Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:jasmín
Pozor stín (Občasný) - 3.6.2011 > bílá pavučinka zrcadlících se obrazů, čaj, bílé šaty, jasmín, hudba, naslouchání, tichost, odevzdání, pokora. ale taky labyrint, bludiště, uzavřenost, přešlapování. tenhle text je ledovec z pavučin, tíha vyhlížející lehce, vždyť přece i ledovec vzniknul ze sněhových vloček. těžko mu vytknout cokoliv (textu). jen botanická vsuvka, čemu se tady říká jasmín, je pustoryl (já vím, já vím), mlčím a odcházím a šlapu jen po bílých dlaždicích.
U příspěvku:Za veverkou
Pozor stín (Občasný) - 26.5.2011 > taire> anekdota je správný dojem. dlouho jsem přemejšlelo nad anekdotama a zjistilo jsem, že je to poezie. snažím se jít naproti z druhé strany. díky moc za postřeh:-)
U příspěvku:Za veverkou
Pozor stín (Občasný) - 18.5.2011 > taire> a co ti do básně chybí, smím-li se zeptat? něco konkrétního, nebo je to jenom pocit?
U příspěvku:Magic Toyshop
Pozor stín (Občasný) - 13.5.2011 > já bych tomu useklo dva první verše. potom dobrý.
U příspěvku:Spadl myč oken do růží
Pozor stín (Občasný) - 7.5.2011 > invisible> Ono se ovšem řekne třeba i černá. Copak moje černá a tvoje černá jasou dvě stejné černé, myslím na vlas? Třeba ta tvá je spíš jako moje barva tmavě modrýho plyše, ze kterýho právě teď někdo vstal. Zdání a iluze. Ano, to jsou axiomy, ke kterým je možno se co nejpřesněji přibližovat, jak se sobě přibližují vesmírné celky. Nejsem hvězdář, ale myslím, že taková jedna hrst plná galaxií se potkává s dalšími deseti v náhodném a oslňujícím tanci a celé je to krásně přesné ve své vlastní logice. Ale to není naše logika příčiny a důsledku, nekauzální a o to efektnější logika. Tomu je tady podobná akorát poezie. A že já píšu takový věci epický a blbě ještě (dal jsem si retrospektívu) tak stejně jako bych z toho psaní (ne už tolik z výsledku) cejtil převisy nad za okolo jazyka. Jako bych psal odpověď do ankety proč píšu, ani nevím, proč TO píšu tobě, ale nezlob se (nebo se zlob), já to musel vyndat, mé neutrum koukám jde do kopru, no nic, opravovat to nebudu. kdyžtak mě smázni. ahoj.
U příspěvku:Otáčím kalendářem
Pozor stín (Občasný) - 5.5.2011 > při ro zed ně ní:-)))))))
U příspěvku:mlhavá
Pozor stín (Občasný) - 29.4.2011 > No to mě sere, že sem lidi vůbec nechoděj. To asi čtou si ty strašlivácký slinty okolní. A přeci! Já to snad začnu řešit aktivně, myslim. Ne, že bych aktivně myslelo.
U příspěvku:Spadl myč oken do růží
Pozor stín (Občasný) - 29.4.2011 > invisible> ano, v tomto trianglu je mnou pohybováno, an jsem svázáno s dějem silou moci pevné. a tu je i viděti. že když píšu, slyším chór athénských, deklamující podstatné mezi obrazy a hle, sice možno lhát si do rukávu, ale krev je červená a nebe za jasných dnů modré, co by ubohé stvoření si počalo s nespoutanými city, marně se pachtícími za smyslem nesmyslu. uzavřeno jsem asi, zamčeno v epice a důvodem není nic. hamlet dává guildensternovi píšťalu a nutí ho, ať hraje, ten že neumí - tak proč si k čertu myslíte, že hrát na mě je jednodušší, než hrát na píšťalu. ani nevím, proč to píšu, snad jen z toho důvodu, že jsem poněkud opilé a na básnění už není ruka a na kecy zas není ucho, neb všichni majitelé uší spí. inu i mé tělesnosti se chýlí čas a proto dobrou pozdní dubnovou noc.
U příspěvku:Ráno
Pozor stín (Občasný) - 29.4.2011 > invisible> jo, tahle................. tahle jo?
U příspěvku:mlhavá
Pozor stín (Občasný) - 27.4.2011 > We are such stuff as dreams are made on
U příspěvku:UŠMUDLANÁ KOČIČKA
Pozor stín (Občasný) - 26.4.2011 > Bajata> jojojo, díky, tak už si prosim tě pěkně oprav ty hrubice, s tim by se mohlo začít:-)
U příspěvku:UŠMUDLANÁ KOČIČKA
Pozor stín (Občasný) - 26.4.2011 > Bajata> Pokud jsem si stačilo všimnout, z mé starny žádná urážka nezazněla. K dalšímu raději nic, jsem totiž děsně pyšné stvoření:-)
U příspěvku:UŠMUDLANÁ KOČIČKA
Pozor stín (Občasný) - 26.4.2011 > Bajata> Jestli někdo předkládá násilí dětem od mala, já to rozhodně nejsem a nebudu. Takhle postavená otázka je jako z učebnice rétoriky (jestliže nechci napsat demagogie). Možná jsem reagovalo prudčeji, ale chtělo jsem, abys to nenechal jen tak ležet. Jsem hodně alergické na to, když někdo napíše špatnou básničku a protože ví, že je špatná, maskuje to, že je to pro děti. Copak děti jsou všechny dementní?
Mám-li vést děti k "hodnotám", jak jsi je negativně vymezil, pak bych si mělo nejdřív upřesnit, jaké hodnoty to vlastně jsou. Má-li to být láska k jazyku (a tu bych zařadilo na první místo, jestliže ke splnění používám medium básně), pak bych se nejprve mělo vyvarovat hrubic, následují hlouposti. Pak bych se zaměřilo na sdělení, poselství básničky a potom bych pilovalo formální stráku (třeba jsem staromódní, ale dalo bych si záležet aspoň na rýmu).
Že bádáš je dobře, bádej. Tužka a papír nestačí. Hodně štěstí.
U příspěvku:UŠMUDLANÁ KOČIČKA
Pozor stín (Občasný) - 25.4.2011 > je to dost blbé? - tak je to pro děti! pojďme, zavážejme bezbranné hlavy kočičkami celičkou dvorečkem kožíškem. a těm, které již slabikují nechme, ať se popasou na hrubicích. Inu, to je alternativa. doufám, že k tomu někdo nakreslí obrázek.

PS: nevěřte mu to, milé děti!
U příspěvku:foukla do listů
Pozor stín (Občasný) - 24.4.2011 > lenulela> :)
U příspěvku:Když trpaslík sedí
Pozor stín (Občasný) - 24.4.2011 > invisible> dobře, negeneralizujme, pro tento právní případ pouze nechme platit - kdo se opírá, je opíraného majitelem, ergo odmysli si to zázračné slůvko svou jako zbytnou součást dílka. tím končím.
U příspěvku:Za barákem...
Pozor stín (Občasný) - 22.4.2011 > za barákem kavky řvoucí
vždycky po těch červenoucích
kormorány čekám tu
dám jim žrát tvou nahotu
:-))))))))))))
U příspěvku:Když trpaslík sedí
Pozor stín (Občasný) - 21.4.2011 > invisible> takové právní normy by se měly zobecnit. jsou totiž chýšky, o které bych se velmi rádo opřelo:-)
U příspěvku:Když trpaslík sedí
Pozor stín (Občasný) - 20.4.2011 > invisible> takže vypustit, jo máš úplnou pravdu. ale na 2. stranu, jelikož se chýška předtím jaksi nevyskytuje, je odkaz na její bližší určení (rozuměj majetkoprávní vztah) celkem adekvátní:-)
U příspěvku:Když trpaslík sedí
Pozor stín (Občasný) - 19.4.2011 > invisible> úplně vypustit to samosebou jde, když to tak čtu. jestli myslíš zaměnit za "jeho" jsem proti. ale jinak jsem výrazně poctěno. díky.
U příspěvku:v závějích
Pozor stín (Občasný) - 19.4.2011 > zjihu> každá srna v sobě nosí kousek vlka, každej člověk zas kousek básníka. když pak přijde chvíle výronu, bejvá to zajímavý. ten tvuj kousek je teda povedenej. a není za co, dobrý věci se chválí samü.
U příspěvku:v závějích
Pozor stín (Občasný) - 15.4.2011 > zapomnělo jsem D
U příspěvku:v závějích
Pozor stín (Občasný) - 15.4.2011 > vlky z lesa žene hlad:-)

kopýtkem hrabeš do závěje.

Je to paráda. Najde se koukám i zde něco ke čtení.
U příspěvku:Ráno
Pozor stín (Občasný) - 7.4.2011 > jaši2> vdaka
U příspěvku:Tohle jaro
Pozor stín (Občasný) - 5.4.2011 > abcdefgh> a střeva:-))))
U příspěvku:doběrná
Pozor stín (Občasný) - 5.4.2011 > No vono je to pěkný takle psát, vono se to i líbí, třeba by to i bylo vo hovně. Ale jedno musim říct, dramaturgicky zvládnutý. A ještě, já teda doma karmu mám, a čoveče, taky bez zábran.
U příspěvku:Tohle jaro
Pozor stín (Občasný) - 5.4.2011 > KREV, dejte mi víc KRVE:-)))) vidělo jsem rudě, když jsem četlo.
U příspěvku:Citát
Pozor stín (Občasný) - 3.11.2009 > :-)))
U příspěvku:Citát
Pozor stín (Občasný) - 3.11.2009 > :-)
U příspěvku:Spadl myč oken do růží
Pozor stín (Občasný) - 2.11.2009 > zelenoočka> to je stará zenová hádanka.
horším shledávám, máli kdo hlavu a přec nemyslí.
budiž s pozdravem PS
U příspěvku:Citát
Pozor stín (Občasný) - 13.10.2009 > tvrdý oči jsou prolhaná láska. uááááááááááááá
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter