Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Přelud - stín
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.7.2002 > Angel of hell> PROTI GUSTU ŽÁDNÝ DIŠPUTÁT.
U příspěvku:Pohřeb
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.7.2002 > HACKMAN> K Tobě se nevyjadřuji:-)))))))))))
U příspěvku:Vlčí máky
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Poslední verš dobře podtrhuje výraz básně!
U příspěvku:Přelud - stín
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > To jsem tak náročná, že musím hodnotit tímto znakem? Kde jsou metafory? Proč tak stabilní průhlednost?
U příspěvku:PODZIM
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Promiň, tato báseň z těch, jež jsem Ti dnes hodnotila, se mi zdá nejhorší.
U příspěvku:Ruzovy sad
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Jak krásně růže v sadě voní

lahodou jsou i pohledu

tam vždycky píši básně pro ní

jinde to ani nesvedu..



Když srdce jak na poplach bije

a hlava, v múze šepotu

žhne, pocit omamný je..

To, co jsem vybrala, se mi zdá nejlepší, zbytek je jen jakési vhazování slov do plenéru. Připadlo mi, jako by ses rozhodoval mezi vážností a ironií. To mne možná rušilo. Česnek by patřil do ironie, má vybraná pasáž do vážného pojetí.
U příspěvku:kam asi?
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Tématicky se mi báseň zdá nevýrazná, provedením jsem se snad netrefila do vkusu. Přečtu si však od Tebe ještě něco jiného.
U příspěvku:O poezii
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Výborné.
U příspěvku:Takový můj tajný sen
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Pěkná myšlenka. (Napadl mne hned ale Jan Neruda a jedna jeho povídka z Povídek malostranských. Poté se mne chytila ironizující nálada. Když jsem přemýšlela dál, tak mi na mysl vytanul film Amélie z Montmantru, ta sbírala kamínky a večer chodívala k řece, aby si házela žabky. Tak vidíš, tolik asociací nad jednou básní o kamínku a dalším smyslu žití. Co autor, to jiný náhled. )
U příspěvku:
Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.7.2002 > Myšlenka je průzračná, což lze jen ocenit, na straně druhé tu však nemáš ani místečko pro vlastní přemýšlení čtenáře.
U příspěvku:Něco se ztratilo
Kateřina Farkasová (Občasný) - 13.7.2002 > Promiň mi, nadpis básně mne záváděl trochu jinam. Tvá báseň mi dnes připadne průměrná.
U příspěvku:Dostal jsem přes držku!
Kateřina Farkasová (Občasný) - 13.7.2002 > Jen tak dál, trocha ironie.
U příspěvku:ZÁHADA OKURKOVÉ SEZÓNY
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.7.2002 > Špičkově napsané, pointa vynikající!
U příspěvku:kam vede cesta...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.7.2002 > Oceňuji pokus o vtip.
U příspěvku:Jen tak si loknout
Kateřina Farkasová (Občasný) - 29.6.2002 > Jako kdybych dostala facku!
U příspěvku:Šmouhy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 29.6.2002 > Tvá báseň mne neoslovila. Jen si ještě představuji, že když je něco ranního, tak je to cosi krásného a milého, nic hanícího.
U příspěvku:Rozmlčeno
Kateřina Farkasová (Občasný) - 27.6.2002 > A měsíc stočen v nov _ to je nádherné!
Celá báseň mi připadne velice pěkná a dobře napsaná (jenom ona křeč se rytmicky nehodí, to je však jen kapička).
U příspěvku:Rozchod v nádražní hale
Kateřina Farkasová (Občasný) - 25.6.2002 > Netradiční a řekla bych, že i docela dobře popsaný pocit!
U příspěvku:Až mě zamrazilo
Kateřina Farkasová (Občasný) - 25.6.2002 > Silvija> Promiň mi, ale jestli jsi to takto napsala schválně, tím je to horší, opravdu. Tvá báseň se mi zdá slaboučká, velice slaboučká. Samozřejmě si ji obhajuj, to je potřeba, jenže se zkus někdy podívat i druhým okem na to, co jsi napsala a neboj se škrtat nebo vyhazovat. Vše myslím v dobrém, jenom člověk, kdo to s tebou bude myslet dobře, jen takový čověk bude mluvit jako my dva, co jsme se vyjádřili. Nevylučuji, že se tvá báseň někomu třeba zdála být hezkou, ale já stále říkám onu věc se dvěma posledními verši.
U příspěvku:Rozhovor se členem Obce spisovatelů
Kateřina Farkasová (Občasný) - 25.6.2002 > Ono není co obdivovat na širokém záběru, člověk by měl obsáhnout toho co nejvíce. Mne baví to, co dělám, mne baví setkávat se a přátelit s takovými skvělými lidmi, jako je pan Kukuczka. Učí mne pro život, a to je více než fajn.
U příspěvku:Až mě zamrazilo
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.6.2002 > Silvija> Řádky přede mnou promlouvají i za mne.
U příspěvku:Až mě zamrazilo
Kateřina Farkasová (Občasný) - 23.6.2002 > Graficky jsi mne zaujala ihned, poslední dvojverší je dobré, zbytek mi připadne neoriginální.
U příspěvku:Samota
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.6.2002 > langueur> Úplně v pořádku. Já jen navrhuji, jak si to autor udělá, je na něm. Musí umět zastat se své práce a třeba se mu ta která rada bude zdát dobrá. Nechci říci, že radím dobře, vůbec ne, to bych byla domýšlivá, ale jakožto návrh já sama u sebe třeba vítám.
U příspěvku:Prázdná kočičí miska
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.6.2002 > Madman> Souhlasím. Díky.
U příspěvku:Samota
Kateřina Farkasová (Občasný) - 17.6.2002 > langueur> Proč ne? Mám malovat usměvavé tvářičky a v duši si říkat něco úplně jiného? Proč? Má to význam?
Kdybych teď obličejíky malovala, üsmíval by se. Pěkný den!
U příspěvku:Jen tu a tam
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.6.2002 > Báseň nepřináší nový náhled, jakožto našeptávání milému do ucha jistě milé a hravé, jak se řeklo již přede mnou, jinak promiň.
U příspěvku:česání moře
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.6.2002 > Dobré, připadá mi však, že tvá slova nevychází přímo ze srdce, něco se tam rádoby přidává?
U příspěvku:Za plnou nadrz..
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.6.2002 > Opravdu veselo.
U příspěvku:Samota
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.6.2002 > Ještě jeden nápad, nestačilo by to jen tak? (promiň, že Ti tak vrtám a navrtávám Tvou báseň, raději ji tedy zkus obměnit.)
U příspěvku:Samota
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.6.2002 > Ještě bych upřesnila svou kritiku, vyzdvihnu verše., jež se mi zdají dobré:
Samota rozvíjí
květ bílých lilií
Samota stačí
slavíku k pláči
Samotu zapíjí
vínem co vylijí
Žárliví zvědi

Zbytek je očekávaný, a tak mne napadá, nechceš zkusit ještě jednu verzi? Stálo by to za to. Držím palce.
U příspěvku:Samota
Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.6.2002 > Ještě bych graficky od sebe více odělila dvojverší, jinak zajímavé.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter