Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Kanár
(muž)
Občasný
Na Totemu: 60x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
pfilozof amatér
letadla, foto, video, DTP, tramp, vodák, pfilozof amatér

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Skejťák
Kanár (Občasný) - 12.6.2002 > Lucie> Bylo ho tam víc a i to jsem už poněkud odstříhl. Zkus to stříhnout podle sebe a pošli mi to na vk@rvfstudio.cz. Jsem na to zvědavý, jak ti to vyjde. Dík.
U příspěvku:Skejťák
Kanár (Občasný) - 12.6.2002 > Madman> Protože je to momentka a focená zespod. Nic jiného, než ta postava a kus rampy na snímku není a ani nic jiného tam nebylo...;-) Bylo to cvaknuto bez jakéhokoliv dřívějšího plánu a až jsem to prohlížel, tak mne zaujala ta zvláštní všudepřítomná modrá barva.
U příspěvku:Okovy
Kanár (Občasný) - 26.10.2001 > Tynic> A já blbec si myslel, že to bude vyvolávat erotické rozechvění...;-)
U příspěvku:Okno
Kanár (Občasný) - 22.10.2001 > Cavalera> S kompresí mám stálý problém. Ubezpečuju, že moje fotky jsou všechny perfektně ostré ale bohužel jen tady u mne na stole...;-) Zkusil jsem komprimovat méně ale když jsem to chtěl pak poslat sem, tak se to vůbec nezobrazilo...???
U příspěvku:Okno
Kanár (Občasný) - 21.10.2001 > Ilona> To je k ničemu taková kritika. Pouze jsi mi poradila, co s tím mám udělat ale co je na tom blbě, tak to jsem se nedozvěděl...;-) Záměr nebyl v tom aby bylo tu holku perfektně vidět. Záměr byl jednoduchý. ATMOSFÉRA a hra světla a tmy...toť vše.
U příspěvku:Atlantik
Kanár (Občasný) - 12.10.2001 > čtenář> A víš, že máš možná pravdu. Kdybys mne zabil, tak už si nevzpomínám, kdy jsem to vlastně bliknul. Jestli dopoledne nebo večer....;-) Důležitý je název a BASTA!!!
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 11.10.2001 > Tynic> Bacha na to ! Veškeré foťáky PRAKTICA, které měly elektroniku, tzn. BT100 atd, nebo jak se to fšecko jmenovalo měly pěkně domrvené objektivy. Je na nich špatná antireflexní vrstva a hlavně fotky s velkým kontrastem jsou na nich rozmazané jak u nějakého levného automatu. Měl jsem jednu takovou a rychle jsem ji prodal. To se s MTL5 a předchůdci nedá ani srovnávat!!! Poznáš to i podle izerce. Ty manuální mašiny jsou tak za 4-5000 a ty elektroniky se ztěžka dají prodat za polovic.
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 10.10.2001 > Lucie> PENTAX ostří dobře ale objektiv TAMRON, který na něm je dělá ty fotky takové měkkčí. PENTACON je prostě břitva!!!
U příspěvku:Večer
Kanár (Občasný) - 10.10.2001 > Lucie> Jo! Také by to tak mohlo být oříznuto. Uvažoval jsem nad tím a protože se mi obě verze zdály být stejně dobré, tak nakonec vyhrály ty rozčísnuté beránky na obloze...;-)
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 9.10.2001 > Přiznávám, že to vůbec neumím nakomprimovat tak aby to splnilo požadavky pro zveřejnění a přitom aby zůstala nedotčena ta ostrost fotografií, kterou já ctím jako sebe sama...;-)))Přísahám, že je to fšecko ostré jako břitva. PRAKTICA MTL-5 ani jiné snímky dělat neumí. Jo a co se kompozice týká, tak ta se bohužel asi změnit nedá. Těžko to vysvětlit ale tam se prostě z jiného úhlu fotit nedá a za světla se ta zvonice nedá vyfotit vůbec. To okolí je natolik hnusné a je opravdu kolem dokola...;-( Prostě normální komunistická vesnice. Brrrrr!
U příspěvku:Večer
Kanár (Občasný) - 9.10.2001 > Přiznávám, že to vůbec neumím nakomprimovat tak aby to splnilo požadavky pro zveřejnění a přitom aby zůstala nedotčena ta ostrost fotografií, kterou já ctím jako sebe sama...;-)))Přísahám, že je to fšecko ostré jako břitva. PRAKTICA MTL-5 ani jiné snímky dělat neumí.
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 8.10.2001 > Madman> Asi máš hodně vysoko nastavený jas monitoru. Já tady nic nevidím...;-)Jsem zvyklý dělat na dost tmavém monitoru a tak možná proto. Ostré to je až dost, to mi věř! Jsem na ostrost dost citlivka a proto mne napřiklad štve můj nový foťák PENTAX MZ-50, protože s ním nikdy neudělám tak ostrou fotku jako se starou PRAKTICou MTL-5. A tohle dělala PRAKTICA. Neostrost je způsobena silnou kompresí a mou neschopností zpracovat snímky pro WEB aby to nebylo veliké. N apapíře je to ale OK a bez chlupů...;-)))
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 7.10.2001 > Tynic> Ty šmouhy vznikly asi lomem světla. Fotka byla příliš dlouho exponovaná (cca 2,5minuty)a nijak neupravovaná, což byl záměr. Jako grafik nemám s Photoshopem problémy ale zásadně moje fotky nijak neupravuju, pokud to není reklama nebo vyloženě pro zákazníka. Jo a taky je ta fotka udělaná normálně v zakázkovém minilabu, takže bez jakékoliv mé účasti, což mne samozřejmě iri-sere...;-)To jediné totiž uznávám. Pohrát se s expozicí
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 7.10.2001 > Madman> Ty šmouhy vznikly asi lomem světla. Fotka byla příliš dlouho exponovaná (cca 2,5minuty)a nijak neupravovaná, což byl záměr. Jako grafik nemám s Photoshopem problémy ale zásadně moje fotky nijak neupravuju, pokud to není reklama nebo vyloženě pro zákazníka. Jo a taky je ta fotka udělaná normálně v zakázkovém minilabu, takže bez jakékoliv mé účasti, což mne samozřejmě iri-sere...;-)To jediné totiž uznávám. Pohrát se s expozicí.
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 7.10.2001 > Judy> Ty šmouhy vznikly asi lomem světla. Fotka byla příliš dlouho exponovaná (cca 2,5minuty)a nijak neupravovaná, což byl záměr. Jako grafik nemám s Photoshopem problémy ale zásadně moje fotky nijak neupravuju, pokud to není reklama nebo vyloženě pro zákazníka.
U příspěvku:Horňácko
Kanár (Občasný) - 7.10.2001 > Kremel Kryštof> Ty šmouhy vznikly asi lomem světla. Fotka byla příliš dlouho exponovaná (cca 2,5minuty)a nijak neupravovaná, což byl záměr. Jako grafik nemám s Photoshopem problémy ale zásadně moje fotky nijak neupravuju, pokud to není reklama nebo vyloženě pro zákazníka.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter