Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Bajata

Občasný
Na Totemu: 24810x
Napsat zprávu

Život mne naučil o sobě moc nemluvit. Omlouvám se.Ale velice rád poznám nové lidi, jdoucí za něčím krásným. Za něčím, co přináší radost nejen jim, ale především druhým. Rád poznám lidi jdoucí, hledající, nacházející a předávající.Bude li kdokoliv z nich chtít,napiš.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Přešlapy
Bajata (Občasný) - 29.11.2015 > ...KDEPAK JSOU PLÁNĚ ZELENÉ SMÍCHEM PROTKANÉ..KDEPAK JSOU DNY DEŠŤŮ KDY UTÍKAJÍC POD STŘECHU PŘÁTEL K SOBĚ SE CHOULÍC VOLALI PO SMÍCHU SLUNCÍ TAK ROZSÁHLÝCH..ŽE POJMOUT NEDOVEDLI..SNAD RŮŽE..A MALÝ PRINC NA NEZNÁMÉ, VZDÁLENÉ PLANETĚ VÍ..JAK VŠECHNO SPÍ..TAK JDEM JE PROBUDIT..
U příspěvku:VRÁSČITÉ DLANĚ VZPOMÍNEK
Bajata (Občasný) - 29.11.2015 > mjach> ...AHOJKÍÍÍÍÍÍÍ...HONZO ONO SE NEZOBRAZILO CO JSEM POSÍLAL :-) ..NO JE VIDĚT ŽE UŽ JSME TU ROKY NEBYLIII... :-)
U příspěvku:Filozofické náhledy Abu Al-Ala Al-Maarriho
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > Nevím co říct..snad jen.. ZKLIDŇUJÍCÍ PRAVDA.. proto dal 5, doporučil, poslal avízo..a uložil.
Díky za ten překlad.
U příspěvku:Života popel
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > Ahoj Anae..vidím že jsi jedna z mála z té staré dobré bandy:-)co tu zůstala. Jsem moc rád že tu jsi :-) nevím jestli pamatuješ :-)Tak hodně krásných písmenek :-)
U příspěvku:Krajina u jezera
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > čtenář> Vauuuuu...jestli můžu..drž se toho co říká Čtenář. A nejen to, zkus mu posílat víc a víc..Tohle je dobrá kritika. Ví o čem mluví. Toho se drž, pokud s tím on bude souhlasit.
U příspěvku:Krajina u jezera
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > Ovečka> Připojuju se...
U příspěvku:zimní
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > Snadjen ještě..ta obloha.. :-( ale makej, uč se a dívej na jiné.
U příspěvku:zimní
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > čtenář> Miraš..nenech se odradit !!! S touhle kritikou trochu souhlasím..ale jestli to pro tebe nebude výzvou..uděláš chybu. Maluj, maluj a maluj. A hlavně..dopředu těnedostane ten kdo tě plácá po rameni..ale kdo ti nakope zadek. Ukaž že nato máš.
Po amatérské str. se mi obraz líbí :-)
U příspěvku:no co
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > fernet=kranad> :-) domnívám se že ne jakoby...ona už tu byla..
U příspěvku:no co
Bajata (Občasný) - 28.10.2015 > ...křik bránu neotevře, jen zabije zámek.
U cíle jen šeptej, nebo mlč a daruj.
bude otevřeno.
Pro naše děti, pro jejich bytí...
-----------------------------
neuvádím jako důvod jak pokračovat. Jen hodně říká..připomíná.
U příspěvku:Pískoviště
Bajata (Občasný) - 9.10.2015 > Ahoj Carisimo..smutně bloudím po starých známých báječných lidech z Totemu. Jak málo jich zůstalo. Až se zase objevíš..písni..když budeš chtít. Bajata..
U příspěvku:podzimní procházky
Bajata (Občasný) - 30.7.2015 >
U příspěvku:podzimní procházky
Bajata (Občasný) - 30.7.2015 >
U příspěvku:Citát
Bajata (Občasný) - 22.7.2015 > ..Tojepravda..
U příspěvku:Vzpomínky...
Bajata (Občasný) - 22.7.2015 > Ahojííííkkk..moc zdravím po řadě let..Bajata..
U příspěvku:purpur...
Bajata (Občasný) - 19.7.2015 > AHOJ SADAFE :-) PÁR LET JSEM TU NEBYL A KOUKÁM ŽE TU JSOU POŘÁD TZV,,podivní,, LIDÉ :-) A STÁLE JEN ,,čtenáři,, :-)
MOC ZDRAVÍM..BAJATA :-)
U příspěvku:Jak jsme se vydali hledat matriarchát
Bajata (Občasný) - 19.7.2015 > :-) tO JE DOBRÝÝÝÝÝÝ :-)
U příspěvku:... pro vodníka ...
Bajata (Občasný) - 13.7.2015 > Ahojík..mě se moc líbí..
U příspěvku:Nezbyla mi síla tlouci na zavřené dveře
Bajata (Občasný) - 13.7.2015 > Li-duše> Ahojkííííí...moc zdraví Bajata :-) pár roků jsem tu nebyl..vážné důvody..ale je to dobrý..jdu juknout ještě na další staré známé :-)
Bajata.
U příspěvku:Pohádky by se měly zakázat
Bajata (Občasný) - 13.7.2015 > Michelle> Ahojkííííííí...pořád ti ještě povídá ohádky? :-)
Zdraví ztracenej tulák po hvězdách Bajata :-)
U příspěvku:Plynoucí dny
Bajata (Občasný) - 12.7.2015 > Ahoj Lee..pamatuješ na Bajatu? Moc tě zdravím a hledám tu nádhernou partu, co tu byla před 3 roky..bohužel jsem nemohl..z vážných důvodů..ale už je to lepší a tak jsem zase tu :-) Bajata
U příspěvku:Meditace černobílý
Bajata (Občasný) - 30.1.2013 > Jejej, až srdce zaplesalo a diví koně???
Rozběhli se v dál. Čtu jak čtou snad jen kovbojové. A jim podobní //a jak se známe//. Mezi řádky. VŽDYŤ VÍŠ : ,,...občas hledím do druhých. To není hřích."
U příspěvku:Sedmdesát nedělí
Bajata (Občasný) - 30.1.2013 > Mbonita> Tady orel tady orel, my jsme na tom lépe než sokoli. To moudrá žena vyzkouší.
U příspěvku:Sedmdesát nedělí
Bajata (Občasný) - 30.1.2013 > Jestli Sněhurce nebude vadit kovboj, kovbojovi nebude vadit Sněhurka ...i s dírou v dušiiiiiiii
U příspěvku:Ledový den
Bajata (Občasný) - 30.1.2013 > Ahoj, moc rád jsem k Tobě zas zavítal. Po dlouhén době
U příspěvku:Zimní spánek
Bajata (Občasný) - 30.1.2013 > Ahojík po moc dlouhé době.
U příspěvku:Všem vyznavačům jakého koliv náboženství..
Bajata (Občasný) - 30.1.2013 > Kranad> Je mi ctí že jste reagoval na vyjádření roberta g. a téma Vám stojí za ztrátu času.Díky.Hlavně ale že jste zavítal na mé stránky. To je také potěšující. Domnívám se, že budete jeden z mála poctivých, dobrých a slušných lidí tady na Totemu, kterým nejde jen o vybití si svého / hloupého/ ega a nepochopitelného, často více než vulgárního urážení ostatních. ještě jednou proto : je mi ctí, a díky.
U příspěvku:---
Bajata (Občasný) - 12.2.2012 > Připomělo mi to krásný film mého dětství ,,VÁLKA HRAČEK."
morbidní název, ale chtěl bych to ještě někdy vidět.
U příspěvku:Pondělí na římsách
Bajata (Občasný) - 12.2.2012 > Vidím neodkladnou nutnost dorazit.
U příspěvku:Motýl
Bajata (Občasný) - 12.2.2012 > Je úžasné jak krásný vidíš svět. Kéž by ho tak viděli i jiní :-)
Jsem moc rád že Tě znám.
U příspěvku:Dopis
Bajata (Občasný) - 12.2.2012 > Moc hezký :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter