Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Výslech
Mrazík (Občasný) - 21.4.2008 > Věza> Díky :-) Ty vždy potěšíš :-) Ještě jsi mi nic nezkritizovala :-) tak mam hned vždy lepší náladu.
U příspěvku:Mamut
Mrazík (Občasný) - 21.4.2008 > xmark> Mno, nevím, kolik žeber má kapr :-) Myslím, že jsem mu jich udělal +- o 2-5 víc?, než by jich měl mít, některý jsou jakoby ty z druhý strany, asi jsem je neměl dělat, není to poznat :-) ... a ty botky? :-) jo, je to legrační, ale fakt sloni/mamuti maj hodně mohutný a takhle vypadající kosti chodidel, viz např. http://www.no-pest.com/MammothSkeleton.jpg
U příspěvku:Dívka s kyticí
Mrazík (Občasný) - 20.4.2008 > Mrazík> Koukám, že jsi všechny svoje rychloskici smazala :-) ani se nedivím.
U příspěvku:Výslech
Mrazík (Občasný) - 20.4.2008 > back> Vždyť mu krvácí ledviny :-) a i další části těla. Snažil jsem se ho namalovat domlácenýho, jestli se to nepovedlo, příště přitlačím na štětec :-)
U příspěvku:Ulita
Mrazík (Občasný) - 20.4.2008 > Má to cca 20cm v průměru... jsem zapoměl napsat v popisku.
U příspěvku:Dívka s kyticí
Mrazík (Občasný) - 15.4.2008 > teddinka1> Co jsem koukal na Tvůj profil, tak tam máš publikovány jen takové nevalné rychločrty uhlem. Dáš tam i svoje akrylové tvorby? Ty první i ty následné? Abych se mohl kouknout, kam jsi to z těch katastrofických začátků dopracovala?
U příspěvku:Dívka s kyticí
Mrazík (Občasný) - 15.4.2008 > teddinka1> Ano, nechytil jsem stený odstín na obličeji jako na zbytku těla, namíchal jsem si málo barvy a pak už jsem to hold netrefil stejný :-) toho si vědom jsem. Jen nevím, jak by měla kvalita pozadí souviset s tím, že to je podle fotografie? To jsem za ní měl nakreslit její psací stů a nástěnku, u který to bylo focený? To snad ne! To by tomu obrázku na kráse moc nepřidalo. Uvažoval jsem i o přiložení fotografie, ale to by byl asi zásah do soukomí.
U příspěvku:Web tea
Mrazík (Občasný) - 13.4.2008 > Moc hezky namalovaný tentononc:-) Konvička jako živá, hezká slečna, ale celkově to na mě působí nějak divoce. Ale velmi zajímavý. Podle mě ten světlý velký obdelník kolem konvičky ruší a působí proti celkovému dojmu z obrázku, ale nejsem si jistý, jestli mi vadí tohle, ale něco ano... Trošku bych změnil kompozici(menší bílý obdelník, cca o třetinu, jeho horní hranu o kousek posunout níž než je a konvičku trochu dolu, aby cca čtvrtinou zakrývala ten obdelník?), ale to je detail.
U příspěvku:Dívka s kyticí
Mrazík (Občasný) - 12.4.2008 > Věza> Díky.
U příspěvku:Podvečer v krajině
Mrazík (Občasný) - 12.4.2008 > četina> Jj, taky jsem si napřed dvě minutz prohlížel rám, než jsem se zahleděl na to, co je vlastně na obrazu. Soudkové zkreslení fotoaparátu je strašné, ruší to. Navíc mi to připadá, jako snaha o "dáme to do rámu a bude to umění". Mě osobně se to moc nelíbí a doma bych si to nepověsil (pokud by to nebyl dárek:-), zas tak hrozné to není, ale ne můj vkus)
U příspěvku:Dohazovač
Mrazík (Občasný) - 10.4.2008 > Autor na to vykrvácel? :-) Trochu nepřehledné.
U příspěvku:Tak sama
Mrazík (Občasný) - 10.4.2008 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter