Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Samota
Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.6.2002 > Ještě bych graficky od sebe více odělila dvojverší, jinak zajímavé.
U příspěvku:Večerní plavby
Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.6.2002 > Díky!
U příspěvku:Svítání bronzového spadu
Kateřina Farkasová (Občasný) - 9.6.2002 > Báseň i prostředí zapůsobilo, škoda, že jsem nečetla starší verzi.
U příspěvku:Láska žalářnice
Kateřina Farkasová (Občasný) - 9.6.2002 > Umíš argumentovat, to se mi líbí, oceňuji to.
U příspěvku:Hříšné myšlenky
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > Musae> Interpunkce přeci není normativní zásadou pro tvorbu básně.
U příspěvku:Hříšné myšlenky
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > letíme tichem a kdo potom rozpozná kde končí ten sen Tato pasáž se mi líbila nejvíce, strohost bych řekla, že je na místě, báseň by mohla sloužit jako myšlenkový prolog pro další báseň.
U příspěvku:Láska žalářnice
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > Doufám, že ti maturita dopadla (či teprve dopadne?) podle tvých představ. Je to důležitý krok pro tento okamžik. Co bych měla k básni? Ne, že bych nevěděla, ale připadne mi to jistým způsobem ne příliš vynalézavé,větička "Miluji jen Tebe" je přinejmenším klišovitá. Básník má umět podat pocit něčím novým, něčím, co ukáže na jeho osobnost, jedinečnost. K tomu se však dozrává velice pomalu a dlouho. Pokud dnes hodnotím hůře, tak příště může být vše jiné. A citlivost? Proč ne?
U příspěvku:_____
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > Proč jen jsem to již slyšela, samozřejmě ne v takovém pořadí. (?!)
U příspěvku:ZONTH
Kateřina Farkasová (Občasný) - 27.5.2002 > Ahoj, Tvá básnička je příliš maličká, doporučovala bych zvětšit písmo, i když se přečíšt dál, ale... Poté bych si dovolila říci, že mi připadne bez poslaání, zřejmě špatně chápu, ale nedává mi smysl, nemámžádný zážitek, a není to tím písmem:-) Doufám, že to vezmeš.
U příspěvku:trochu slov
Kateřina Farkasová (Občasný) - 27.5.2002 > Škoda, že teď chodím pozdě, až po Lordu Kikinovi:-)
U příspěvku:jiskřivo
Kateřina Farkasová (Občasný) - 27.5.2002 > křešeš mi očima o oči bych asi nechala, tato slova mají schopnost zvukomalebnosti Líbí se mi zvýrazněná ta nejněžnější slůvka...
U příspěvku:ještě
Kateřina Farkasová (Občasný) - 22.5.2002 > Graficky bych báseň trochu upravila, možná by to přidalo na dojmu.
U příspěvku:O kapce vody, která splnila své poslání
Kateřina Farkasová (Občasný) - 10.5.2002 > Není to náhodou pohádka "Jak kapička putovala"?!
U příspěvku:Sbírka
Kateřina Farkasová (Občasný) - 8.5.2002 > ?
U příspěvku:Kolejnice
Kateřina Farkasová (Občasný) - 8.5.2002 > Nejsem zcela spokojena ať již provedením, náplní, jazykem.
U příspěvku:Třešňová placka
Kateřina Farkasová (Občasný) - 8.5.2002 > *
U příspěvku:P(r)OUTNÍK
Kateřina Farkasová (Občasný) - 2.5.2002 > Toto se mi již líbí více než 32. báseň.
U příspěvku:Milenka sebevrahů
Kateřina Farkasová (Občasný) - 2.5.2002 > Možná nebude troufalé, když povím, že báseň je určitým způsobem kvalitní, je vidět, že autor umí psát. Na mne však celkově báseň zapůsobila prázdně. Nepřipadne mi tolik prožitá, jako by měla být.
U příspěvku:Náš Svět
Kateřina Farkasová (Občasný) - 2.5.2002 > Souhlasím s předchozím názorem.
U příspěvku:Memento pro Michalu
Kateřina Farkasová (Občasný) - 11.4.2002 > Baznaděj a bolest.
U příspěvku:Druhá
Kateřina Farkasová (Občasný) - 6.4.2002 > Začněme zvesela, už jsem si přála přečíst si takovou věcičku. Nemám sice v oblibě tyto básně, jsem jiného ražení,ale díky Ti za ni!Moc.
U příspěvku:Životem plout
Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.4.2002 > Eliška> Líbí se mi Tvůj postoj, děkuji za reakci.
U příspěvku:Životem plout
Kateřina Farkasová (Občasný) - 3.4.2002 > Eliško, přeješ si názor čtenářů, dobrá. Nejsi tu náhodou nová? Ještě jsem Tě tu neviděla. Poezie musí zrát, je tomu tak u každého autora, takže se ale vůbec nelekej. Vybírat si témata je také těžké, záleží totiž na životních zkušenostech a na vnitřních pochodech pisatele. Někdo bude psát něžnou a jemnou lyriku, druhý se pustí do naturalismem provonělých prací. Hledej se, piš hodně, po čase uvidíš. Zdravím.
U příspěvku:březnová
Kateřina Farkasová (Občasný) - 27.3.2002 > Jsem nadšená, básnička je lehounká a hezká!
U příspěvku:Pohřeb
Kateřina Farkasová (Občasný) - 25.3.2002 > Gavrik> Děkuji Vám všem! Gavriku, Tobě zvláště, poněvadž ještě hledám Tvůj styl, stále nevím, co se Ti bude líbit a co ne. Tak trochu vždycky trnu, než se objevíš.:-)
U příspěvku:Pohřeb
Kateřina Farkasová (Občasný) - 25.3.2002 > čmelák> Půjdu si ji přečíst:-)
U příspěvku:Pohřeb
Kateřina Farkasová (Občasný) - 25.3.2002 > Andrej Armenov> Tak nějak by to řekl i jeden můj báječný kamarád, díky.
U příspěvku:Prázdná kočičí miska
Kateřina Farkasová (Občasný) - 11.3.2002 > Sóky> Sóky, vůbec se nezlobím, zbytek mých a jeho dní, asi tak jsem to pojala. Měj se hezky!
U příspěvku:Prázdná kočičí miska
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.3.2002 > Nejprve jsem báseň měla v pravidelném rýmu, ale poté jsem jej zavrhla, protože jsem nechtěla ony pravidelnosti. Budu nad tím, Martine, určitě uvažovat, děkuji za připomínku.
U příspěvku:Báseň bez názvu
Kateřina Farkasová (Občasný) - 23.2.2002 > Oplatka> Víš, nepřipadne mi vhodné, abych ti vůbec odpovídala. Budeš se ptát proč, řeknu to vesměs těmito slovy, bude možná potřeba důvtipu: Nejprve mi zůstává rozum stát nad kombinací mého příjmení, tykání atd. Poté jen vrtím hlavou nad vším, co se tu dočítám, a nejen na této straně.
Toto bude spíše vzkaz pro Rezi, které opět smím říci, že odborné zkušenosti nejsou na lineární přímce s věkem. Kdo to nepřijme, opozici nikdy neodvykne.
Stojím si za tím, co jsem napsala, Nerozumíš mi, raději se tedy vskutku zeptej Rezi, pokud chceš nefalšovaný názor(!)
Jen poslouchat a přemýšlet vede k poznání... P.S. Ještě jednu větu, možná slova útěchy, kdo ví, možná špetka sarkasmu, to záleží... Musíš sama a upřímně poznat, zda-li je reakce na tvou báseň oprávněná, či nikoliv. Někdy se totiž stává, že lidé raegují jen vášnivě, vyčítají si nějaké své dávné protichůdné názory a tahají to právě i do hodnocení. Kdyby jen poté věděli, že třeba právě ta báseň byla vybrána do významného literárního periodika, to by bylo v čistých srdcích studu. Sama si posuď, jestli jsme tedy byli úmyslně proti tobě, nebo se jen někdo snaží tě navést na lepší cestu, s níž musíš zase souhlasit jen ty sama!
U příspěvku:Jaké nosíte brýle?
Kateřina Farkasová (Občasný) - 21.2.2002 > Velmi lehce napsáno, to je z práce cítit. Samotná myšlenka mne velmi zaujala a oslovila a zalíbila se mi. Obrázek mi vše však degraduje.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter