Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
otaz_nick
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1231x
Napsat zprávu

..ta šílená, ta z příběhu, ta, která bleskům rouhala se a s trpkým smíchem na grimase chodila bosa po sněhu.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Seizmograf
otaz_nick (Občasný) - 19.9.2016 > Velmi dobře napsané, čte se to lehce. Jen bych text trochu upravila - odstavce, bylo by to víc "user friendly". Jinak nemám co vytknout, dobré prózy je zde trestuhodný nedostatek, jen tak dál.
U příspěvku:Nesvéprávná
otaz_nick (Občasný) - 31.8.2016 > znám, tak trošku, vlastnoživotní zkušenost. Napsané skvěle, čtivě, opravdově.
U příspěvku:V zajetí bezmasů aneb cesta z Dillí do Ágry a dál k Indiánskýmu oceánu
otaz_nick (Občasný) - 31.8.2016 > ..rušivé momenty, třebas: 9i, proč to nenapsat normálně slovem, vtipné momenty tam jsou, ale spíš bych to viděla jako cestovatelský zápisek pro kámoše a vlastně rekapitulace sama pro sebe, nicméně nečte se to zle, úplně mám chuť někam jet :)
U příspěvku:Jednou za tisíc let
otaz_nick (Občasný) - 22.10.2012 > umbra> Děkuju, jsem ráda, že to někoho oslovilo!
U příspěvku:Padesátdvojka
otaz_nick (Občasný) - 22.10.2012 > Hyacint> Pěkná, vystihující kritika, Ď!
U příspěvku:Milování s deštěm
otaz_nick (Občasný) - 16.10.2012 > Nějak nemám ráda zdrobněliny - dušička, potůčky...
U příspěvku:Pražské dopoledne/spánek leč í
otaz_nick (Občasný) - 15.10.2012 > moc
U příspěvku:Jednou za tisíc let
otaz_nick (Občasný) - 15.10.2012 > Draconian> Ten způsob dialogu jsem dost řešila a nevyřešila nejšťastněji, jsem si vědoma... Vím, že próza tu vůbec nefrčí, ale chci zůstat inkognito, ta tak publikuju tady. Děkuju za názor!
U příspěvku:Jenom trénink
otaz_nick (Občasný) - 15.10.2012 > nelogičnost - opět musím citovat kolegyni Quotidianu - ta kniha, když máme čtečky..
U příspěvku:Jenom trénink
otaz_nick (Občasný) - 15.10.2012 > Viz Quotidiana: proškrtávat, proškrtávat, proškrtávat. Rada Obrany Země je jak CML z Návštěvníků, nelogičnosti mi vadí, i to "Alešovo" dost bije do očí... Ale rozhodně se nenech odradit, nick se mi líbí :)
U příspěvku:Erlkönig
otaz_nick (Občasný) - 15.10.2012 > jo.
U příspěvku:Padesátdvojka
otaz_nick (Občasný) - 20.9.2012 > Kranad> Bezva, tak to mI ji nekdo ukrad...
U příspěvku:Padesátdvojka
otaz_nick (Občasný) - 7.6.2012 > Kristaleka> Děkuji, opravím!
U příspěvku:Padesátdvojka
otaz_nick (Občasný) - 3.6.2012 > Kristaleka> Děkuji moc za přečtení i hodnocení! (Jejda, kde mám chyby? Četla jsem to po sobě asi stokrát, upozorni mě kdyžtak, prosim)
U příspěvku:Tokaj
otaz_nick (Občasný) - 3.6.2012 > pěkné, moc.
U příspěvku:Východ slunce při poslední noční
otaz_nick (Občasný) - 9.3.2012 > Zápisek a lá Jak žiju svůj obyčejný život. Na můj vkus příliš utahané...
U příspěvku:Hlad
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > Upíři frčí, to je jasný. Ale povídka se četla dobře, hezky, čtivě napsané. Chvílemi mi i zimomriavky behaly po chrbte :)
U příspěvku:Nielen rana sú chladné...
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > Příliš mnoho stylistyckých chyb. Tak bychom daleko nedošli...
U příspěvku:SYCHRAVÉ DNI SPISOVATEĽKY 6
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > Bezvadný! Na hlubší kritiku mě neužije, ale k tomuhle dílku můžu jen říct: Pravda, pravda. Super, líbilo, 5D.
U příspěvku:Keď maš...
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > Vadí mi ty (ne)mezery za tečkami a čárkami, ruší to dost.
U příspěvku:Jednou za tisíc let
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > sibyla> Děkuju moc, to si snad ani nezasloužím :)
U příspěvku:Jednou za tisíc let
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > žaža> Asi jo, máš pravdu, je to tím, že neustále poslouchám nějakou hudbu a ta se mi pak vkrádá do děl, až moc někdy...
U příspěvku:Tygři v kleci
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > Napsaný moc čtivě, klidně bych četla dál! Jojo, je to tak, všichni máme spoustu známých, který vlastně známe jen přezdívkama a nevíme o nich nic. Proto bysme všichni rádi jezdili do Thajska, mít na to ty prachy.
U příspěvku:Znesiteľná ťažkosť bytia
otaz_nick (Občasný) - 8.3.2012 > Moc hezky napsané, četlo se to samo. Cítím z toho poklid a smíření (?).
U příspěvku:Ve stříbrné paruce
otaz_nick (Občasný) - 7.3.2012 > Nezlob, se ale je to celé hrozně vykloubené....
U příspěvku:69 Dark Street
otaz_nick (Občasný) - 1.3.2009 > Soutěžící> sakryš, to se omlouvám :)))
nějak jsem to nepobrala...
příště budu moudřejší
U příspěvku:Nadheld, to je to, co mi chybí
otaz_nick (Občasný) - 19.2.2009 > Klasické začátky v nové práci. Mně trvalo dva roky, než jsem se s prostředím sžila, což Ti samozřejmě nepřeju...

Ale k věci: Proč je tam dvakrát, že personalistka byla mladší než Ty? Celý článek na mě působí nemastně neslaně. Buďto fňukat, jak nezapadám, nebo to vyladit více do humorna. Nelíbil se mi druhý odstavec, přišel mi zbytečný. Líbí se mi poslední věta.
Každopádně piš dál.
U příspěvku:Meč Pomsty 2
otaz_nick (Občasný) - 19.2.2009 > Naprostý souhlas s kolegyní Lamarski. Jak kdosi jednou řekl: škrtat, škrtat, škrtat. Rozhodně by to povídce přidalo

Ad děj: prohrabávání těl mečem mi přijde dost toporné, navíc asi nadělá víc škody než užitku, kdyby někdo náhodou přežil...

Svádění bojovníka: mělo v tom být víc vášně a rafinovanosti ze strany princezny, otálení, váhání ze strany sváděného; popřípadě lehký petting obou :)))) než se sváděný zabejčí, že teda né.

Popisné části Ti jdou dobře, rozhovory jsou poněkud vykloubené, -- a na nic se neptej - proč by se měla služebná ptát, je to věc princezny komu píše, atd.

Nejvíc se mi líbil začátek.
Motivační 4
U příspěvku:Je to dávno
otaz_nick (Občasný) - 19.2.2009 > mauris> Název kolekce je vyloženě dobrej, jen by mě zajímalo, koho to naláká :)
U příspěvku:69 Dark Street
otaz_nick (Občasný) - 19.2.2009 > Soutěžící> díky za hodnocení i upozornění... Tedy zůčastněna :)
U příspěvku:ne 2
otaz_nick (Občasný) - 19.2.2009 > Ty čárečky -- sem dycky řikala tátovi, když se pro něco ohnul: "Je ti vidět čárka.." Ale jemu to bylo jedno. Neni halt holka, nó.
Chybíš tu..
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter