Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..po proudu...a proti proudu..
aneleh (Občasný) - 22.10.2012 > umbra> Kříženec - bohužel nevím, kterého s kterou - nalezenec
:-)
U příspěvku:..po proudu...a proti proudu..
aneleh (Občasný) - 22.10.2012 > jaxxana> Díky - vyřídím mu to :-)
U příspěvku:"DOMOV"
aneleh (Občasný) - 22.10.2012 > čtenář> ano, brutální, přesto pro někoho alespoň dočasný domov
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 30.5.2012 > zadaf> Jenomže tohle není žádný "studiový" snímek, takže nevím, jestli by v podmínkách, ve kterých fotky vznikly, dosáhnul lepšího provedení třeba profík.
On to nebyl nápad - to bylo něco tak spontánního a rychlého, moment překvapení... - takže bleskově najít foťák a zachytit neřízenou střelu - tím myslím onu ženu - která po zaslechnutí zvuku bubnů vyletěla a začala tancovat, aby během několika okamžiků, když bubny utichly, zvadla...
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 30.5.2012 > zadaf> ...tomu chybí?? :-))
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 30.5.2012 > borekdog> Svázání různými poučkami a pravidly vede k uniformní stádnosti...ale nelze zavrhnout "šmahem" všechny poučky - některé jsou i užitečné :-)
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 30.5.2012 > sadaf> Ne, tohle není pow-wow. Tohle je něco, co nemá název, formu, to je výkřik duše vtělený do tance...
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 29.5.2012 > sadaf> Děkuji za reakci. Napsal jsi to srozumitelně a hezky - příběh - je to opravdu příběh jedné minuty života jedné ženy. :-)

P.S. Dívej se jenom na první fotku... :-)))
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 29.5.2012 > borekdog> (poznámka k e-mailu, který jsem dostala)
Já jsem Ti nic do téhle chvíle nepsala - až teď
:-))
Netušila jsem, že jsem se dopustila tzv. "zlatého řezu", neb poučkami se neřídím, protože je neznám.
:-))
Přiznávám to, že jsem "odřízla" přebytečné osoby, které byly na fotce všude okolo a vůbec se tam nehodily, zbytek fotky je autentický včetně tmy a několika hvězd :-))
Umím si představit fotku tak, jak ji popisuješ - byla by to nádhera, kdyby to nafotil někdo, kdo to umí pořádně. Já jsem jenom fotila tanec ženy v "polotransu" u ohně, kde bylo "přelidněno" (a původní titulek "BOŽE...!" její projev vystihoval).
U příspěvku:ZRCADLO 2
aneleh (Občasný) - 28.5.2012 > J&mes> Děkuji :-)
(...ale přírodě je to úplně fuk :-)))
U příspěvku:ZRCADLO 2
aneleh (Občasný) - 28.5.2012 > borekdog> Děkuji :-)
U příspěvku:ZELENÁ PLANETA
aneleh (Občasný) - 28.5.2012 > J&mes> Děkuji. Pohozené plastové láhve všude v přírodě mi nevadí dočasně jenom v těchto chvílích - když se v nich vytvoří to, co jsem vyfotila... :-)
U příspěvku:ZELENÁ PLANETA
aneleh (Občasný) - 28.5.2012 > čtenář> malou sérii mám - jenomže po třetím "cvaku" jsem s onou zamženou plastovou láhví, která ležela u silnice v příkopu, pohnula...a bylo po tvoření "umění", protože se kapky slily v jedno velké moře.... :-)))
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 28.5.2012 > čtenář> ...a protože jsem se nespletla a ona přišla, měním titulek ....a čekám.... :-)))
U příspěvku:TANEC....
aneleh (Občasný) - 28.5.2012 > čtenář> :-))))
očekávala jsem, jestli přijde tato reakce...
U příspěvku:SVÍTÁNÍ
aneleh (Občasný) - 17.12.2011 > čtenář> Neurážej prase, je to inteligentní tvor. :-))
U příspěvku:SVÍTÁNÍ
aneleh (Občasný) - 17.12.2011 > čtenář> ???? :-))
(moc nerozumím tomu, co na tom je horrorového)
U příspěvku:SVÍTÁNÍ
aneleh (Občasný) - 17.12.2011 > Lumiik> Teď už se musím smát i já, jak obyčejná fotka toho, co se nachází fakticky kolem nás a co vidí mé oko i foťák úplně stejně (včetně barev), a co nešokuje a nemá žádný záměr, dokáže někoho popudit. :-))
Já nejsem žádná "umělecká" fotografka, jenom občas vyfotím něco, co osloví "duši člověka" (ta namrzlá pavučina je to hlavní :-)))
Že je ta fotka "neumělecky provedená", za to tak trochu nemůžu - za křížem na poli vlevo byla hromada hnoje, vpravo stoh staré slámy - takže zbyl tenhle "výřez". :-)))
U příspěvku:HÁZENKÁŘKY
aneleh (Občasný) - 16.12.2011 > Thumb> Nechápu - prosím o vysvětlení - jakou formu?
Jinak s tím názvem je to fakt - každý v tom obrázku může vidět něco jiného.
Já když tu popelnici, na kterou kdosi "odcáknul" štětcem barvu, míjím, vždycky si říkám "pořád hrajou házenou"
:-))
U příspěvku:SVÍTÁNÍ
aneleh (Občasný) - 16.12.2011 > Lumiik> Příroda se tomu výrazu "kýč" musí jenom pousmát. Ona tvoří bezelstně, bez podmínek, bez hodnocení - pro potěchu oka těch, kdo umějí vnímat....
:-))
U příspěvku:SVÍTÁNÍ
aneleh (Občasný) - 16.12.2011 > čtenář> Nic si z toho nedělej. Prostě to není umění - jenom výtvor přírody - a ten člověk nemůže přijmout jako umělecký výtvor :-))
U příspěvku:SVÍTÁNÍ
aneleh (Občasný) - 16.12.2011 > čtenář> Co je to "cunt"??? :-))
Ráda bych ti vysvětlila sama, co je na té fotce pěkného - ale neumím to. Člověk musí krásu cítit - bez vysvětlování. :-))
Takhle to ve skutečnosti vypadalo jednoho časného mrazivého rána na jednom poli u jednoho kříže (fotka není nijak upravovaná)....co víc k tomu mohu říci?? Jen to, že mě to "oslovilo" den předtím - vpodvečer - ale neměla jsem foťák, a tak jsem si příští den ráno přivstala a doufala jsem, že mráz vydržel a i ta pavučina tam bude...byla...a jak vidím, tak i pár lidí ta prostá krása, kterou nevytvořila lidská ruka - či nějaký rádobyumělec - ale příroda, oslovila. A jsem tomu ráda. :-))
U příspěvku:TROJICE
aneleh (Občasný) - 16.12.2011 > Děkuji všem za shlédnutí fotky.
(Bylo to krásné ráno - kvůli toulání po polích jsem přišla pozdě do práce :-))
U příspěvku:MELANCHOLICKÁ (dušičková)
aneleh (Občasný) - 31.10.2011 > Cyberian> Nojo, také by se mi to bez nich víc líbilo (ale nepředpokládám, že by se správa hřbitova s mou činností při odstraňování plotu jen tak smířila) :-))
U příspěvku:MELANCHOLICKÁ (dušičková)
aneleh (Občasný) - 30.10.2011 > jaxxana> I smutek patří k životu. Pokud to jde, je dobré ho přijímat vesele. :-)
U příspěvku:LEVITACE VELKÉ DÁMY
aneleh (Občasný) - 25.10.2011 > dadik> :-))
Prodej originálu onoho díla "zubu času" je neproveditelný. Plech o velikosti cca 2m2 byl opřený o stěnu kolny na samotě u lesa a ona "dáma" se na té ploše skoro ztratila - jen díky tomu, že pršelo a plech změnil barvu, jsem ji uviděla. Když svítí slunce, je neviditelná. Krásný úkaz.
Pokud u kolny plech ještě bude ležet, mohu se pokusit vyfotit ji znovu ve větším rozlišení a poslat ti fotku e-mailem.
:-)
U příspěvku:LEVITACE VELKÉ DÁMY
aneleh (Občasný) - 25.10.2011 > ...a všimli jste si před nosem oné dámy letícího mužíka v černém mundůru? :-))
U příspěvku:LEVITACE VELKÉ DÁMY
aneleh (Občasný) - 25.10.2011 > dadik> Jak - co to stojí?? :-))
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > Karhaj(Sinner)> ...a je po horroru na fotce :-)))
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > djstek> Tady se nemáte co hádat, vy dva - tady se má kritizovat moje dílo!! :-)))
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> PŠŠŠŠŠT. :-))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter