Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
cirrat
(žena)
Občasný
Na Totemu: 7250x
Napsat zprávu

Pro trochu srandy šla bych světa kraj... (ale klidně půjdu i blíž)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Renovace
cirrat (Občasný) - 27.10.2006 > Rambonaut> njn pane, zase jste to vyhmát... "0)
U příspěvku:Renovace
cirrat (Občasný) - 27.10.2006 > jaspra> dikes
U příspěvku:Renovace
cirrat (Občasný) - 26.10.2006 > JiKo> "0)
U příspěvku:Renovace
cirrat (Občasný) - 26.10.2006 > Joe Black> Díky pane! Tebe jsem dlouho nezahlídla, o to větší potěšeníčko...!
U příspěvku:zlobím
cirrat (Občasný) - 26.10.2006 > maxima gali> Sestru sice mám (jednu), ale o tu přece vůbec nešlo...
U příspěvku:TOTEM Natural
cirrat (Občasný) - 23.10.2006 > Ir? Tak to by se mohl zjevit i Hackman! "0) Ten mi už docela chybí... "0)))
U příspěvku:TOTEM Natural
cirrat (Občasný) - 22.10.2006 > Děti děti děti!
Nedělejte mi tu z toho psychologickou seanci, nejsem na to zařízená...
Maxima: v neděli ráno jsme se o něčem bavily a říkala jsem ti, ať to neřešíš. Nevím už o čem to bylo. Ale ta dotčenost, se kterou tohle bylo vyřčeno, mi silně uvízla za nehty. Chceš-li se kvůli tomu cítit dotčeně, posluž si, brát ti to nebudu.
Kelly: díky díky díky "0). Máš to u mě.
U příspěvku:klidně to dám do prózy
cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> to jo, vo to žádná! TY jsi hysteriků král, i když si dělohu musíš tu a tam nejspíš půjčovat - i s tím zbytkem "0). Ale tohle je ještě tvá umírněná verze. "0)))
Až bude celek připraven ke všeobecnému zneužití, hlásím se...!
U příspěvku:TOTEM Natural
cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> jo, ten je taky dobrej. Nicméně hajčin hlod mi příde absurdnější... "0)
U příspěvku:klidně to dám do prózy
cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> Nechci tě naštvat, ale je to právě že jenom TROCHU...!
A dík za přílohu, je od tebe milé, že se k tomu hlásíš... "0)
Kdy bude celek?
U příspěvku:TOTEM Natural
cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> jo, jo, jooooooo!
Tak tohle je taky dobrý!!!
To se řadí hned na druhý místo - můj nejoblíbenější je "nasrat pičo vespolek..." "0)
U příspěvku:klidně to dám do prózy
cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > Ski cář! Ski cář! Ski cář! "0)
Ale příjde mi to trochu hysterický...
U příspěvku:TOTEM Natural
cirrat (Občasný) - 17.10.2006 > Joj, děti! Potěšili jste mě.
JiKo - omlouvám se za tu nepřesnost, zapoměla jsem, žes řekl: "Nasrat pičo VESPOLEK!" Ještě jednou prosím o prominutí za neúplnou citaci... "0)
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
cirrat (Občasný) - 4.9.2006 > Tjah, jak už bylo naznačeno, přijedu i kdyby trakaře padaly. Dám ještě vědět, jestli spadnou... (mi příjde, že bych se k tomu mohla vyjádřit i samostatně...) "0)
U příspěvku:Cholerik introvert (Těší mne)
cirrat (Občasný) - 28.8.2006 >

Procházela jsem dnešní. Jo jo jo a ještě jednou ano.

 

PS: Tohle odněkud znám...

U příspěvku:Takové obyčejné odloučení.
cirrat (Občasný) - 28.8.2006 > Čte se to lehce, s pokývnutím hlavou na konci. Pěkně vystiženo, hlubší dojem nezanechalo, nebudu tedy hlouběji ani hodnotit...
U příspěvku:Ranní kafe
cirrat (Občasný) - 28.8.2006 > Všechno je tam naprosto schválně.
U příspěvku:Vlastně nic
cirrat (Občasný) - 17.8.2006 > Damika> Díky za bodíky. Pokud to tak vidíš, tvůj názor. Já jsem ve stádiu, kdy po držkopádech zůstávám ležet na zemi a k dalšímu pohybu mě většinou nějaký zoufalý dobrovolník donutí pár kopanci do žeber. Nebo nějakým vydíráním. Závidím ti tvůj optimismus...
U příspěvku:Vlastně nic
cirrat (Občasný) - 17.8.2006 > Opíječ tchýní> Kocourku (i když ve tvém případě, možná i jiná zvířeno), nebereš-li mé varování vážně... "0) Bylo tam dvojité varování a stejně do toho musí někdo šťournout...
U příspěvku:Rychlé klacky
cirrat (Občasný) - 17.8.2006 >
U příspěvku:Vlastně nic
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > sköld> Hlavně, že jsou hypotetický, kočičáku.
U příspěvku:Vlastně nic
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > sköld> 

vyjímečně (vy-jí-meč-ně!!!) tohle není ani tolik zpověď, i když na hraně tohoto pocitu docela často předvádím němou grotesku na téma "padám padesát metrů z lana položeného na zemi".

 

Ten jeden bod chápu.

U příspěvku:na přechodu
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > ... a vzývání bohů dnešní technické úrovně. Konec modlitby bude označen zeleným panáčkem...
U příspěvku:dvojí déšť
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > Dneska se mi tohle hodí. Pitvat budu někdy jindy.
U příspěvku:...a střepy nikým nesvázané
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 >
U příspěvku:Sudba
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 >
U příspěvku:Smysl existence v krabičce bezpečnosti
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 >  Viz předchozí vzkaz. Je dobré občas jen tak vypnout, ale u tebe se mi to asi nepovede (a bere to jako poklonu)
U příspěvku:Množina prázdných vět
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > Zase po letech jsem si vzpoměla, že jsem tě ráda čítávala. A proč.
U příspěvku:KOCOUR S KOSOU
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 >

Za Rozehranou terapii chytej... to je můj favorit

Ad zbytek - Neúcta k zemřelým se mi taky líbila, Konzumace jedů a Rekonstrukce ano, Spíš už spíš ani moc ne, Včerejší holka - naprázdno.

O dalších si brzo popovídáme, doufám. Pokud nebudeš za oněch okolností považovat rozebírání svých dílek za perverzi největší - ale u mě bys na to měl být už zvyklý. "0)

 

U příspěvku:Melancholická
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 >

 Hele, on žije...!

Koukej se taky někdy ozvat - kdo tě má pořád shánět?

U příspěvku:Women
cirrat (Občasný) - 17.7.2006 > Why should one put up a creative resistance? Does that worth the hassle? "0)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter