Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:"Mokrý písek …
Pastevec (Občasný) - 12.11.2010 > Výborné...
U příspěvku:Slavný muž
Pastevec (Občasný) - 8.9.2010 >
U příspěvku:Závody v pytli
Pastevec (Občasný) - 30.6.2010 > whispermoonlite> Z původní verze jsem vypustil podtitul: Těm bez kroužků (povolební). Pak se mi to zdálo trochu vulgární a škrtl jsem. A jak zjišťuji, vše, po zásluze, dostalo komický průběh. Básnička byla z rodu kdysi zde publikovaného Monologu mikrofonu. Nicméně, díky za seriozní hodnocení. Potěšil mne i pandán "Kloktadla", reagoval vtipně, proč by ne? I ostatní reakce byly zajímavé.
U příspěvku:Závody v epipytlech
Pastevec (Občasný) - 29.6.2010 > Tak to si můžeš myslet ty - hřiště může být na házenou, košíkovou atd. viz tiket Sportky. Koberec-li, může být šedivý, u nás bývala velká sucha. Atd. Ale jinak je to sice vemlouvavé, ale i poučné a vtipné.
U příspěvku:Závody v pytli
Pastevec (Občasný) - 29.6.2010 > Mlž Svatý> No, asi jsme oba někdy v těch pytlích skákali.
U příspěvku:Vykoupení
Pastevec (Občasný) - 24.6.2010 > Zeanddrich E.> Dík za doporučení, vážím si toho, protože umíš. Tentokrát ale to bylo asi spíš na podporu mého sebevědomí, že?
U příspěvku:Vykoupení
Pastevec (Občasný) - 24.6.2010 > Sartori> I tak dobře, nemusíš to žrát, já si tím textem zatím taky nejsem jistý. Ale mám takovou náladu. Dík za reakci.
U příspěvku:Ostrovní zprávy/taková níž
Pastevec (Občasný) - 22.6.2010 > Takhle to opravdu je.
U příspěvku:Ostrovní zprávy/taková níž
Pastevec (Občasný) - 22.6.2010 > Takhle to opravdu je.
U příspěvku:"O vrásce spravedlnosti I.
Pastevec (Občasný) - 22.6.2010 >
U příspěvku:Postřižinské
Pastevec (Občasný) - 20.5.2010 > Horac> Díky, na to mám chuť neustále, pan Hrabal byl mág. Navíc jsem v Kersku chtěl od mládí dělat hajnýho. Louskej. P.
U příspěvku:Postřižinské
Pastevec (Občasný) - 20.5.2010 > Simonka> Jo, díky, pekne kveslim. A docela sám, bez pomoci.
U příspěvku:"Jen dvě "vteřiny" večera ..., aneb Včerejší město
Pastevec (Občasný) - 17.12.2009 > pěkné
U příspěvku:"Báseň J. Skácelovi z 23.11. 1989, Zlín
Pastevec (Občasný) - 21.11.2009 > I když krásné tady ponechal...jo, a ještě taky moravskou hymnu, to úrodné ticho pro básníky.
U příspěvku:"... -jablíčko IV"
Pastevec (Občasný) - 18.10.2009 >
U příspěvku:Veverka v kleci
Pastevec (Občasný) - 14.10.2009 > sojka> No, ono o to v té básničce jde, také, mimo jiné. A běhá se Ti dobře, ve válečku klícky?
U příspěvku:Bohyně matka
Pastevec (Občasný) - 13.10.2009 > Pěkné, maminka je osobitá, ale zase se tolik nedivím. Hergot, i ten dar - to je prostor. Opravdu čtu poezii. Pěkné.
U příspěvku:Úroda ořechů
Pastevec (Občasný) - 11.10.2009 > tuik> A ono to sklouzlo do háje až ke konci.
U příspěvku:Tichá
Pastevec (Občasný) - 4.9.2009 >
U příspěvku:"... -Proroctví slepé bulharské vědmy Evangelie Gušterové přezdívané Vanga "vyděsilo" (( téměř )) celý svět... "
Pastevec (Občasný) - 5.5.2009 > A víte, pane Zeanddrichu, že v období tolerance (kolem 1781)vznikla Píseň o králi Marokánském (právě oněmi deisty či marokány či abrahamity šířená), k níž bylo řada interpretací a podobných věšteb o vítězství Marokánského krále a zavedení svobody v našich krajích. Proto také neplatili deisté daně, nechodili do škol a na kázání a pod. Historici pak tuto sektu spojovali s návštěvou vyslance Abdul ben Aleky ve Vídni a Praze. To jako zajímavost. No, nevyplnilo se to, zatím.
U příspěvku:Afázie
Pastevec (Občasný) - 1.5.2009 > Líbí se mi to, nadnáší, i když jako blbec tomu nerozumím. Za druhé vím, že nemusím rozumět, ale stačí cítit. Za třetí si zase říkám, jsme v Čechách. A to je pro i proti. Ale poezie to je dobrá. Grafika báječná.
U příspěvku:konce jsou smutné vždy
Pastevec (Občasný) - 20.4.2009 >
U příspěvku:později
Pastevec (Občasný) - 20.4.2009 >
U příspěvku:"O cestičkách v džungli
Pastevec (Občasný) - 20.4.2009 >
U příspěvku:Kroky do budoucnosti
Pastevec (Občasný) - 8.4.2009 > Zeanddrich E.> No, já myslím, že je to pouze konstatování stávajícího stavu etiky a z ní vycházející následné morálky u nás i v nás.
U příspěvku:"O jiných světech
Pastevec (Občasný) - 8.4.2009 > I to se mi přihodí...
U příspěvku:Den pochybností
Pastevec (Občasný) - 18.3.2009 > To mne těší, díky.
U příspěvku:"Půlkrok
Pastevec (Občasný) - 17.3.2009 > Zeanddrich E.> Právě naopak, jinak bych přece nedával body a doporučení. Co mne neosloví, nechám žít, pokud mi to záměrně neškodí a nedá se to ignorovat. Šlo spíš o ocenění toho, že mne Vaše poezie nutí přemýšlet. Prostě šlo o parabolu "půlkrok" - "krok celý". Jen pozor na poezii (mluvím z vlastní zkušenosti), může to být "i studna". Ale s tím si poradíte sám, sílu k tomu máte.
U příspěvku:Srpno hojnosti
Pastevec (Občasný) - 14.3.2009 > Jo, jo, "sprdneme sny" a vsadíme si Sportku.
U příspěvku:"... a censurer View
Pastevec (Občasný) - 14.3.2009 > Ale ano, duní to, má to zajímavý zvuk.

Že bych ..."






..., " to pochopil?
U příspěvku:nO
Pastevec (Občasný) - 10.3.2009 > No, má to hěvzdy i tmavou hmotu.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter