:CD RGB
forerunner (Občasný) - 13.12.2009 >
U příspěvku:včera na Varhošti
forerunner (Občasný) - 13.12.2009 >
U příspěvku:Perleťovec stříbropásek
forerunner (Občasný) - 13.12.2009 >
U příspěvku:Svítá
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Jsem z generace, pro kterou angličtina není ničím zvláštním, proto v ní nevidím žádný problém. Zároveň nemám žádné komplexy ze svého češství, proto mi klidně říkej jakkoliv česky, pokud je to pro tebe z nějakého důvodu důležité.
Proč jsi se shodil? Svou hloupou kritikou mé technické zvídavosti. Máš sice pravdu v tom, že skla dobrého fotografa nedělají, zároveň ale platí, že dobrý fotograf nevystačí pouze se základním objektivem.
U příspěvku:Svítá
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> K titulování: šlo mi spíše o tvůj expresivní výraz "větvičkářský ďábel".
K mé přezdívce: Jde o anglický ekvivalent českého "předchůdce", neboli označení Svatého Jana Křitele, který je mým patronem.
Nazývej mě, samozřejmě, jak uznáš za vhodné.
Ohledně skel jsi se sám poněkud shodil. Není ale divu, vždyť je příznačné, že větvičkaření chodívá ruku v ruce s nedostatky v technických vědomostech.
U příspěvku:Je to kýč?
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Termín "vyježdění" se týká tvé poslední klánovické fotky, kterou jsi vyjezdil na kole. Mám tím na mysli to, že dobrý krajinář nachodí (nebo najezdí) stovky kilometrů, než se mu povede najít TU správnou scenérii v TU správnou dobu.
U příspěvku:pán a paní Rampouchovi
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > Ta je zatím nejlepší.
U příspěvku:Je to kýč?
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > Tohle opravdu není kýč. Na druhou stranu je nutné dodat, že je dost těžké na toto téma přinést něco, co už tu nebylo stokrát. Takovou fotku je třeba vychodit, nebo (ve Cvakalově případě) vyjezdit.
Lidé, kteří se proti podobným fotkám vymezují (z žánrových důvodů), obvykle nemají sami čisté svědomí.
U příspěvku:Klánovický les
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > Čím dál lepší. Poslední dvě klánovické opravdu mají i obsah.
U příspěvku:Svítá
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Tak hezky už mě tu dlouho nikdo netituloval. Vážím si jich o to víc, že ta slova zazněla z úst hvězdy klánovické reportáže. ;D
U příspěvku:Rohanský ostrov
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Fakt jsi si to myslel třeba i tady? - http://www.totem.cz/enda.php?a=252483
U příspěvku:Hradec Králové se stane sídlem nového ministerstva
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > Podařené. Být tebou, ještě bych ale promyslel posledních šest řádků.
U příspěvku:*polepšený rampouch
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > Hmm...to je zapeklitý případ, drahý Watsone....O víkendu má mrznout, tak navrhuji místnímu spolku větvičkářů toto téma k hlubšímu propracování. ;)
U příspěvku:Svítá
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > balvan> Já tě mezi větvičkáře rozhodně nepočítám. Tvé fotky totiž mají obsah, nikoli pouze formu, a zároveň vynikají i po technické stránce.
Už dávno se tě chci zeptat jakým sklem (a popř. další technikou) fotíš svá makra?
U příspěvku:Rohanský ostrov
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > cvakal> Osobně tam zahrnuji fotky z lesů a křoví, ve kterých hraje hlavní roli kompozice větví a listů. Tedy zhruba třetinu fotek v totemácké galerii. Své fotky se snažím zaměřovat více na obsah, než formu, proto je mezi větvičkářské nepočítám.
U příspěvku:Svítá
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > Odpočíváš od "své" fauny a flóry? Jistě nejsem sám, kdo už se zas na nějakou těší.. ;)
U příspěvku:Rohanský ostrov
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > Vida toho větvičkáře, však on nám ještě ukáže...osobně ve mě ale tohle místo vyvolává spíše zlatou českou letargii, než divokost popsanou v textu.
U příspěvku:les, který není Klánovický
forerunner (Občasný) - 9.12.2009 > Originál je jen jeden..
U příspěvku:*rampouch*
forerunner (Občasný) - 9.12.2009 > Zajímavý experiment, jen nevím, jestli bylo nutné to takhle přepálit?
U příspěvku:Klánovický les
forerunner (Občasný) - 9.12.2009 > To je první klánovická, která se mi líbí. Plný počet nedostáváš jen kvůli těm dvěma listům nahoře uprostřed. Strom vypadá, jako by mu tvá mimozemšťanka zakroutila krkem. ;)
U příspěvku:šípek
forerunner (Občasný) - 9.12.2009 > Janahe> Ať už jsou právě v módě kachny, kapky, pavučiny nebo větvičky, jde stále o projev téhož jevu, o kterém píši výše.
To je také důvod, proč jistě nebude následovat vlna aktů, neboť ta by vyžadovala (jako jakékoliv ateliérové focení) od naprosté většiny větvičkářů obrovský kvalitativní krok vpřed jak ve věcech technických, tak i organizačních a tvůrčích.
Jsem sám už napnutý, co bude "in" v zimě. Máš nějaký tajný tip ohledně určitých sílících tendencí ve větvičkářském mainstreamu? ;)
U příspěvku:šípek
forerunner (Občasný) - 8.12.2009 > Janahe> S úrovní focení a jeho hodnocení na totemu mám opačnou zkušenost. Mám dojem, že se to tu až na výjimky scvrkává na uzavřenou skupinu "ortodoxních větvičkářů", kteří jsou z nějakého zvláštního důvodu tímto žánrem neskutečně okouzleni. Trochu se obávám, že je tomu v mnohých případech nejinak z důvodu jeho relativní nenáročnosti vůči fotografovi při únosné míře relativní líbivosti. Osobně se domnívám, že jde o virtuální mutaci "národa chalupářů".
Na poslední stránce příspěvků jsem napočítal sedm větviček a žádný akt.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter