Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Útěk
Vodnička (Občasný) - 27.5.2010 > To je mi hodně blízké...pěkné
U příspěvku:Vynášení času
Vodnička (Občasný) - 26.5.2010 > Hm já bych ho potřebovala spíš zastavit, ale každá chvilka jeho záchrany je dobrá...
U příspěvku:Slova
Vodnička (Občasný) - 8.2.2010 > Co nejvíce skutků nevšedních, zahnat zatmění....
Pěkné Optimisto!
U příspěvku:Jasně
Vodnička (Občasný) - 12.1.2010 > Válení sudů, to já dobře znám (doslova).
U příspěvku:Čekání
Vodnička (Občasný) - 12.1.2010 > Krásně vyjádřeno.
U příspěvku:Neslova
Vodnička (Občasný) - 12.1.2010 > Pěkné!
U příspěvku:Zmýlená
Vodnička (Občasný) - 18.12.2009 > Hm bohužel......
ostatní v letmosti cením, ještě se však k nim vrátím, tajnůskáři.....
U příspěvku:Podzimní menuet
Vodnička (Občasný) - 18.12.2009 > Nádherné, přeji ti hodně listů k otočení...myslím, že ta současná kniha je velice dobrá a nikdy se nedá dočíst, budeš-li s ní nakládat s posvátností...
U příspěvku:Nebe hněvivé I.
Vodnička (Občasný) - 9.9.2009 > sempull tampush> Chápu tvoji otázku dívaje se na tvé fotky. Já musím říct v tomto případě Nic. Snad jen moje radost-ze zachycení okamžiku, pocitu, který se mi vybaví jak to bylo před děsivou bouří. ď. za reakci.
U příspěvku:Nebe hněvivé I.
Vodnička (Občasný) - 9.9.2009 > Mbonita> Děkuji za bodíky. Ano čekali jsme na balkóně co z toho bude, ona cesta se nekonala - ale kroupy pořádné.
U příspěvku:Babičce průvodkyni
Vodnička (Občasný) - 9.9.2009 > whispermoonlite> ...to mám ale "kliku" děkuji.
U příspěvku:Babičce průvodkyni
Vodnička (Občasný) - 9.9.2009 > Mbonita> Děkuji.
U příspěvku:Babičce průvodkyni
Vodnička (Občasný) - 9.9.2009 > Michelle> Děkuji.
U příspěvku:Ještě aby
Vodnička (Občasný) - 9.9.2009 > Líbí se mi velmi....jen kdyby ta dočasnost tolik nezraňovala.
U příspěvku:Slunce na slunci
Vodnička (Občasný) - 18.6.2009 > Já taky ne, asi ta druhá varianta.Protože v seznamu mých příspěvků malé foto je. V.
U příspěvku:i kos se chystá na kutě
Vodnička (Občasný) - 10.6.2009 > Mně se to líbí velmi.
U příspěvku:protisvětlo
Vodnička (Občasný) - 4.6.2009 > Jak neživé krajkoví v živé se proměnilo, líbí velice-nápad!
U příspěvku:chycené slunce
Vodnička (Občasný) - 4.6.2009 > cvrnk do sluníčka .......pěkné
U příspěvku:Krásné vzpomínky
Vodnička (Občasný) - 7.4.2009 > Připomíná mi to báseň ze sbírky Klíč k podzemní zahradě od paní Olgy Fikrlové, i když tam jde trošinku o jiné padání - ale přečti si ji....řekni taťkovi.
U příspěvku:Osamělá
Vodnička (Občasný) - 9.3.2009 > Nádhera, úplně cítím ty zaseknuté drápky, jak blízké mi to je. Máš talent to tak pěkně vyjádřit a navíc jsi mladé a krásné děvče.
U příspěvku:Oddech není přán...
Vodnička (Občasný) - 5.3.2009 > smetana> Zaznamenáno...děkuji!
U příspěvku:Dva ve vesmíru
Vodnička (Občasný) - 26.2.2009 > Tyhle zastavené okamžiky miluju - léčivé pilulky.
U příspěvku:mech
Vodnička (Občasný) - 26.2.2009 > Kouzelné,to světlo, chtěla bych být pidižvíčkem, a cítit se jako v lese.
U příspěvku:(ne)sněhové blbůstky
Vodnička (Občasný) - 22.1.2009 > ...v kůlně zůstaly lopaty-holky otrávený....
U příspěvku:(ne)sněhové blbůstky
Vodnička (Občasný) - 22.1.2009 >
U příspěvku:(ne)sněhové blbůstky II.
Vodnička (Občasný) - 22.1.2009 > Šikovná, moc.
U příspěvku:Snová
Vodnička (Občasný) - 9.1.2009 > ...ale že pěkný bublifuk....nápadité !
U příspěvku:Olamuji ostny snům
Vodnička (Občasný) - 9.1.2009 > Pěkný vstup do roku nového.
U příspěvku:Ještě
Vodnička (Občasný) - 16.12.2008 > Smutné básničky jsou zajímavější,vím,i rozumím...být spokojen a vesel by mohlo ploditi slova trapného až naivního dojmu co?
U příspěvku:To byla trefa
Vodnička (Občasný) - 16.12.2008 > Tahle je pěkná moc-i když již téma mockrát probrané.Zkus jak jiné věci vnímáš...
U příspěvku:Horská dráha
Vodnička (Občasný) - 15.12.2008 > Jak inspirativní období máš....moc hezké.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter