Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tanec na louce
Kateřina Farkasová (Občasný) - 12.5.2009 > čtenář> To je milé: po letech si přečíst nějakou odezvu...
U příspěvku:Jako třtina ve větru
Kateřina Farkasová (Občasný) - 6.9.2006 > Opíječ tchýní> Nerozumím, co jsi mi chtěl sdělit.(?) Jen s jedním slůvkem bych souhlasila: vyrovnané. Zbytek skutečně nechápu. Provokuje Tě to, že Daniel musí něco udělat? Že nemůže zůstat tam, kde je? Zvláštní...
U příspěvku:Tak napůl láska
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.9.2006 > Něžně mladičké:-)
U příspěvku:Příběhy z trávy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.9.2006 > Toto není mé "cup of tea".
U příspěvku:den jednoho pocitu
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.9.2006 > Děkuji. Inspirativní! (Trochu bych však upravila verše, asi je více rozdělila...)
U příspěvku:Babička
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.9.2006 > Ahoj! Konec,který jsi vymyslel, skutečně nezní nijak opravdově. Možná asi proto, že během pročítání jinak docela zajímavého příběhu, člověk naráží na nějaké chybičky: chybějící písmenka, špatně psané uvozovky a spojovací výrazy a hlavně, Frazime, příběh je těžký tím, že nepoužíváš synonyma (např. místo babička).

Povzbuzuji Tě však v dalším psaní!!
U příspěvku:černé řemeslo
Kateřina Farkasová (Občasný) - 5.9.2006 > Zajímavý nápad. Škoda jen, že jsi psal moc implicitně o tom, že to není Tvůj osud. Kdyby to bylo více skryté, asi by mne to nepraštilo do očí:-)
U příspěvku:Taste meče proti...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 23.5.2003 > KSTK> Děkuji, nebyla jsem tu roky, a tak mne těší staré zprávy:-)
U příspěvku:Čas smyslníků; Čas poustevníků
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.2.2003 > Oceňuji Čas poustevníků, předchozí báseň je příliš neoriginální.
U příspěvku:Tvé barvy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 27.1.2003 > Pokusil jsi se o audition colorée, což výborným způsobem provedl třeba Artur Rimbaud ve své básni Samohlásky. Podívej se na ni...
U příspěvku:Půvabná nadskutečnost
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.1.2003 > Měla bych dvě věci, jakto, že jsi neznal už dááávno André Bretona? Za to máš velké významné minus, ale báseň je to krásná!
U příspěvku:Taste meče proti...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.1.2003 > čmelák> Spisovnost - to je tím, když se někdo 24h denně věnuje češtině...:-))))
U příspěvku:Taste meče proti...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.1.2003 > Michal Oliva> Doufám, že se tato zpráva dostane vám všem, kteří jste mi jednoznačně ocenili báseň. Včera jsem ji sem vkládala a upřímně řečeno jsem se děsila toho, jaká že bude reakce.

Michal Oliva vše možná vystihl nejpřesněji, i když jste všichni jako jeden muž:-) Fascinace pocitem - pokud jsem jej přelila, pocítili jste po přečtení to samé co já včera. Včera jsem chtěla ležet na kolejích a čekat - - - však už víte na co.
U příspěvku:Cesta
Kateřina Farkasová (Občasný) - 21.12.2002 > HACKMAN> Thank you:-)
U příspěvku:Vnorovy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 21.12.2002 > RadimP> ano, přímo od pana Skácela ...
U příspěvku:rozhod
Kateřina Farkasová (Občasný) - 9.11.2002 > Martin> Marťo, ony tři poslední verše tam patřiti musí. Fortuna je vlastně Štěstěna. Podle pověsti je vyobrazována v různých polohách, jedna z nich je Fortuna sedící a dřímající klasy. Teď už Ti připadnou poslední verše lépe pochopitelné? Děkuji však za kritiku.
U příspěvku:Křižovatky
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.10.2002 > Vtipné.
U příspěvku:Rouška
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.10.2002 > Když čtu některé verše, a nejenom ty Tvoje, tak si stále říkám, co vlastně hledám a upravuji své hodnocení. Když řeknu, že je něco ještě mladistvá poezie, budu poslána do pekel, snad se to nestane...:-)
U příspěvku:Zdání
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.10.2002 > Pěkná myšlenka.Zlepšuji své hodnocení na dvě.
U příspěvku:Myšlenka
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.10.2002 > Milý proud asociací, co takhle zkusit apollinairovské pásmo?
U příspěvku:O koutě
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.10.2002 > Ještě tedy, hledání koutů je mnohdy užitečná a pěkná činnost, ale to už nepatří k vážné kritice:-)
U příspěvku:O koutě
Kateřina Farkasová (Občasný) - 24.10.2002 > Červeně tu křičí, že bys měl možná zájem o hlubší kritiku. V čase 0:02 se nedá říci asi nic objevného, jenom pár postřehů bych měla. Než jsem došla na konec Tvé básně, zapomněla jsem, o čem že má asi být... Potom jsem byla spíše zaujata gramatickou částí než sémantickou, a tak například poznamenávám, že Freud se píše takto (Sigmund Freud). Báseň z hlediska vyjadřovacího není příliš nápadná a nevyjadřuje zřejmě přesně to, co jsi zamýšlel. Tak vidíš, v čase 0:05 se přeci jenom dá něco napsat. Zdravím:-)
U příspěvku:rozhod
Kateřina Farkasová (Občasný) - 17.10.2002 > julian> Vím, už jsem se pokusila o opravu. Děkuji za upozornění a názor! :-)
U příspěvku:Prosba
Kateřina Farkasová (Občasný) - 26.9.2002 > Trochu naivní pohled. Myšleno v dobrém, ne pohrdavě.
U příspěvku:Cesta
Kateřina Farkasová (Občasný) - 23.9.2002 > hubert> Děkuji za přečtení ( i celého dílka).
U příspěvku:Hagal
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.8.2002 > Nevím, spíše se mi dílko nelíbí, než líbí.
U příspěvku:Zakletá
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.8.2002 > Zajímavé.
U příspěvku:Vnorovy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.8.2002 > Kajman> Jéje, už jsem Tě dloho u své tvorby neviděla. Mohu Tě jen nalákat na prózu Cesta? Je to fejetonek... Díky za hodnocení!
U příspěvku:cit jménem láska
Kateřina Farkasová (Občasný) - 11.8.2002 > Láska, včera jsem řekla svému kamarádovi po roce přátelství, že jej mám ráda. Samozřejmě jsem jej chtěla i nadále jen coby kamaráda a on mi svá slůvka " Mám Tě rád" opětoval. Není to hezké? A to nemusí vznikat milenecké pouto. Umíš cíti třeba lásku k vlasti? Nebo je to také již pasé?
U příspěvku:Minulá
Kateřina Farkasová (Občasný) - 11.8.2002 > Výstižné a pochopitelné, dobře napsané. Díky.
U příspěvku:Přelud - stín
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.7.2002 > Angel of hell> PROTI GUSTU ŽÁDNÝ DIŠPUTÁT.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter