Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PUZZLE
grab-bag (Občasný) - 25.7.2002 > R.Samildanach> Díky za tvůj ohlas a zvu tě na výstavu puzzlí.
U příspěvku:Díky Williame
grab-bag (Občasný) - 7.6.2002 > Ať Oskar nebo William, bravurně vládli svému peru, lepší byl už jen Sandokat, říkám Vám na mou věru!!!
U příspěvku:Štěstí se studeným zadkem.
grab-bag (Občasný) - 2.5.2002 > langueur> Sorry ale kvuli tobě to mazat nebudu a že se ti to nelibi není moje věc, přeber si to jak chceš a rád bych si přečetl něco vod tebe ale mam asi smulu. Škoda.
U příspěvku:Štěstí se studeným zadkem.
grab-bag (Občasný) - 2.5.2002 > langueur> Myslím to vážně. Vadí ??
U příspěvku:Štěstí se studeným zadkem.
grab-bag (Občasný) - 2.5.2002 > Gavrik> Zbožňuji takovéto reakce .......
U příspěvku:Povídám, povídám pohádku..
grab-bag (Občasný) - 29.4.2002 > langueur> Že mi tam chybí čárka s tím souhlasím. Díky ale nechám to bez té čárky.
U příspěvku:Zhudební někdo mé verše ?
grab-bag (Občasný) - 26.3.2002 > Kapucín> Moc ti děkuji, myslím že v podání ženy by to bylo mnohem hezčí, jsem moc rád, že mi chcete pomoci. Má adresa : grab-bag@seznam.cz Kolik by to mělo mít slok ? Ještě jednou díky moc.
U příspěvku:Zhudební někdo mé verše ?
grab-bag (Občasný) - 25.3.2002 > Díky za tvé řádky, zpívat neumím, jsem hudebně hluchej jak poleno, jen mě občas napadnou nějaké veršíky, ani nevím jak se dělá písnička, prostě jsem chtěl někomu věnovat vlastní písničku ( teda aspoň textově ) jestli mi pomůžeš budu rád.
U příspěvku:Mrtvá byla mnohem dříve, než jsi ji zabil...
grab-bag (Občasný) - 6.9.2001 > Jedna.
To za tvé krásné psaní.
Hvězdička.
Co prosvítí tvé spaní.
U příspěvku:Globus
grab-bag (Občasný) - 23.8.2001 > Vím moc dobře co pro tebe znamená psaní veršíku, moc se mi tvé díla líbí a pokračuj prosím.
U příspěvku:Dívka, co neumí říci NE..
grab-bag (Občasný) - 23.8.2001 > Moc se mi to líbí, i když se musím přiznat že některé ty nedopsané poslední slova nechápu. Moje blbost. Trochu mě mrzí že jsi nezůstala v duchu dvojverší až do konce.
U příspěvku:Portrét_2
grab-bag (Občasný) - 14.8.2001 > Krásná žena, krásná fotka.
U příspěvku:Šedá kůra
grab-bag (Občasný) - 6.8.2001 >
U příspěvku:Psí počasí
grab-bag (Občasný) - 6.8.2001 >
U příspěvku:Žebřík
grab-bag (Občasný) - 27.7.2001 > Taky doufám. Člověk si začne zdraví vážit až ho nemá, ale to asi už víš.
U příspěvku:Obyčejný příběh
grab-bag (Občasný) - 27.7.2001 > Myslím že mi to spíš než pohádku připomíná krutou realitu všedních dnů, kdo to nezažil nepochopí.
U příspěvku:Chtěl bych
grab-bag (Občasný) - 26.7.2001 > Je to zvláštní, ale i já občas chci to co ty a asi nebudeme sami. Nemáš tam chybu ve slove .. vyvléct .. ? Jinak se mi to líbí.
U příspěvku:Liv 2
grab-bag (Občasný) - 12.7.2001 > Miluji hluboké oči. Líbí se mi to. Zajímalo by mě kolik je ti let.
U příspěvku:Asi sem se narodil do ňáký divný doby...
grab-bag (Občasný) - 11.7.2001 > Uf, tolik pravdy na jednou malém kousku místa světa, to je síla. Docela mě to dostalo, přinutilo k zamyšlení,ale raději než do veršů, zkus psát volněji, máš v tom spoustu pravdy,ale rým ti to kazí.
U příspěvku:S trochou pathosu...
grab-bag (Občasný) - 11.7.2001 > Píšeš docela zvláštním způsobem, líbí se mi to až na " .. bez žvance .." verzus ".. Ve válce .. " Ale mi nepřísluší kritika.
U příspěvku:Mlčení
grab-bag (Občasný) - 11.7.2001 > Asi bych si s těma maskama mlčky popovídal.
Moc hezké.
U příspěvku:Taroty
grab-bag (Občasný) - 30.5.2001 > Moc hezké Lili, nutí to člověka k zamyšlení.
U příspěvku:ES (Janě St.)
grab-bag (Občasný) - 28.5.2001 > Srdeční záležitost ?
U příspěvku:Choroš
grab-bag (Občasný) - 28.5.2001 > Jo něco mi to připomíná.
U příspěvku:Ježíš řekl: Vrátím se.
grab-bag (Občasný) - 23.5.2001 > I mé nebe bývá občas ( pořád )černé
U příspěvku:Kyvadlo
grab-bag (Občasný) - 23.5.2001 > nejsem zrovna kritikem,ale tvoje verše se mi líbí
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter