Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:lednovy vecer 4
Sylvan (Občasný) - 26.1.2022 > Zeanddrich E.> Jsem moc rád, že se ti to líbí. Příroda se umí vyjadřovat.
U příspěvku:Lednová noc 2
Sylvan (Občasný) - 21.1.2022 > čtenář> To neni fotoaparat jen apka. Nesnazim se o umeni jen o dokument
U příspěvku:lednovy vecer2
Sylvan (Občasný) - 11.1.2022 > onestone> Děkuji. Po letech se vracím, protože jsem zjistil, že tvořit je asi jediná věc, která mi dává smysl. Vlastně jsem byl překvapeny, když jsem si prohlédl fotografie, které jsem vytvořil souhrou okolností. Moje velká inspirace je Mirek Tichý.
U příspěvku:Dénaké
Sylvan (Občasný) - 7.4.2009 > Šikulka!
U příspěvku:Kozorožec
Sylvan (Občasný) - 3.4.2009 > Aine> ale zkusím malý experiment v Corelu :)
U příspěvku:Kozorožec
Sylvan (Občasný) - 3.4.2009 > Aine> Rohy jsou taky nakřivo:)a ta ploutev přečnívá schválně. Přece jen to zvíře má být trochu nedimenzionální. Původně jsem chtěl ten podklad trochu potlačit, ale pak jsem si to rozmyslel, protože si jist co by s tím to krytí udělalo :)
U příspěvku:Kozorožec
Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > beno> kecám:) chtěl bych tak velkou jednou psychedelii namalovat. Tohle jsou moje deníkové kresby. Maximální velikost je vždy A4, na výšku nebo na šířku. Tohle byla taková nedodělaná kresba tužkou, tak sem se k ní vrátil a dotvořil ji. NIkdy nic nevyhazuj:)
U příspěvku:Kozorožec
Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > Essi.Daven> Asi budete podobná mojí sestře, protože toho kozorožce jsem kreslil pro ní:)
U příspěvku:Kozorožec
Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > Janele z Liků> Rozměry jsou asi 3,2 krát 2,8 metru.
U příspěvku:Odsun
Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > skvělý
U příspěvku:Pečeť
Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > čtenář> Pod kresbu jsem vložil osvětlující komentář:)
U příspěvku:Barevná noc
Sylvan (Občasný) - 2.4.2009 > čtenář> Udavači:)
U příspěvku:těžkomyslnost...
Sylvan (Občasný) - 29.3.2009 > Jinak
U příspěvku:těžkomyslnost...
Sylvan (Občasný) - 29.3.2009 > Má to příběh, myslím, že to je víc než jen těžkomyslnost, ale trochu by neškodilo bíc opustit ty realistické formy. Náznaky tam už jsou hlavně na tom stromě, kde se větvě proměňují v jakési hady.
U příspěvku:Pečeť
Sylvan (Občasný) - 29.3.2009 > Aine> Můžeš mi to prosím nějak rozvést? Myslím, že nerozumím úplně přesně, co tím mslíš: "no, je to ale výtvarně velice uzavřené do té formy"

Moc díky:)
U příspěvku:part one
Sylvan (Občasný) - 27.3.2009 > realista> Nedivím se, mě taky když jsem to dokreslil. Původně šlo asi o metrové leporelo, které jsem nakreslil fixem během jedné soboty. Tato pasáž se mi líbila nejvíc,proto jsem ji sem umístil. Je to automatické tvoření.
U příspěvku:part one
Sylvan (Občasný) - 27.3.2009 > Mima> Děkuji, vystihla jsi to krásně. jeto můj prožitek z četby Bhagawadgíty:)
U příspěvku:Noc
Sylvan (Občasný) - 26.3.2009 > Mima> Minimalismus, nedostatek prostředků, touha utišit úzkost. Dlouho jsem neprožil tak hluboký příběh...
U příspěvku:Noc
Sylvan (Občasný) - 26.3.2009 > Mima> Postup byl jednoduchý... je to propisovačka zbytek tužky, co mi půjčila sestra na noční službě, kus čtvrtky, který mi daroval jeden paranoidní spolupacient na psychiatrii a pak jsem to doma prostě přetřel fixatiem...
U příspěvku:Motýl, věž, šibenice, ale hlavně noc
Sylvan (Občasný) - 26.3.2009 > Janele z Liků> Díky za odkaz, kouknul jsem na to a je to docela zážitek :)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter