Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kříž je prázdný. . .
Arwen (Občasný) - 23.7.2001 > ...
U příspěvku:Kuželky
Arwen (Občasný) - 18.6.2001 > Jo
U příspěvku:Sonet
Arwen (Občasný) - 18.6.2001 > Jo jo, bravo Fénixi, bravo
U příspěvku:Nová Paka
Arwen (Občasný) - 18.6.2001 > Jo jo, Nová Paka.... tam to mám kousek :o)
U příspěvku:Jan z Nepomuku
Arwen (Občasný) - 15.6.2001 > ....
U příspěvku:Nezhojené rány
Arwen (Občasný) - 15.6.2001 > To je moje první dokončená báseň, tak se nelekejte...
U příspěvku:A víte proč?
Arwen (Občasný) - 15.6.2001 > OK
U příspěvku:zubr warriors
Arwen (Občasný) - 15.6.2001 > Mně se to líbí :o)
U příspěvku:S Tebou
Arwen (Občasný) - 15.6.2001 > Tak tohle bych mohla číst :o)
U příspěvku:Vyznání
Arwen (Občasný) - 15.6.2001 > .........:o)
U příspěvku:Pocity
Arwen (Občasný) - 13.6.2001 > .........
U příspěvku:PAPIŇÁK
Arwen (Občasný) - 13.6.2001 > Tfujtajksl, sem zrovna chtěla večeřet...
U příspěvku:Střed světa
Arwen (Občasný) - 13.6.2001 > "Vybírám brambory"..... jak u nás doma :o)
U příspěvku:fantasy 08 - skeleton
Arwen (Občasný) - 13.6.2001 > Moc hezký, ale souhlasim s Hašlerem. Navíc kostřičky mě příliš neberou.
U příspěvku:Tys odešel
Arwen (Občasný) - 13.6.2001 > Pochval to za mě tý tvý kamarádce...
U příspěvku:Láska
Arwen (Občasný) - 13.6.2001 > Souhlasím :o)
U příspěvku:Metro
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Je to občas zajímavý sledovat lidi kolem sebe, já to taky často dělám, ale nic o tom raději nepíšu.. to metro mi teda nehrozí, kde by se v takový díře jako je naše vesnička vzalo, že jo :o) Ale když už mě to potká, jsem ráda, že lidstvo vynalezlo walkmany :o)
U příspěvku:Řízky
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 >
U příspěvku:Řízky
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Jojo.. kralíček na smetaně, teda vy mi děláte chutě... mňam, hend bych si dala...
Ale co to "Ne tak my", nevypadlo ti tam náhodou nějaký slovíčko (nebo písmenko)?? Třaba že by to mělo bejt "Ne tak jako my"? Nebo sem zase jednou něco nepochopila, což by se mohlo docela klidně stát, vzhledem k tomu že je 10 večer a můj mozek už před hodinou vypnul?...
U příspěvku:Kyjovka
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Sem nejspíš děsně nevzdělaná, ale co to vlastně je? Nikdy sem nic podobnýho neviděla... jinak fotka je udělaná pěkně, chválim...
U příspěvku:kvet-inac
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > No to máš teda recht stou gumou a upatlanym obrázkem, ale zase tak moc mi to nevadí. Povedlo se Ti to, mně to přijde celý takový magický...
U příspěvku:Ikona
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Mně se to teda docela líbí, ale taky nějak nemůžu přijít na to, čeho to má bejt ikona.. Mohla si mi aspoň poradit v názvu, Marťo, pak by mi to už třeba připadalo srozumitelnější. To má bejt fakt Ježíš? Aspoň to tak vypadá. A ty čáry mi přijdou tak trochu do tvaru jesliček, pak taky nějaká ježíškovská svatozář... no ale to fakt jenom hádám....
U příspěvku:Čas lítosti
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Nádhera. Jsem moc ráda, že to tady někdo drží a že mám možnost občas si přečíst nějaký takhle povedený dílko. Díky.
U příspěvku:Ráj na zemi
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Krásný. Líbí se mi hlavně ten nápad s listem z kalendáře.
U příspěvku:O tvém spánku
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > :o)
U příspěvku:O tvém spánku
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Pěkný
U příspěvku:Budoucnost
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Taky si myslím :o)
U příspěvku:ZVYK
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Parádička, moc hezky se to čte a vůbec.. je to krásný... jenom v tý druhý sloce jsem nějak nepochopila, to "a naše touhy sta mil", je to sice zajímavý, ale nedošlo mi, co tím chtěl básník říci. Ale možná je to taky tím, že sem tak natvrdlá....
U příspěvku:Vůně deště
Arwen (Občasný) - 11.6.2001 > Zajímavej nápad s tou vůní deště, ale zpracování nic moc, mohlo by to bejt delší nebo aspoň poutavějc napsaný.
U příspěvku:Pocity
Arwen (Občasný) - 8.6.2001 > Krásný.. chvíli si anděl, chvíli ďábel.. :o)
U příspěvku:POSLEDNÍ VLAK (Janě STRÁDALOVÉ)
Arwen (Občasný) - 8.6.2001 > Opět Ti jen tiše závidím Tvůj talent..
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter