Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
malá paranoia mizí
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1188x
Napsat zprávu

Jsem ExTotem, tak mi nepište. Snad ariel promine...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hard Luck Woman už ne pro udavače:-)
malá paranoia mizí (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> Teď už ti vůbec nerozumím, kdy jsem se do tebe "okrajově navezla" a co to znamená? A proč prosím pořád meleš o té psychopatologii, to je teď tvé hobby?
U příspěvku:Hard Luck Woman už ne pro udavače:-)
malá paranoia mizí (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> Milá ztratila,
to je zajímavé čtení, vážně. Proč ale, když jsi tak rozumná ženská, mi prostě nenapíšeš? Mudruješ, psychologizuješ tu pod mým příspěvkem jako Cimický a tak jako ariel nemáš po ruce jiný výklad než psychopatalogii a řešení vykázání z Totemu, udávání pro údajné zneužívání autorských práv, nebo vyhledávání IP adres a jejich zablokování. Nejde o to, že se snad ve všem mýlíš (a jak by ne, když se ani nezeptáš), ale jde o tu intenci, kterou se tu se svou autoritou snažíš nějak sofistikovat.
Prostě mi napiš: nepřejeme si, abys tu byla, odejdu. Je to prosté a dospělé, ano? Netajila jsem se s tím, proč jsem sem přišla, co tu dělám, že se chci trochu pobavit a ráda si střílím z chytrolínů, ale na každou otázku ráda odpovím a pokud ve své rozjívenosti narazím na někoho, na koho je opravdu lepší být víc jak opatrná, jako je z mé zkušenosti Janele a ariel, stáhnu se, nemám chuť ani vůli někomu ubližovat. To jsi z mých příspěvků nepochopila?

Chcete-li, jdu pryč, a pak si ariel může dál v klidu mudrovat nad ničím a pěstovat si svou vnitroskupinovou agresi, na kterou je ale sám tak citivý, Damika dál pátrat po zlu na Totemu a posílat avi na všechny strany a ty s nimbem Tvaru udílet rady, které tvé čtenáře jednou dovedou do Tvaru k psaní recenzí o chybějící čárce. Snad jsem ten výhled nepřehnala, ale k realitě nebude mít daleko, byť různé verze, jak víš, mám ráda.

Rozumíme si?

A neberte se (tedy i mě) proboha tak vážně, nejste nick, jste lidi. A jak mi ztratila dobře radí, běžte někdy taky mezi ty skutečný; bodovat, pohádat se, špiclovat a tak:-) (= vtip, rozumíme si, ano? Už sama nevím.)
U příspěvku:SOMMAREN MED MONIKA - Ingmar Bergman (1953)
malá paranoia mizí (Občasný) - 28.2.2008 > omluva, slovensky dokážu bez násilí přečíst už jen krátké řádky... ale fascinují mě ta US inzerce, to je dokonalé. je to vůbec možné?
U příspěvku:Book2
malá paranoia mizí (Občasný) - 28.2.2008 > mám zájem o originál. pověsím si ho vedle knihovny a budu hoooodně přemejšlet o životě...
U příspěvku:úzce
malá paranoia mizí (Občasný) - 28.2.2008 > zanzule> tady to vypadá, že mnou dříve adorovaná mezidruhová/skupinová agrese (resp. interpersonální frustrace, což mi bohužel uniklo...), dostoupila svého limitu. co pak pěkného následuje už ale KL neříká... navrhuju utáhnout zase kohouty.
U příspěvku:Toulavá
malá paranoia mizí (Občasný) - 27.2.2008 > egil> bože, vážně se omlouvám, vždyť já tu melu kraviny! odpusť, snad se to už nebude opakovat... díky, každej máme někdy... debilní... kecy...
U příspěvku:úzce
malá paranoia mizí (Občasný) - 27.2.2008 > měl jsem problém, ale už jsem si ho vyřešil a nebylo to už na ničí úkor a už s ním nebudu nikoho obtěžovat, slibuji. zpoveď, ano, už chápu!
U příspěvku:Hobean
malá paranoia mizí (Občasný) - 26.2.2008 > Hledám, hledám a jistě jednou najdu. Zatím jen odtuším; tradice vystupuje jako radikální remix.
U příspěvku:Výhodný nákup
malá paranoia mizí (Občasný) - 26.2.2008 > Ačkoliv jsem veskrze rozpadlá osobnost a nevím vlastně co napsat (PM: nemám co říct a říkám to...), oceňuji vhodně zvolené pozadí a adekvátní font (CI Hypernova). Současně obdivuji tentenci SK autorů vyjadřovat se k současnosti, byť jsme ve výpovědi ošizeni o asonance a jiné náležitosti. Adekvátní formu reakce dosud ale také jen hledám.
U příspěvku:šátky
malá paranoia mizí (Občasný) - 25.2.2008 > šátky miluju!
U příspěvku:dlouhá chvíle
malá paranoia mizí (Občasný) - 25.2.2008 > tak tohle je moje "gusto"! nic hlubšího ze mne nedostanete...
U příspěvku:Religere
malá paranoia mizí (Občasný) - 25.2.2008 > Janele z Liků> Teď se koukám - šichta končí - na počátek "obratu" v tvém vztahu k mojemu nicku a jsem úplně perplex: tohle to způsobilo? Vážně? Dyk tady nic není... Zkus si to ještě přečíst...
U příspěvku:17102007817.jpg
malá paranoia mizí (Občasný) - 24.2.2008 > Neznáme se? Ehm.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter