Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:tůňka
juddita (Občasný) - 4.9.2007 > vsechny tve tvorby maji tak krasne barvy...vydrzela bych se na to divat hodinysuper!
U příspěvku:praha
juddita (Občasný) - 4.9.2007 > tohle se mi moc libi...ne nadarmo se rika ze v jednoduchosti je krasa.Moc prijemne se na to diva
U příspěvku:...
juddita (Občasný) - 20.7.2005 > Hezky detailne propracovane,jemne,nenasilne a pro oko potesitelne
U příspěvku:Lampa
juddita (Občasný) - 24.11.2004 > To datum je blby, vubec jsem si toho nevsimla:o((((
U příspěvku:Katie
juddita (Občasný) - 7.10.2004 > vomi> to me nenapadlo,ale ted kdyz jste to rekl to vidim:o)))
U příspěvku:temný les....
juddita (Občasný) - 18.7.2004 >
U příspěvku:Model
juddita (Občasný) - 15.7.2004 > vomi> Dekuji a vim to,prvni dva obrazky Jessica byli provedeny 0.1 az 0.3 fixou,ktera je dobra na jemne detaily. Behem tech kreseb jsem je ale "zrusila" a protoze jsem se nedostala do obchodu a nasla jsem doma jen lihovku ,pouzila jsem tu. S tou se delaji detaily hodne spatne,ale i tak jsem si rekla,ze je sem dam proc ne Uz ale zacinam videt cernobile tak se ted chystam zase na nejakou barevnejsi tvorbu....
U příspěvku:Kůň
juddita (Občasný) - 15.7.2004 >
U příspěvku:Model
juddita (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> Vezmu si fotku a potom si tuzkou skicuji podle stinu. Tyhle fixovy obrazky si "cmaram" vetsinou vecer okolo jedenacte u kafe takze pres okno by to neslo nebot uz je tma. Jen si kratim dlouhou chvili. Nejsou nic extra,ale bavi me,nektere jsou detailnejsi jine nikoli. Kdyz jsi projdes mou kolekci zjistis ze jsem takhle kreslila uz pred tremi lety (jedny z prvnich prezentovanych vytvoru) a to temperami. ten styl se mi proste libi.
U příspěvku:Model
juddita (Občasný) - 14.7.2004 >

Stevard,model moc fajn klucina a taky moooc hezkej

 

U příspěvku:Krasobruslarka
juddita (Občasný) - 2.7.2004 > Jen jsem zvyraznila stiny na pocitaci,aby to lepe vyniklo.Kliknutim se pak zobrazi original.
U příspěvku:Zámek v Uherčicích
juddita (Občasný) - 28.6.2004 >
U příspěvku:Zmatek
juddita (Občasný) - 28.6.2004 > Ty vecerni cajiky vam evidentne prospivaji:o))
U příspěvku:Green dress
juddita (Občasný) - 28.6.2004 > jo,blbe se to kamuflazuje;o)
U příspěvku:Autoportrét
juddita (Občasný) - 16.6.2004 > Paani,to je naprosto fantasticke a originalni
U příspěvku:Sunflower '97
juddita (Občasný) - 14.6.2004 > vomi> Dekuji,tohle je z mych zacatku,z roku 97.Od te doby jsem se trochu vypracovala,aspon doufam:o)
U příspěvku:Goodes
juddita (Občasný) - 8.6.2004 > Nazev ma byt Goddes a ne Goodes,preklepla jsem se:o)
U příspěvku:Kokršpaněl
juddita (Občasný) - 8.6.2004 > Bozinku to je krasne,urcite cajovat co nejcasteji;o))
U příspěvku:Mary
juddita (Občasný) - 2.6.2004 > aJSha> "prekreslovanim" podle predlohy si procvicuji techniku,je snad jedno co je predloha dulezity je vysledek,ne?
U příspěvku:Petit princ
juddita (Občasný) - 2.6.2004 > drfaust> Uz jsem psala drive,ze diakritiku na pocitaci nemam.....nemam tam totiz cestinu...je to tak tezky pochopit?
U příspěvku:Noční zákoutí
juddita (Občasný) - 20.5.2004 > Tve obrazy me naprosto fascinuji...to proto,ze sama bych tohle nezvladla jsem spis pres lidi,ale tvuj obraz bych si na zed urcite dala...
U příspěvku:Golden gown
juddita (Občasný) - 20.5.2004 > Jolana> Pokud budes mit cestu do Belgie muzes me obrazy v realu videt,brzy budu mit vystavu......hodne lidi mi casto pise,ze jen tak prepaluji fotky na pocitaci..neni to pravda,zprvu me to mrzelo a rozcilovalo...ted to beru jako kompliment asi je to hodne dobry kdyz neni poznat rozdil.....samozrejme na obrazovce obraz vypada jinak nez v realu.....
U příspěvku:Golden gown
juddita (Občasný) - 20.5.2004 > Emmet_RAY> Prosim te,kdybych to tam nenapsala tak bys takhle nereagoval....
U příspěvku:Golden gown
juddita (Občasný) - 20.5.2004 > Cast je jeste vlhka a je to dost videt,jeste to doupravim specielne stuhu nad levym ramenem a pohovku,mozna vic stinu na leve strane hlavy,aby mela bohatsi vlasy....
U příspěvku:Golden gown
juddita (Občasný) - 20.5.2004 > Cast je jeste vlhka a je to dost videt,jeste to doupravim specielne stuhu nad levym ramenem a pohovku,mozna vic stinu na leve strane hlavy,aby mela bohatsi vlasy....
U příspěvku:Tea room
juddita (Občasný) - 13.5.2004 > jamina> je to podle fotky z casopisu,myslim,ze tam pozovala Nicole Kidman,me slo spis o to prostredi a saty nez kreslit NK proto se ji ani nepodoba.....
U příspěvku:Tea room
juddita (Občasný) - 11.5.2004 > cholobratek> Cemu nerozumis?
U příspěvku:Noční zákoutí
juddita (Občasný) - 11.5.2004 > Melancholicky prijemne
U příspěvku:M-KA Olsens
juddita (Občasný) - 11.5.2004 > Jolana> Je to papir specielne pro olejomalbu....
U příspěvku:M-KA Olsens
juddita (Občasný) - 9.5.2004 > nik> Ja si ho nevybrala,tohle je namet na zakazku
U příspěvku:M-KA Olsens
juddita (Občasný) - 9.5.2004 > nik> Kresleni je moje psychoterapie,pro tuhle kresbu jsem nemela podminky.Mela jsem k dispozici 4 olejove barvy,2 stetce a papir,zadna redidla a hlavne prostor.Kreslila jsem to vicemene na kline a zase na druhou stranu za takovych podminek je to docela dobra prace a nevidim duvod proc ji nevystavit.Nechci znit egoisticky ale ja nikdy zadne umeni nestudovala a na to mi pripada,ze odvadim dobrou praci.Proto to delam....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter