Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mare Marginis / Moře okraje
Nedokonala žena (Občasný) - 29.4.2007 >
U příspěvku:Remix
Nedokonala žena (Občasný) - 29.4.2007 > Very nice!
U příspěvku:Kam se poděl Bůh ?
Nedokonala žena (Občasný) - 29.4.2007 > Mohlo to být hodně dobré, rozpracovat příběh toho "Kočičího umělce". Neříkám, že mi z toho není zle, ale námět je to hodně solidní. Taky bych do toho asi nepletla Boha. Jde z toho spíš cítit, že závěr zavání víc rozčílením se nad životem, než intencí kterou jsi pravděpodobně na začátku zvolila. Ale je to tvůj produkt, takže těžko říct...
U příspěvku:Něco jako dokonalá žena
Nedokonala žena (Občasný) - 29.4.2007 > Quotidiana> V textu často vidíme (někteří z nás), co tam není, nebo co tam vidět chceme. Když něco napíši já, je mi jasné, že jsem v tu chvíli přišla o 50% objektivního vidění - díky svému autorství. Ale doufala jsem, že tento text bude částečně pochopitelný - je v podstatě určený každému, kdo si říká, že je starý, že je to ta největší tragédie života (zestárnout)... Osobně neskutečně obdivuji lidi, kteří věk ignorují a chovají se i v 70. na 20. Neopakují neustále dokola, jak je všechno zbytečné, jak už mají všechno za sebou... Bylo to určeno sice jednomu člověku, ale myšlenka platí pro všechny... Zvolená forma je taková proto, aby si v tom našli příběh ti, kteří jsou na fabulaci závislí...(pravda - je dost chabý) Asi proto, že mi příběhy lásek, zrad a milování připadají dost klišé.
Jinak stylistika mi občas skřípne (hlavně když si text po sobě nepřečtu) stejně jako mi občas skřípou kosti a celková funkce mozku. Ale například k VLASTNĚ, VLASTNĚ - bylo záměrně. K oběma větám mi to neodmyslitelně patří. Jsou to věty, které tam VLASTNĚ vůbec nemusí být, protože jsou nepodstatné obsahově i citově.
Vzkaz vraha je vzkazem muže, který se podceňuje a myslí, že na Ženu nemá - vzkaz vraha, který se neodváží vraždit a vzkaz muže, který se neodváží soudně seznámit.
Babička je tam (jak už jsem psala) hlavně začátkem toho časového a přístupového paradoxu. Udivuje mě, že jste si nevšimla těch číselných nuancí - Když říká, že by chtěla být o dvacet let mladší, že by všechno udělala jinak, že by si nikdy nevzala... Sňatek by byl před dvaceti lety, když mluvila na vnuka - byl dost ireálný...
Bratr je jen ukázkou člověka, pro kterého bych tyto řádky nikdy nepsala - člověka přízemního, kterému by se imaginární světluška před očima nikdy nerozsvítila, kterému se rozsvěcuje jen opravdu hmatatelná věc - zapne lampičku a svítí... Nic víc, nic míň...
A k tomu mobilu? Asi jsem si tam blbě pohrála se slovy... Mám ale dojem, že jsem tam zmiňovala dobíjecí kupón... Nejde o mobil (věc jako takovou) zabalený v papíru, ale papír neboli dobíjecí kupón... Pokud máte celý život paušál, tak nemůžete vědět, o čem mluvím... Pokud jste ale někdy přišla do trafiky a dobila si kredit, dala Vám prodavačka takový dlouhý papír, na kterém jste měla částku a telefonní číslo pro kontrolu...
Ale jak říkám, to jsou jen plivané dějové prvky,... Prostě jsem se vysmívala lidem, bědujícím nad svým životem... Což asi nikdy nepochopím... V Africe umírají děti, u nás trpí spousta lidí--- všechno jde do sraček a lidi místo aby pomáhali, litují sami sebe, přemýšlí jen nad sebou a páchají "archaické" hříchy...













U příspěvku:Něco jako dokonalá žena
Nedokonala žena (Občasný) - 27.4.2007 > Quotidiana> To máte asi pravdu. Byla to spíš taková "vzkazka" pro někoho. Dala jsem to tady zejména ze zvědavosti. Co si z toho dokáže vzít nezasvěcený. Byla bych vděčná za hlubší kritiku... Ale to jsem asi měla někde zaškrtnout, že? :)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- P.P.S. (Z nevinné - často předstírané - hlouposti se rodí upřímná odpověď, reakce)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter