Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Až je z toho smutno
lukáš b. (Občasný) - 19.12.2012 >

Na jedné straně sebeněha subjektu, na druhé objektivní a nezpochybnitelné poučení z historie. Takto téměř sprostě na sobě, nezprostředkováno vlastně ničím, je mi obojí protivné. Ale nemístná poznámka ohledně autorské licence, půvabně zrýmovaná s aurorou (plus některé další drobnosti) skýtá, či spíše nebrání naději, že až nebude auror do ničeho střílet a nic ohlašovat, zplodí (nezplodil-li již) i mnoho zajímavého.  

U příspěvku:dvě zimní říkanky
lukáš b. (Občasný) - 19.12.2012 >

Já se nedám. Ale je pravda, že jsem nedomyslel, že mohu nalákat milovníky skutečných říkanek (nic proti nim) a připravit jim trpké zklamání. Podtitulek by možná měl znít, že příspěvek NEobsahuje říkanky. Ale co.

U příspěvku:...cena...
lukáš b. (Občasný) - 21.4.2011 > asi jo... jakože asi je to nucené... ale jen asi, nejsem si jist...
U příspěvku:Samá voda
lukáš b. (Občasný) - 14.4.2011 > Jako náčrt stojí za pozornost...
U příspěvku:má láska hraje tenis
lukáš b. (Občasný) - 24.3.2011 > celulosa> ba ba, i podstatné je legrační, i o podružném lze básnit, mocinky pěkný svět :-)
U příspěvku:černá kočka, dokonce 2x
lukáš b. (Občasný) - 16.2.2011 > co to je (to blikátko)? je to pěkné, ale co to je (snad ne blikátko)?
U příspěvku:ten pes je mrtev
lukáš b. (Občasný) - 14.11.2010 > taire> Děkuju za kritický, ale v zásadě povzbudivý komentář... Pokud jde o rytmus, vždycky si to po sobě čtu tak dlouho a tak dlouho přeskupuji a pozměňuji slova, dokud nejsem s "rytmem" spokojen... to ovšem neznamená, že by s ním měl být spokojen každý... třeba trpím slovní arytmií, kdo ví...
U příspěvku:***
lukáš b. (Občasný) - 9.11.2010 > No mě se to moc líbí, to jsem promeškal. Myslím, že tématu to odpovídá - zakolísání prostoru je horší, než vyhřezlá střeva nebo vesmírná nestvůra v béčkovém filmu...
U příspěvku:ten pes je mrtev
lukáš b. (Občasný) - 9.11.2010 > HanaKonvesz> Kvalitní výběr, jak se to tam bude vyjímat nevím, ale myslíš-li, samosebou můžeš... Můžeš i pokrátit:-) P.S.: Děkuji.
U příspěvku:mávání naruby
lukáš b. (Občasný) - 8.11.2010 > Zeanddrich E.> Děkuji, ty Tvoje nečekané návštěvy jsou fajn...
U příspěvku:Vysoké boty
lukáš b. (Občasný) - 14.7.2010 > Formát je podružný, metoda zajímavá, přitvrď (jestli se Ti chce).
U příspěvku:mrtvé
lukáš b. (Občasný) - 14.7.2010 > Lord Kikin> Díky a ano: rychlost vzniku obou částí byla sice podobná, ale ta druhá část je opravdu jakýsi apendix, spíše deníčkový záznam, než snaha o bůhvíco...
U příspěvku:mrtvé
lukáš b. (Občasný) - 9.7.2010 > andzi> Děkuji:-). K tomu srdci: "do srdce kam jsi mi šláp' se ještě vejdeš ale do programu ne..." (Jáchym Topol), tak asi.
U příspěvku:mrtvé
lukáš b. (Občasný) - 9.7.2010 > Zeanddrich E.> Náhoda to není, taková intertextová legrácka:-)
U příspěvku:Žalozpěv za volavku a dvě leklé ryby
lukáš b. (Občasný) - 25.3.2010 > Nijak bych to nepitval, prostě piš dál...
U příspěvku:Terik
lukáš b. (Občasný) - 25.3.2010 > Přijde mi, že by to chtělo buď lyricky zhutnit, nebo epicky rozvést, nebo co já vím...
U příspěvku:Zmatená
lukáš b. (Občasný) - 25.3.2010 > souhlas s Lennys...
U příspěvku:mávání naruby
lukáš b. (Občasný) - 22.3.2010 > sklem> "krásná" je krásné slovo. vážíme si.
U příspěvku:Poslední přání et al.
lukáš b. (Občasný) - 21.3.2010 > 4, 5, 2, 1. Je to ale dost subjektivní, odvislé od osobních sympatií k fenomenologii, mrtvým dětem, folku a platónovi, neřku-li diogenovi... ten millerovský či bukowskovský, ba možná všelidský akcent v závěru tomu z tohoto zcela neopodstaněného pohledu dost ublížil. Podtrženo a neexaktně zprůměrováno 3,5 :-))
U příspěvku:Umění
lukáš b. (Občasný) - 21.3.2010 > :-)
U příspěvku:Z motivu od Havlíčka
lukáš b. (Občasný) - 21.3.2010 > Jen tak dál... Nádvorníku, boj se:-) (Ta čtyřka je motivační).
U příspěvku:Myšlenka z automatu páčená
lukáš b. (Občasný) - 21.3.2010 > tak tomu se říká "uplést z hovna bič":-))!
U příspěvku:Zplanělá zahrada
lukáš b. (Občasný) - 21.3.2010 >
U příspěvku:Nad Prahou
lukáš b. (Občasný) - 15.2.2010 >
U příspěvku:půlhlavá
lukáš b. (Občasný) - 15.2.2010 > sklem> to by také mohlo být vysvětlení... vypustím doktora House, třeba se mi pak bude zdát něco pěkného.
U příspěvku:zezadu
lukáš b. (Občasný) - 9.2.2010 > chinagirl> Tak, tak, je to jen taková skica, popravdě jsem čekal mnohem horší komentáře...
U příspěvku:erik satie
lukáš b. (Občasný) - 6.2.2010 > No toto...
U příspěvku:Proč se pravda mění s časem?!
lukáš b. (Občasný) - 27.1.2010 > No jo, no... je to boj. Literárně žádná extra třída, ale v takové čistě lidské rovině mi to přes jistou patetičnost sedlo. Ono to v těch barech tak bývá, samá humánnost, jen když prachy šustěj...
U příspěvku:lemovaná cesta
lukáš b. (Občasný) - 27.1.2010 > ta vyšinutost (z větné vazby, samozřejmě) a ironie... tak nějak to na mě pěkně zapůsobilo.
U příspěvku:modlitba naruby
lukáš b. (Občasný) - 26.1.2010 > Raimund> to jsem zvědav, co vypostuluješ:-)
U příspěvku:modlitba naruby
lukáš b. (Občasný) - 26.1.2010 > chinagirl> Souhlasím s tím, že upřímné citové výlevy se s podstatou poezie míjí, tohle ale neměl být žádný výlev - pokud to tak působí, asi se to nepovedlo...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter