Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:když se vinohradu dobře daří..
Berzeger (Občasný) - 14.12.2009 > Zeanddrich E.> Co myslis? :)
U příspěvku:Fifínkova cesta
Berzeger (Občasný) - 3.6.2009 > Lamarski> A sup, uz jsem to zaradil mezi miniatury a blbustky, nevsiml jsem si, ze tam takova kategorie taky je... :)
U příspěvku:Fifínkova cesta
Berzeger (Občasný) - 1.6.2009 > Lamarski> Moc hezky - nehezky komentar - nekomentar, za ktery dekuji - nedekuji :)
U příspěvku:když se vinohradu dobře daří..
Berzeger (Občasný) - 1.6.2009 > Hned bych si dal :)
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 15.3.2009 > Janele z Liků> :) Candlelight?
Taky tleskam mimochodem, jeden za tyden, a k tomu jen doutnicek, taktez slusny vykon.
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 8.3.2009 > Janele z Liků> Tak uz to mame nejakych 74 dnu a stale nekourim :)
U příspěvku:Teď už vím na čem se vezu
Berzeger (Občasný) - 15.1.2009 > zirnat> http://www.totem.cz/enda.php?a=229836
Dekujeme za Vas zajem.
U příspěvku:Myšice
Berzeger (Občasný) - 14.1.2009 > Věza> Ted jsi mi ale zlomila srdce :( halt asi nejsem na svete jediny Filip ;)
U příspěvku:Myšice
Berzeger (Občasný) - 13.1.2009 > A dopa je ten Filip, jemuz je obrazek venovan? :) Shodou okolnosti je to me jmeno, ale nemuzu byt natolik vztahovacny a jednoduse se domnivat, ze jsi obrazek venovala mne :D
Jinak mysice pekna, akorat trochu tluste telo rekl bych.
U příspěvku:Horkými voskovkami
Berzeger (Občasný) - 13.1.2009 > Me by jen zajimalo, jaky je rozdil mezi voskovkami a horkymi voskovkami, krome toho, ze horke voskovky se roztecou a je z toho sajrajt, ktery pak clovek jeste tyden sundava z prstu :) Malba se mi ale jako laikovi a dysgrafikovi - tzn. nekomu, kdo by tohle nenamaloval ani ve snu, libi, akorat je v ni na muj vkus moc teplych barev. Rika se jim tak, doufam? Vytvarku uz halt nejaky ten patek nemam, terminus technicus uz jsem jaksi pozapominal :) Kdybych mohl dat ctyri a pul, dam ctyri a pul, takova volba tu ale neni, davam tedy 5.
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Janele z Liků> Nejcasteji cerveny Viceroyky, cerveny Macka, nebo modrej Javaanse tabak. Podle dostupnych financi. Opravdu malokdy jsem si koupil neco jinyho nez jmenovany. Maximalne nekdy kratky Startky v mekkym obalu, kdyz jsem mel v kapse akorat pade, zadny ciga a nechtelo se mi vybirat z bankomatu.
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Janele z Liků> Mhm, slecna je labuznice :) Ja kouril klasicky ciga, doutnicky a doutniky jen prilezitostne. Jinak hoper nejsem :) Diky za komentare!
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Janele z Liků> Gratuluji ti k rozhodnuti prestat, sam vim, jake to je. Nezbyva, nez si navzajem prat hodne stesti :)
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > čtenář> Tak Ordinaci fakt nesleduju, takze jsem se ted trochu ztratil :))
Parsifal: Dik :)
U příspěvku:tygři - ZOO Praha
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Věza> Zrovna u mnou zminovaneho kone Przewalskeho se o to snazi uz kolik let.
U příspěvku:tygři - ZOO Praha
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > SatyamJ> A meli by zrusit i zvirata, ktera uz ziji akorat v zoo a nikde jinde? Kone Przewalskeho napriklad?
U příspěvku:Hotová!
Berzeger (Občasný) - 11.1.2009 > Tak tohle je supr!
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 9.1.2009 > Uther Pendragon> Za rok a pul se toho hodne zmeni.
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 9.1.2009 > Uther Pendragon> Cetl jsi vubec uvodnik toho clanku?
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 9.1.2009 > Uther Pendragon> Asi.
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 9.1.2009 > Uther Pendragon> Nic takoveho v clanku neuvadim, ani tam sam o sobe nerikam, ze bych byl pocitacovy magor. Ona veta (na kterou navic odkazujes spatne, ale vim, co jsi myslel) je reprodukce tehdejsiho nazoru ostatnich.
U příspěvku:...
Berzeger (Občasný) - 8.1.2009 > Cheche, dva mali arijci :)
U příspěvku:vzdaleny klid ...
Berzeger (Občasný) - 8.1.2009 > rikky> Promin, ze ti rypu do gramatiky, ale tohle me opravdu sere kdekoliv to vidim a nikde a nikdy si to neodpustim :) je prezidenstska standarta (cili s "t" po "r") a vseobecne uznavany standard (s "d" po "r").
Hezky den ;)
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > mjach> Ja tam nahlizim stale :)
Take zazitek na cely zivot? :)
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > bloumal> Mockrat dekuju :)
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > Sallybill> Ne docela, ale nektery priznaky to ma obdobny.
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > Sallybill> Jo, v prdeli jsem byl, proto jsem se o pul roku tedlech stavu pozdeji sel lecit. Sem jsem to daval spis, aby se lidi podivali, jak pise nemocnej clovek, na kteryho zrovna prichazi faze, kdy nemoc pomalu plave na povrch a prejima nad nim kontrolu...
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > Parsifal> Ne dobry, jen jsem to spatne pochopil :) Dekuju :D
U příspěvku:Alter ego
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > Parsifal> Tak ted fakt nevim, jestli se na tebe mam nasrat, nebo jestli to mam brat s humorem :)
Jeste mam na disku jednu takovou (napsanou v ten samy den, taktez nedopsanou), ta je ale tak kratka, ze ani nestoji za to ji publikovat. I o tomhle jsem dosti premyslel, jestli to mam vubec vydavat, preci jenom je to docela osobni, nakonec jsem to ale sem dal.
U příspěvku:jako dvě kuželky
Berzeger (Občasný) - 7.1.2009 > Moc hezke :)
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > Berzeger> Proto jsem ho ostatne v clanku take zminil.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter