Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Normativní
čmelák (Občasný) - 24.6.2002 >
U příspěvku:Slzy moře
čmelák (Občasný) - 21.6.2002 > Úplně si představuju jak se ta bolest stává fosilní
U příspěvku:Aktuálně o líbivosti
čmelák (Občasný) - 21.6.2002 > jenže ono hje líbit a líbit. Líbit ve smyslu být krásné, tedy ve smyslu jakés estetiky. to asi myslel šalda, když psal o verších a kurvách. druhé líbení je to oslovení tě. dávám příklad básničky, která splňuje oba případy líbení. "Když se na počátku světa/ setkávaly údy/ náhodně se spojovaly/ jenom tak/ jen z nudy/ vznikaly lidé/ zrůdy". Báseň je krásná, jelikož je symetrická, její verše jsou prostě libozvučné. Za druhé mě celkem oslovuje myšlenka, i když je děsivá.
Ale to není to co šalda myslel, jakýsi "princip líbení se kurvy". (I když jsou kurvy, které mají své kouzlo, že jo.)
Takže asi tak. Prvotní u mě není to prvé, ale to druhé líbení. Ale to si zároveň neodporuje. Porstě verše se nemusí líbit (esteticky) aby zaujaly. Jo?
U příspěvku:Bouřka
čmelák (Občasný) - 21.6.2002 > to je fakt dobrý. dokonce známkuju!!!
U příspěvku:Aktuálně o líbivosti
čmelák (Občasný) - 20.6.2002 > No samozřejmě, že měl pravdu.
A vůbec tenhle Šalda!
U příspěvku:beze jména
čmelák (Občasný) - 19.6.2002 > Podle mě je to dost dobré jako např. reklamní foto. Kdyby se to využilo v tomto duchu, myslím, že by to i "fungovalo". Celkem je to fajn.
U příspěvku:Rozjímání
čmelák (Občasný) - 19.6.2002 > Je škoda že ty rými jsou tak "tupé". Jinak ta fráze, která provází báseň je hezká, zní! Ale v nic nevyústí, tj. jde jen o soubor mravních poučení, což mi přijde laciné. Celkově - 3
U příspěvku:Dugačke noge
čmelák (Občasný) - 18.6.2002 >
U příspěvku:Jak čůrají kosmonauti
čmelák (Občasný) - 18.6.2002 > super!
U příspěvku:Alternativa
čmelák (Občasný) - 16.6.2002 > je to celkem dobrý, ale svoje inspirace asi přespříliš ukazuješ. pak to může působit jako epigonství, ale znova opakuju, že to není špatný text.
U příspěvku:Svět
čmelák (Občasný) - 16.6.2002 > kdyby se ti to nakonci (a malinko i na začátku) nepodělalo, pak bych ti dal jedničku. tohle je vážně moc pěkný, ale žít/pít je trošku blbý, to asi tušíš sám, že jo... ztrácí to tím kadenci, naléhavost. kdybys to předělal/ byl bych zaznámkoval... :)
U příspěvku:Ples beze mne
čmelák (Občasný) - 16.6.2002 > ta popisnost je přehnaná a nudná, kdyby vulgárně, pak vych řekla, že je to nefektivní, ha
U příspěvku:kostka 3
čmelák (Občasný) - 16.6.2002 > tos byla ty! hahaha... uz jsem zapomnel, zes to napsala ty!
U příspěvku:Zátiší s bílou růží
čmelák (Občasný) - 13.6.2002 > Celkem pěkný. Až na tu kompozici, ta se mi moc nelíbí. ------ mj. Nahoře (banner) se mi objevila rudá růže socdemáků :)))
U příspěvku:Bez pokory
čmelák (Občasný) - 13.6.2002 > Oidipe! :)
U příspěvku:O kríži
čmelák (Občasný) - 12.6.2002 > Nejsem věřící člověk, ale při čtení tvého článku jsem to nějak nebral v potaz. Napadly mě ale následující Blakeovi verše : "Cesta extrémů vede do paláce moudrosti". --- Ani ten Budha, kdyby neměl zkušenost s kurvičkama a na druhou stranu s askerismem, pak by nepřišel na to, že OBOJÍ je kravina. Tvoje zlatá střední cesta je dialekticky podmíněná, není samozřejmostí a pokud se samozřejmě přijímá, pak je celkem nebezpečná, nebo spíš povrchní. --- Ani Ježíš by nemohl "být jedno s Bohem", kdyby nepoznal NA VLASTNÍ kůži co je dobré a co je zlé (to že je syn Boží ho z této zkušenosti ještě nevyvazuje). Ale právě v tom to možná je, nebyl ani dobrý, ani zlý, prostě "byl". --- PS: Ten průsečík rovin: srdce trošku minul :)
U příspěvku:Divadlo za 30 stříbrných
čmelák (Občasný) - 12.6.2002 > ...a myslíš tak, nebo je to "jenom báseň"?
U příspěvku:Divadlo za 30 stříbrných
čmelák (Občasný) - 11.6.2002 > petr > ...a je to tak stále dokola?
U příspěvku:Básníkova vize smrtonošů aneb Jan Orwell Zahradníček
čmelák (Občasný) - 11.6.2002 > Pamatuju si ze Znamení moci repliku: "nikdo nevěděl zda je dokřižováno, nebo zda se bude muset křižovat znova"
U příspěvku:(bez názvu)
čmelák (Občasný) - 11.6.2002 > ten pán se smál, jako ti, co se smějí :)))
U příspěvku:L'EXPLICATION
čmelák (Občasný) - 10.6.2002 > dobrý; to mě přkvápilo...
U příspěvku:(bez názvu)
čmelák (Občasný) - 9.6.2002 > Ad R.S) stále mi to nedochází...
U příspěvku:(bez názvu)
čmelák (Občasný) - 8.6.2002 > inu... nic moc Velký. Vystvěltit: proč 1Kg?
U příspěvku:Výkřiky
čmelák (Občasný) - 3.6.2002 > Přijď rovnou sem: Ve smečkách 22; Praha 1; Budu tu do 07:30 pak jdu do práce; zatim
U příspěvku:MOULIN ROUGE
čmelák (Občasný) - 3.6.2002 > Nevím, psal bych ti stále to samé, proto se zdržuji hlasování o smyslu téhle básně.
U příspěvku:Ozzfest 30.5.2002 Strahov
čmelák (Občasný) - 3.6.2002 > Já tam nebyl, to jenom abych měl jasno. Ozzyho moc neznám (Paranoid.. jenom). Myslele jsem, že to je celkem tvrďák, ale snílek mi dostal! Asi už má pěkně profetováno :). No nic jdu si to pustit. Dobrou noc.
U příspěvku:Ozzfest 30.5.2002 Strahov
čmelák (Občasný) - 2.6.2002 > Jen mi vysvětlete proč natočil toho svýho Snílka, to je strašná pakárna. :)
U příspěvku:PROSTOROVÉ VIZE - 1
čmelák (Občasný) - 28.5.2002 > Super nápad ;) Jasně, připrav další. Každej bude šilhat na svuj monitor, to bude conecting people :)
U příspěvku:kostka 3
čmelák (Občasný) - 28.5.2002 > Na Zličíně? Ehem... to byly třešně... a pak jsme se rozešly... To je náhodička ;)
U příspěvku:Absolut Rammstein
čmelák (Občasný) - 16.5.2002 > Přijde mi to jak Martin Veselovský z Ačka. Jestli to teda není on.
U příspěvku:Sračky
čmelák (Občasný) - 12.5.2002 > Odkaz na reakci pro Zeframa
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter