Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:COLORS ARE SATISFACTION
undercat (Občasný) - 22.4.2008 > čtenář> no jo no asi to neni pro jedince slabší povahy či jedince labilního...ale doba si to žádá:-) děkuji za názor
U příspěvku:safe before sorry
undercat (Občasný) - 18.4.2008 > žádnej velkej árt> způsob, kterej jsem použila zrovna na mé začátky bylo zkopírovat pozadí, pomocí gradient map jsem z toho udělala čb a pak pěkně gumou, pěkně moc nééé, ale to je taková zištná ledabylost:-)
U příspěvku:safe before sorry
undercat (Občasný) - 18.4.2008 > NEMINI> Snažila jsem se zkouknout tvojí tvorbu a nějak jsem nic nenašla, kritizovat umí každej...asi závist pronikla přes tvou klávesnici až ke mně...odhad máš teda fakt špatnej, ale rozhodně ti tvůj názor neupírám, jen ho vnímám jako zbytečnou:-) přeju ti hodně fotografií, které tě potěší!
U příspěvku:safe before sorry
undercat (Občasný) - 16.4.2008 > Věza> přežil, přechod ostrov bezpečí :-)))))
U příspěvku:safe before sorry
undercat (Občasný) - 16.4.2008 > NEMINI> výraz ve tváři je skvělej, takovej lišáckej, patří tam!!! napiš lepší důvod a nenazvala bych tu fotku ani fajnovou ani nefajnovou, cozpak jsme z ostravy:-)
U příspěvku:safe before sorry
undercat (Občasný) - 16.4.2008 > žádnej velkej árt> jo máš pravdu, je to odfláklý, jeden z prvních triku ve photoshopu:-) seříznutí by tomu asi prospělo, jako vždycky:-)
U příspěvku:safe before sorry
undercat (Občasný) - 15.4.2008 > čtenář> Upřímně jsem se zasmála, fakt trefné!!! dekuji za ranní dávku smíchu:-)
U příspěvku:rest of orange
undercat (Občasný) - 5.4.2008 > Niky> problem je, ze jsem ho vubec neloupala, objevila jsem tyto slupky kousek za nemocnicí na Františku, takže je to spíš nález než inscenace:-)
U příspěvku:rest of orange
undercat (Občasný) - 4.4.2008 > xmark> děkuji za radu, kompozice je mou slabou stránkou, ale jako tapeta do compu mi to vyhovuje:-)
U příspěvku:Návštěva ze scény
undercat (Občasný) - 28.3.2008 > čtenář> jsem TA a neumiš ani napsat chytrej spravně..kritizovat bez pádnejch a rozumnejch argumentů umí každej a ty, milý čtenáři jsi mi nic nosneho nesdělil, hlubší kritiku si představuji jinak:-)
U příspěvku:Návštěva ze scény
undercat (Občasný) - 26.3.2008 > čtenář> A co umíš ty, chytrý čtenáři?
U příspěvku:Setkání
undercat (Občasný) - 22.3.2008 > Věza> Děkuji tajemnému králíčkovi, že by bratranec Boba a Bobka:-)
U příspěvku:Setkání
undercat (Občasný) - 21.3.2008 > Periskop> byl to opravdu jenom experiment mych zacatku ve photoshopu, takze jsem do toho po tech letech ani nesahla a rovnou to jsem houpla..mela jsem z ni dobrej pocit, je to spis takova pocitovka a prorokuju ji nezapamatovatelnost..samotna fotografie bez uprav nebyla ostra temer nikde...bylo to dilko okamziku..nemenila bych nic...dik vsak za poradnej nazor:-)
U příspěvku:...li(c)king...
undercat (Občasný) - 21.3.2008 > škoda toho vyběleného bělma..je to moc vyrazný a ruší to..
U příspěvku:.....
undercat (Občasný) - 21.3.2008 > proc sakra takhle zajimavy clovek neni vyfocen aspon trochu blize portretni fografii??? je to velka skoda..zdalky to vypada jak ceskej houbar, kteryho vyfotila manzelka..
U příspěvku:sebezmrzačení:))
undercat (Občasný) - 21.3.2008 > super moc se mi to libi, vypada to jako obal stareho vinylu...zkratka lehce sebedestruktivni umelec-tvořitel
U příspěvku:UPOZORNĚNÍ ÚSTAVU NÁRODNÍHO ZDRAVÍ...
undercat (Občasný) - 20.3.2008 > odpornee..as zamer
U příspěvku:mso
undercat (Občasný) - 20.3.2008 > je to fakt dobry, barvy...opravdu se na to da koukat a premejslet, je to čisty..jen zrcadlovky jsou uz nekdy krapet okoukane:-)
U příspěvku:Nedozírný klid
undercat (Občasný) - 20.3.2008 > Mbonita> Mam obrovskou radost, ja ráda mořim lidi, myslim, že jsi to zasloužej, navíc, co je snadné není zabavné, tolik jako když je to složitější..a jsou tam dva obrovské překlepy, jsem trochu zbrklejší, ale příště to snad bude lepší..díky moc za názor:-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter