Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:když chceš psát poesii musíš dát myšlenkám pohov
Suzi A. K. (Občasný) - 23.3.2008 >
U příspěvku:Moderní lentilky
Suzi A. K. (Občasný) - 23.3.2008 > Souhlasim s predchozim nazorem. Text se mi libi, je to pekny napad, ale barevne by to slo urcite lepe. Takhle se to neda pomalu precist, boli z toho oci.
U příspěvku:ŠEptem
Suzi A. K. (Občasný) - 23.10.2005 > Mardou > Když já to mám těžký... zřejmě to mám v genech, ale já neumim sedět a něco vymejšlet, mě to prostě napadne jako celek a nerada se v tom pak hrabu, protože je to asi pocitový nebo jak bych to napsala, a když se k tomu pak vracím, tak už se zas cejtim jinak a přetvářím to vlastně na něco úplně jinýho a je z toho pak maglajs, tak to radši nechávám jak to je.

Šmankote, to je ale blábol :o) No třeba někdo pochopí, jak jsem to myslela :o)
U příspěvku:ŠEptem
Suzi A. K. (Občasný) - 23.10.2005 > Absolute> Sem jen včera v noci měla depku... no ještě pár depresí a třeba to nakonec přeci jen k něčemu bude :o)
U příspěvku:Neutečeš
Suzi A. K. (Občasný) - 23.10.2005 > To - jo!
U příspěvku:...
Suzi A. K. (Občasný) - 1.6.2005 >
U příspěvku:Pampeliška :-)
Suzi A. K. (Občasný) - 1.5.2005 > Středovka o ničem... bylo to tu už mnohokrát, a po té kritice je docela odvaha sem něco takovýho dát... Už jsem to tu taky někde psala... Takových jsem vyfotila... a hned zase smazala. Pro mě je to tak akorát celkem slušně zaostřený a má to dobrý světlo - ale to je tak asi všechno.
U příspěvku:Special
Suzi A. K. (Občasný) - 30.4.2005 >
U příspěvku:Dívka s korálky (olej-plátno) 100x70
Suzi A. K. (Občasný) - 29.4.2005 > Není to sice úplně podle mého vkusu, ale o malování přece jen něco vím, takže smekám před každým, kdo tohle dovede.
U příspěvku:Pučení
Suzi A. K. (Občasný) - 28.4.2005 > No, to bývají obvykle zajímavé záběry ;o) A nějaký ty broučci se občas taky najdou... hodně zblízka ;oP
Ale oproti mě jsi tedy o dost zkušenější amatér... já si foťák pořídila v listopadu zároveň s miminem, takže zatím je to ještě taková vzájemná bitva :)
U příspěvku:Ujela mi tramvaj
Suzi A. K. (Občasný) - 28.4.2005 > Minerva> Tak to pardon ;o) Prahu znám líp než Brno... tak proto mi to tak asi přišlo. Ale fakt to tam taky tak nějak vypadá.
U příspěvku:Ujela mi tramvaj
Suzi A. K. (Občasný) - 28.4.2005 > Pěkný, tuhle noční situaci znám... to bude někde na tom nábřeží od Podolí do Modřan, ne...?
U příspěvku:Pučení
Suzi A. K. (Občasný) - 28.4.2005 > No jo, profík se pozná ;-) Moc hezký :)
U příspěvku:Zvukař
Suzi A. K. (Občasný) - 27.4.2005 > MPosp> Jsem z muzikantský rodiny, zvukař mě moc potěšil :-) Pučení určitě počká ;)
U příspěvku:Bad place
Suzi A. K. (Občasný) - 27.4.2005 > Zvláštní... takový... mrtvý :)))
U příspěvku:vyřazena II.
Suzi A. K. (Občasný) - 25.4.2005 > Něco tak divně oříznutýho a příšerně rozmazanýho bych sem fakt nedala. Nápad je to celkem dobrý, kdyby si s tím člověk pohrál, mohlo by to být docela dobré.
U příspěvku:vlastní názor
Suzi A. K. (Občasný) - 25.4.2005 > No to je paráda :-)
U příspěvku:Pavouk na stěně
Suzi A. K. (Občasný) - 23.4.2005 > Lofinka> To teda byl:) nebylo uplne snadny ho ulovit v klidu. Rikali jsme mu Vanocni pavoucek pro stesti... :o) Ale po Vanocich nekam zmizel :(
U příspěvku:Skáču, letím....
Suzi A. K. (Občasný) - 22.4.2005 > Ta barevná se mi celkem líbí - na té černobílé mi připadá, jak kdyby vyskočil a zkameněl...
U příspěvku:žebříky nikdy nevedou až do nebe
Suzi A. K. (Občasný) - 21.4.2005 > Kontrastní syté barvy, to je paráda. V jednoduchosti je síla :)
U příspěvku:někdy ty mraky fotit prostě musím
Suzi A. K. (Občasný) - 18.4.2005 >
U příspěvku:Aranžmá mrtvé vosy
Suzi A. K. (Občasný) - 17.4.2005 > Budí to ve mě trochu hrůzu, ale právě proto se mi to fakt líbí :)
U příspěvku:Pohled do pekla v nebi
Suzi A. K. (Občasný) - 16.4.2005 > Barevně je to velmi zajímavé.
U příspěvku:Zlato
Suzi A. K. (Občasný) - 10.4.2005 > Je to krásně barevné, i když myslím, že by se to dalo vyfotit ještě lépe. Ale líbí :-) A ten detail je moc pěkný.
U příspěvku:2003-07-14
Suzi A. K. (Občasný) - 23.3.2005 > Ta barevná se mi moooc líbí... mám chuť se po té cestě rozběhnout:)
U příspěvku:Vzpomínka na léto
Suzi A. K. (Občasný) - 6.3.2005 >
U příspěvku:Příteli
Suzi A. K. (Občasný) - 15.1.2003 > Naty> Já totiž nikdy nevím, kam co zařadit - přiznávám, že jsem totiž jinak úplný literární analfabet - a prostě mě jen občas něco napadne...
U příspěvku:Zvoní mi...co když
Suzi A. K. (Občasný) - 29.5.2002 >
U příspěvku:Jsou dny kdy...
Suzi A. K. (Občasný) - 29.5.2002 > Souhlasím s Buickem, ten začátek se mi líbí, ale ten konec by možná chtěl trochu víc promyslet. Jinak myšlenka moc hezká:)
U příspěvku:_____
Suzi A. K. (Občasný) - 20.5.2002 > Zajímavý nápad:)
U příspěvku:Chcípni už
Suzi A. K. (Občasný) - 17.5.2002 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter