Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jaké nosíte brýle?
Kateřina Farkasová (Občasný) - 21.2.2002 > Velmi lehce napsáno, to je z práce cítit. Samotná myšlenka mne velmi zaujala a oslovila a zalíbila se mi. Obrázek mi vše však degraduje.
U příspěvku:Z Orlických hor
Kateřina Farkasová (Občasný) - 21.2.2002 > Jémine, jsem zase doma.
U příspěvku:Elegie pro poslední ráno
Kateřina Farkasová (Občasný) - 21.2.2002 > At pocitam, jak pocitam, ty tajne hlasy jsou asi jaksi ze zahrobi, znamkuji vskutku studene a neni je videt...
U příspěvku:Báseň bez názvu
Kateřina Farkasová (Občasný) - 20.2.2002 > Domnívám se, že by to nemělo v takové podobě být vůbec zveřejněno. Taková poezie se samozřejmě píše, jenže trochu jinak,promiň. Chci Tě varovat, neubliž si tímto publikováním, není to vhodné.
U příspěvku:Do kruhu
Kateřina Farkasová (Občasný) - 20.2.2002 > Jak říká Petr, málo abstraktních výrazů či spíše básnických přívlastků, což vede k onomu popisování. Jako téma by to mohlo být zajímavé,leč není dobře propracované, neboj pracovat a přepisovat,však se to jednou může zúročit a neboj se kritiky.
U příspěvku:Pohled z tupé jámy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 20.2.2002 > Kirké> Ještě stále, asi nejsem ve "formě" :-), protože ať se snažím, jak chci, myšlenka mi uniká. Dej mi ještě chvilku času.
U příspěvku:Pohled z tupé jámy
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.2.2002 > Ještě navím, co k tomu říci.
U příspěvku:zatoulaná
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.2.2002 > Líbí se mi Tvá báseň, čte se lehce a je zajímavá.
U příspěvku:Při zrcadlení vlaštovek...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.2.2002 > čtenář> Odpovídat Čtenářům je marné, už se to nikdy nedozví, ale mne by zajímalo, jaký vztah má k poezii, alespoň to...
U příspěvku:Při zrcadlení vlaštovek...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 19.2.2002 > Matěj> Udělil jsi mi velký kompliment na jednu stranu, na straně druhé jsi mne dovedl zahnat do úzkých...:-)))
U příspěvku:prorocká
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Většinou píši kritiku tak, jak má být, trochu dobrého, trochu špatného, jenže toto má jen mou pochvalu.
U příspěvku:SOUKROMÁ OSLAVA MALEBNÉHO STESKU
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Moc barevné, zbytečně příliš symbolů, při malé úpravě a projasnění by to mohlo být ještě lepší. Jedno je jisté, slovní zásobou disponuješ.
U příspěvku:Chci
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Jako báseň pro dívku vždy pěkné, z hlediska provedení, vlastně to bych tady asi neměla...
U příspěvku:- 11 -
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Nepomůžeš:
Možná je to tím,
že sám lezeš po čtyřech
ohmatávajíc si temnou cestu.
Toto mi připadne dobré, názory na problematiku však můžeme mít rozlišné. Je pravda, že až po druhém čtení jsem měla jasnější mysl, cos tím chtěl říci.
U příspěvku:Zrady ?!
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Tvá práce je velmi rozvláčnělá, neužíváš intrik básně. Připadne mi to jako prosté vyprávění uspořádané do vět pod sebou.

Nikdy nedávám 4 nebo 5, maximálně za dobře, nezlob se, ale vskutku dle mého názoru by bylo potřeba, abys dílko trochu přepracoval či napsal úplně nové.
U příspěvku:Při zrcadlení vlaštovek...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Sóky> To mne těší.
U příspěvku:Hádanka
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > _JiKo_> Díky za upozornění, je to nádhera!
U příspěvku:Hadanka 2
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 >
U příspěvku:Hadanka 2
Kateřina Farkasová (Občasný) - 18.2.2002 > Je to nádherné! Vskutku krásné, předčilo to slova mé básně! Děkuji.
U příspěvku:Solus
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.2.2002 > V tomto umění neumím kritizovat, proto se spokojte jen s pocitovým názorem. Připadne mi to jako jemné, tiché, poslední stání.
U příspěvku:Hádanka
Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.2.2002 > _JiKo_> Ráda bych znala název Ginovy práce, kníž jsem jej inspirovala. Podívala bych se na ni.
U příspěvku:svatý okamžik
Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.2.2002 > Musím přijít ještě jednou.
U příspěvku:jarní krajinou
Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.2.2002 > Pěkné, líbí se mi ona gradace (?) s větrem. Nejprve jako kdybyste byli přátelé, smíš se vznášet na jeho pažích, vzápětí Tě odfoukne úplně celou, když mu to svým poznaním dovolíš. Toto zaujalo mne.
U příspěvku:Při zrcadlení vlaštovek...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.2.2002 > unseen> Tak to má být...
U příspěvku:Hluchavka bledá
Kateřina Farkasová (Občasný) - 13.2.2002 > Fines> Trefa, dík:-)
U příspěvku:Mrška
Kateřina Farkasová (Občasný) - 12.2.2002 > Kasumi> Nic se neděje, hlavně, že jsme se pochopily.
U příspěvku:Mrška
Kateřina Farkasová (Občasný) - 11.2.2002 > Kasumi> Myslela jsem, že je dětsky napsaná, ale ne pro děti.
U příspěvku:Bez názvu...
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.2.2002 > Velmi pěkné!
U příspěvku:P.S.
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.2.2002 > Dvojku za třetí dvojverší. Jinak jsem přesně pochopila, co máš v básni na mysli, tudíž jsi se vyjádřila trefně, i když bych si tuto báseň nechala jen tak pro sebe. Tím nemyslím nic jiného, než že přísné niterno moc neodhalovat. Ode mne to tedy sedí, viď? P.S. Pěkný začátek a osudový konec. Pokračuj, hledej.
U příspěvku:A já tu sedím
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.2.2002 > Klidné a sedavé. Nemám výtky, pěkné.
U příspěvku:Mrška
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.2.2002 > Tvá báseň se mi nelíbí, vím, že toto je velmi ostré a ne každý takové hodnocení snese, ale opravdu. Snažíš se o pravidelný rým, což ubližuje. Báseň je dětská, avšak myslím, že ne pro děti.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter