Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Dementhor
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1531x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Dá si někdo dementál?

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lipno - svítá
Dementhor (Občasný) - 23.11.2001 > Moc zajímavý :)
U příspěvku:Modřín
Dementhor (Občasný) - 23.11.2001 > Na tohle jsem trochu asi moc cynik, tedy pokud jde o obsah... :-) Jinak jako básnička se mi to docela líbí.
p.s. Velká písmena v zájmenech se opravdu píší JEN v dopise ;-)
U příspěvku:Tvůj příchod
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 >
U příspěvku:Slyšíš, posloucháš?
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > čtenář> Ono je tady takovejch víc a Totáč v tom už něco podniká. Jinak naprostej souhlas, docela bych se do toho pustil... :)
U příspěvku:Slyšíš, posloucháš?
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > Sory, tohle nekritizuju, protože na to nemám. Ale fakt se mi to moc líbí a moc se těším na další :)
U příspěvku:enviromental design
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > Je to zajímavý (pro mě trochu poplatný módě). Ten text bych určitě umístil někam jinam, tam kde je prostě nefunguje... :)
U příspěvku:Válka pokračuje
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > Moc se mi to líbí (na kritiku tohohle se moc necítím :)))
U příspěvku:Už zase platonika
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 >
U příspěvku:MEMENTO MORI
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > ...
U příspěvku:Ptačí říkanka
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > Dobrý, jednoduchý (takže to pochopim i já :) a s pointou. A pak že se tady nenajdou autoři, kteří píší inteligentní humorné básničky...
U příspěvku:Pavučina
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > To je zajímavý, že tyhle fotky vypadaj skoro úplně stejně už hodně přes třicet let. Náklon nenáklon, taky mám pro tyhle věci slabost, už od jeslí.

Cavalera: "vpravo" je jedno slovo... ;-)
U příspěvku:Euforie
Dementhor (Občasný) - 22.11.2001 > Příjemná věcička :-)
U příspěvku:BATH
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 > Jo, bez toho nápisu by to bylo o moc lepší (heršvec, čím to je, že jsem si ho nevšiml na první pohled... :)
U příspěvku:Poslední lidský...
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 > Religiózní transcendentno říznuté kyberpunkem? Jo, proč ne! :-)
U příspěvku:A ještě jedna fotka z balkónu...
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 > Bez tý tmy napravo by to nebylo ono.
U příspěvku:Věda Zmrtvýchvstání
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 > Takhle jak je to napsaný mi vyloženě vadí, že se to nerýmuje. Jinak by se mi to vyloženě líbilo :-)
U příspěvku:Dívčí válka
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 > Co chceš tady kritizovat? :)
U příspěvku:Rendez-vous s ďáblem
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 >
U příspěvku:Doba kamenná
Dementhor (Občasný) - 21.11.2001 > čtenář> No tak vidíš. (v blbejch básničkách je to jedno, ale v těch hezkejch je to škoda, ne?)
U příspěvku:Fotbalový fanda
Dementhor (Občasný) - 20.11.2001 >
U příspěvku:Dědictví
Dementhor (Občasný) - 20.11.2001 >
U příspěvku:Sním tmavé noci
Dementhor (Občasný) - 20.11.2001 > Hezký, tajemný. Jiní se určitě vyjádří odborněji. :)
U příspěvku:Je-li to láska jak jelito.
Dementhor (Občasný) - 20.11.2001 > Tedy, přijde mi to trochu nedotažený, ale asi vím, co myslíš :-)))
U příspěvku:Kršno
Dementhor (Občasný) - 20.11.2001 > Tohle je spíš monolog než báseň - úplně to vidím jak to recituješ v prosté světle modré říze na pódiu. :) K obsahu se vyjádřit nemůžu, to je spíš na filosofickou debatu. Občas to trochu škobrtá, ale jinak to na mě udělalo dojem :-)
U příspěvku: YDDETDER
Dementhor (Občasný) - 19.11.2001 > Moc hezký (jako ostatně většinou obvykle :)
Infantilní? O čem to probůh ten nešťastník mluví?
U příspěvku:Phil Shoenfelt
Dementhor (Občasný) - 19.11.2001 > Móc pěkný. Ty to holt fakt umíš, že jo :-)
U příspěvku:Hadí
Dementhor (Občasný) - 19.11.2001 > Ha! Je to moc zajímavý, vlastně dost dobrý. Kdybych byl nechutnej šťoural (jo aha, já jsem :), podotkl bych, že na otázky se - obvykle - netáže, ale že se kladou a místo "se skrývaly" bych určitě napsal "skrývaly se". Ten konec by šel určitě taky o něco líp (třeba by místo syndromů šly mindráky nebo tak :). Ale vem to čert, líbí se mi :-)
U příspěvku:něco chytrýho k přečtení
Dementhor (Občasný) - 19.11.2001 > Jo jo. Chceme-li definovat rekurzi, musíme nejdřív definovat rekurzi. A kromě toho - pes jitrničku sežral... :-)
U příspěvku:Studie
Dementhor (Občasný) - 19.11.2001 > Každá z těch variant je dost dobrá :-) Jen nechápu ty zelený věci ve vlasech. Dohromady to seskupení působí trochu samoúčelně. Možná to chtělo trochu víc se odvázat s barevnejma úpravama, aby to byl větší kontrast nebo tak...
U příspěvku:Jsi pořád stejná?
Dementhor (Občasný) - 18.11.2001 > Líbí se mi to. Ale nevím, o čem to vlastně je. :-)
U příspěvku:Slunce nad Radošinou
Dementhor (Občasný) - 16.11.2001 > To jso necvaknul špatně :-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter