Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
DeadKennedys
(muž)
Občasný
Na Totemu: 35120x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
"What's wrong with the mind of my own ?' Eric Boucher
"Punk je vyjádření osobní jedinečnosti, které pochází z rostoucí zkušenosti s naší lidskou schopností přemýšlet a ptát se." Greg Graffin

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:BLACK METAL
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > JDiviš> jo jo, mrknu na to jak budu mit cas, dik. No jo, merzbow jsou uz dedkove, nic proti, taky si je rad poslechnu, ale zajima me soucasnost a budoucnost.
U příspěvku:Chvála baletu
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > viz. svině
U příspěvku:Etudy / Odposlechnuto
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > kolik bylo tý paní, že tak BLESKOVĚ pochopila slovíčko "retušovat" ? :) ranní tramvaje jsou sekec o tom žádná. Pokud bych ovšem měl sám zaznamenávat v průběhu života veškeré podobné etudy z nejrůznějších měst asi by to vydalo na pěknej spis... Zase mi tenhle příspěvěk připomněl, že je na čase na nějakou dobu opustit civilizaci.
U příspěvku:BLACK METAL
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > JDiviš> industrial ? posli mi to taky pokud to neni jako neubauten apod. :) japonsko vladne http://www.myspace.com/governmentalpha/music
U příspěvku:Brána (čarodějnický punk)
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > proc...
U příspěvku:Klepání na pekelnou bránu
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > Vio> tak to mam rad, uz to tady poznavam :)
U příspěvku:Klepání na pekelnou bránu
DeadKennedys (Občasný) - 30.8.2011 > Mrtvá Barbie> Tak ty ses masakr :) v davnejch totemovskejch dobach, kdyz to tu jeste zilo, me lidi kritizovali za formu a chvalili za obsah...nebo mozna spis kritizovali za vsechno :) a ted to bude naopak ? no jo, nova doba...
U příspěvku:Dívka od naproti
DeadKennedys (Občasný) - 28.8.2011 >
U příspěvku:Zlomené srdce
DeadKennedys (Občasný) - 28.8.2011 >
U příspěvku:ACID CIRCLET
DeadKennedys (Občasný) - 25.8.2011 > nepochopil jsem zda jsi chlap nebo zenska...ale na tom ve virtualnim svete nezalezi. Rozvlekly mi to neprijde, napsany je to vyborne, ale vyber tematu nudi az k usnuti... Angazovany veci se u nas tocej kolem tri zakladnich temat : komunismus, sex a drogy. At se jedna o film, poezii nebo reklamu na sprej proti komarum :)
U příspěvku:Smrt v lednu
DeadKennedys (Občasný) - 21.8.2011 > čtenář> tady je zas naka epidemie ctenaru :)
U příspěvku:Missing kissing
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2011 > pořezaná_sluncem> seš měkká !
U příspěvku:Trojúhelník
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2011 > Šílená svině> logickej citat :)
U příspěvku:Zkus svojí vlastní medicínu !
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2011 > Markéta1620> jo, z tyhle kolekce trochu kyce, sebelitosti a patosu...staci spravne namichat  dik za reakci.
U příspěvku:Orgasmus
DeadKennedys (Občasný) - 3.8.2011 > MASAKR
U příspěvku:Mít rád
DeadKennedys (Občasný) - 3.8.2011 > tady je dnes nejaka epidemie ? :)
U příspěvku:Trojúhelník
DeadKennedys (Občasný) - 3.8.2011 > Šílená svině> no jo co bys cekal za zazraky, kdyz mi bylo s bidou 20... Villon ze me nejspis uz nebude:) ani nebyl:)
U příspěvku:Like the sunshine
DeadKennedys (Občasný) - 3.8.2011 > ze ses zamilovanej je urcite super. pro tebe. zadnej strach, ono to nejspis jednou prejde  ale mucit ostatni svou tvorbou uz tolik super neni. Jo - a svy slecne nepis basne nebo dostanes brzo kopacky, to ber jako pratelskou radu:)
U příspěvku:Missing kissing
DeadKennedys (Občasný) - 3.8.2011 > dobrý bože... a to jsem ateista...
U příspěvku:O sračkách aneb Quo vadis Toteme?
DeadKennedys (Občasný) - 3.8.2011 > je to mizerie, mam malo casu a nestiham zaplavovat totem tolika srackama jako driv, ale fotak v telefonu vladne takze s tim brzo pohnu, jenom jeste nemam tu skupinu co me dostane do  topu... nepomoh by mi nekdo ?
U příspěvku:Ultima Vertigo
DeadKennedys (Občasný) - 25.7.2011 > Emoce> je to patos devce:) ale obcas nejde jinak:)
U příspěvku:GOOD BYE MLADEJ
DeadKennedys (Občasný) - 14.7.2011 >
U příspěvku:LEJ LEJDY LEJ
DeadKennedys (Občasný) - 14.7.2011 > Wanastovky na milost neberu. ZERO TOLERANCE
U příspěvku:Antropogeneze
DeadKennedys (Občasný) - 28.6.2011 > ty vole, jsi nejak pritvrdil...
U příspěvku:Pocta Olze Hepnarové
DeadKennedys (Občasný) - 16.6.2011 > Markéta1620> nakladakem na zastavku, mela docela zajimavej zivotopis, kterej teda skoncil ve 24 letech.
U příspěvku:Pocta Olze Hepnarové
DeadKennedys (Občasný) - 16.6.2011 > Uther Pendragon> go baby driver go :)
U příspěvku:Na Smrku v Jizerkách 2
DeadKennedys (Občasný) - 16.6.2011 > JARO> jo to bych moh, kdybych mel trvalej prisup na pocitac, photoshop a dalsi programy a umel je pouzivat. A treba taky normalni fotak, zrcadlovku a stravil na tom vrcholu pul dne atd. :) neblazni, ja tady s tim v podstate jenom spamuju:) nahodou bylo na treku dobry pocasi tak jsem to vyblejsk telefonem do svy sbirky:)
U příspěvku:autorovi VÁNOCE a jemu podobných...
DeadKennedys (Občasný) - 16.6.2011 > Luk Malér> Aha...to ja nevim, byvam tu posledni roky sporadicky. ANDRE byl dobrej, delal i zajimavou grafiku a pak nick Filip Sklenar a ruzny jeho alterega, ten psal dobry(muj nazor) basne. A umel dobre debatovat a provokovat se zdravou davkou agrese a namyslenosti. Vyvoj je vyvoj, za par let se muze vypracovat.
U příspěvku:Na Smrku v Jizerkách
DeadKennedys (Občasný) - 14.6.2011 > čtenář> to neni sranda:) je to nejmodernejsi vec co jsem si kdy poridil a taky jsem linej tahat s sebou nakej drahej a tezkej kram, kdyz prespavam jenom venku a vsechno nosim na zadech:)
U příspěvku:autorovi VÁNOCE a jemu podobných...
DeadKennedys (Občasný) - 14.6.2011 > pripomina mi to tady trochu Andreho - to byl ale nick z praveku Totemu...a pak par dalsich...ale vanoce neni ZATIM tak zabavnej, moc se opakuje, treba se casem zlepsi:)
U příspěvku:Láska je mrtvá
DeadKennedys (Občasný) - 14.6.2011 > Věza> hlavne je to stary 12 let. vzpominka na mladi :)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter