Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pozdrav Totemu
smetana (Občasný) - 1.9.2017 > Já si tyhle kompozice umím u žít.
U příspěvku:Drobnosti XIX
smetana (Občasný) - 5.3.2014 > ŠATY Něžnou jiskrou z konečků prstů
zapálím touhu.
Je daleko k ránu.
U příspěvku:Vrůstám hlouběji
smetana (Občasný) - 17.2.2014 > čtenář> jsi to, s čím tu zapácháš. jen takový překážející výkal.
U příspěvku:Vrůstám hlouběji
smetana (Občasný) - 2.2.2014 > tak..., semínko jara se asik probouzí už v únoru. však je také silné !!! :-)
U příspěvku:Nejsem zahrada ve Vilandry
smetana (Občasný) - 12.12.2013 > já to věděl, že dnešní 12. 12. ozdobíš svou krásou verše!!
U příspěvku:Bloudění v nacházení
smetana (Občasný) - 28.11.2013 > Přemýšlím, jak tento podzim postoupí do blízkosti zimy 12.12. letos, třeba zrovna za poledne.
U příspěvku:muž a žena ze světa Olbrama Z.
smetana (Občasný) - 7.9.2013 > čtenář> ?
U příspěvku:cosi mezi ději III.
smetana (Občasný) - 24.8.2013 > Mima> Děkuji za návštěvu :-) Je povznášející, stát se duchem s duchem Mbonity v takovém zátiší.
U příspěvku::-)
smetana (Občasný) - 20.6.2013 > Jaxxano, určitě nepatřím mezi ty, kteří Tě tu rmoutili. A protože je tu takových mnohem víc než si myslíš, nech surovce a nedospělce jejich světům a uchovej sebe svým přátelům, básníkům a fotografům srdce a radosti.        Rudolf
U příspěvku:autorské čtení
smetana (Občasný) - 30.5.2013 > sadaf> No dobrá. I když mě šlo víc o fotku samu. Nicméně, smetana s Mbonitou si to s přáteli v Divadle Kámen hodně užili.
U příspěvku:skansen ČD 2013
smetana (Občasný) - 28.5.2013 > anae> Děkuji za návštěvu. Zde se opravdu zastavil čas. A také vagónek z roku 1920, který na první koleji slouží dodnes jako dočasná, občasná ubytovna :-).
U příspěvku:...už jen sama sebou
smetana (Občasný) - 27.5.2013 > čtenář> jo, dala, trošku jsem si hrál.
U příspěvku:Dávné drama
smetana (Občasný) - 27.5.2013 > Věza> Děkuji za ocenění. Jakoby tam kolem ještě zněly ozvěny vulkánu.
U příspěvku:Dávné drama
smetana (Občasný) - 27.5.2013 > popleta79> Děkuji za návštěvu a ocenění. Lokalizace je pod fotkou pro všechny.
U příspěvku:Dávné drama
smetana (Občasný) - 27.5.2013 >
N 50°49.30020', E 14°27.90757', Zlatý vrch u obce Líska, dvojnásobná, přelitá čedičová kupa, Lužické Hory
U příspěvku::-)
smetana (Občasný) - 30.3.2013 >   to je dobrý! Já bych začal rovnou tou sedmou! R
U příspěvku:*
smetana (Občasný) - 16.2.2013 > Hm, to jsem ale trouba nevšímavej! Výlet by to byl moc pěknej, což o to :)...!! Budu si muset asi počkat na nějakou dostupnější příležitost. Ále co, na Totemu to vůbec není špatné a jednou třeba budeš vystavovat i v naší Galerii Fandy Drtikola!
U příspěvku:*
smetana (Občasný) - 16.2.2013 > Tak mě napadá, kdy bude nějaká ta výstava?  Já bych se na ní docela rád (drze)  pozval!!
U příspěvku:Sedmdesát nedělí
smetana (Občasný) - 16.2.2013 >

Tuhle jsem jel opět kolem Kačiny. Nedalo mi to, abych se neprošel místy, která jsou často vznešeným rámem k vykročení za přáním a snem. Jistě, ono se dá za přáním a snem  vyjít zrovna tak z chalupy i odkudko-li odjinud. Takže, v tom to vůbec neni. Zdá se tedy  důležitější, jak a kudy. Jenže pak se dostaví ta malá smrt, když dosažené přání a sen zmizí stejně, jako přítomnost prvého doteku cíle.

A přichází tolik otázek z mlhy před Tebou, a přichází tolik odpovědí z mlhy za Tebou!! Střípky, kamínky, sotva jen z jedné mozaiky!

 

Básně jsou někdy andělé, co svému básníku přinášejí zprávu  či pomoc.

 

Víc už Ti nepovím. Víš toho sama víc než dost, abys  z pravd a lží o sobě utkala kapesník na poslední zbytečné slzy.

U příspěvku:*
smetana (Občasný) - 15.2.2013 > Tvoje "vidění" je mi velmi blízké. Nechat zmizet hranici mezi zasněnou realitou a odrazem zasnění, posouvá tuhke fotku do vnitřní galerie scén tušených příběhů. Velmi oceňuji i "technické" provedení této fotografie.
U příspěvku:...
smetana (Občasný) - 7.1.2013 > ...ano, jen to uvidět, jen se k té vodě sklonit. jistě, nejen k vodě. velmi mě tohle citlivé a jemné "vidění" oslovuje a inspiruje.
U příspěvku:z lesa
smetana (Občasný) - 2.12.2012 > ...to to letí!!! nepatří ty nohy jednomu z těch dětí, co šly tenkrát s takovou chutí vzhůru po schodišti??
U příspěvku:Pro jinou
smetana (Občasný) - 8.11.2012 > víc zpráva raněné ženy než báseň. ta se pomalu klube ven v některých  Tvých bohatých a osobitých podobenstvích. Třeba jednou to všechno, tedy i se sebou, uvidíš jakoby zvenku a svůj život vydáš zralejším básním.
U příspěvku:cosi mezi ději II.
smetana (Občasný) - 7.11.2012 > Mbonita> 

toho uvnitř, žitého

toho vně, tušeného.

(či bez rozhraní - spolu )

U příspěvku:cosi mezi ději II.
smetana (Občasný) - 5.11.2012 > buf> děkuji za návštěvu a přeju "dobré světlo!"
U příspěvku:03
smetana (Občasný) - 4.11.2012 > kdepak jsi?
U příspěvku:*
smetana (Občasný) - 4.11.2012 > tohle otočení už mi také někdo před časem doporučoval. pravdou je, že realita se tím někdy dostane do roviny symboliky vztahů. to se podle mě povedlo zde. s výřezem jsi tady měla těžkou práci, co?!
U příspěvku:cosi mezi ději II.
smetana (Občasný) - 4.11.2012 > Světlonoška> Děkuji za návštěvu. Světlonoška - to je nick pro anděla fotogravů
U příspěvku:cosi mezi ději II.
smetana (Občasný) - 4.11.2012 > sadaf> Také děkuji! pár slov k pohledu do kraje je v komentu u Jaxxany.
U příspěvku:cosi mezi ději II.
smetana (Občasný) - 4.11.2012 > jaxxana> děkuju. tenhle pohled na krajinu u Ruzyně mě něčím úplně zaskočil a dodnes nevím čím vším. takový souběh časů jinak a já tam stál opravdu obklopen "čímsi mezi ději". koleje protrhly mírnou stráň, která ale stejně mizí v poli. místo obzoru dálnice. barvy podzimu se mísí s budoucím jarem v ozimech. hlídá to strašák a začínající, odpolední  mlha říjnového dne. ... ... . ani nevím, kde  jsem vzal tu drzost, že to dokážu zachytit.                                 no, aspoň že tak.
U příspěvku:test mojí tiskárny....snad to vyšlo :-)
smetana (Občasný) - 3.11.2012 > !!! tak šup šup, testujem testujem!!!!!§§§
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter