Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> PŠŠŠŠŠT. :-))
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> Máš pravdu, to jsem měla - ale na druhou stranu každá diskuse o čemkoliv, pokud se lidi neurážejí, je přínosem. :-)
Občas se takový odraz objeví i v situaci, když se fotí slunce (bez jakýchkoliv filtrů), ale tam jsou ty bubliny třeba dvě, tři. Tohle množství mě opravdu překvapilo - tím spíše, že asi dvě hodiny předtím tam fotil oblohu jakýsi muž a říkal mi, ať mířím foťákem nahoru, zapnu blesk a uvidím, jestli se mi podaří zachytit orbity a já nevěděla, co tím myslí - a ukazoval mi fotky, které udělal - a byly tam třeba tři, čtyři tyhle odrazy. A mně, ačkoliv jsem to vůbec netušila, se na téhle fotce objevilo to, co tam je.
S těmi duchy je to zajímavá myšlenka - vzhledem k tomu, že kolem ohně byli samí trochu blázni, bubny vibrovaly, emoce tryskaly z hlubin....je možné, že i duchy to přivábilo ve velkém počtu. A pokud ano, tak byli příjemní. :-)
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > Karhaj(Sinner)> Je to hrůza, souhlasím.
Ale copak nikdo nevidí na té poslední fotce třeba alespoň malý údiv: hele, kde jsme se to octli...že by v jiné dimenzi??
:-)))
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> No konečně jsem se něco dozvěděla. Díky. I když vzdušná vlhkost nebyla skoro žádná, možná to tak je. Třeba bude mít ještě někdo nějakou myšlenku.
:-)
Nešlo o vypovídací hodnotu - stručný popis události jsem ti napsala kvůli tomu, aby ses ve svých soudech neunáhloval - nepsal např. něco o chlastačce (hrozný slovo), když o tom nic nevíš - šlo o ty bubliny
Já ty lidi odříznu a nechám jenom je. :-))
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > djstek> I prudění je umění. :-)
Ale většinou, bohužel, škodí tomu, kdo prudí, ač si to třeba zatím neuvědomuje.
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > huwik> Víš, já mám tu výhodu, že vím, že moje fotky nejsou nic moc, ani nemám žádné ambice fotograficky se vyvíjet, natož někam proniknout. Prostě se focením jenom bavím, občas se mi něco, co foťák zachytí, líbí (a myslím si, že by se to mohlo líbit i ostatním - jen tak nějak lidsky, nikoliv umělecky, nebo to může někoho inspirovat k tomu, aby něco podobněho vyfotil daleko lépe než já) - teď třeba ty bubliny - a kvůli těm jsem sem fotky dala (pořád se ještě neozval nikdo, kdo ví, proč tam jsou a co to ty orbity vlastně jsou). Jsem sebekritická tak akorát a názory druhých přijímám. Ale protože neberu focení vážně, mám z nich vlastně legraci. Promiň. :-)
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > superfly> Člověče, proč jsi tak nabroušený? Cvaky do domácího alba to nejsou (žádné album nevlastním a vlastnit nebudu), lidé na fotce jsou pro mě téměř neznámí, oheň hoří v pravém rohu dole - ovšem není vidět - jen ten světlý prostor, do kterého aktéři dotančili, osvětluje :-))
Takže si raději nic nepředstavuj, protože - jak pravil jeden klasik: všechno je jinak. A v tomto případě to platí několikanásobně - tvé představy jsou velmi vzdálené skutečnosti :-))
A raději se mi pokus vysvětlit, jak vzniknou ty bubliny - tzv. orbity. To nevím a ty si to možná dovedeš představit, tak se o představu poděl.
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > Capulet> Děkuji za vysvětlení. Ale nemohu tak zcela souhlasit. Pokud jede reportér dělat reportáž např. na pole (nikoliv válečné - z toho si nemohu a nechci dělat legraci), prostě vyfotí děj, který tam probíhá někdy tak rychle, že tam rozhodně žádný umělecký záměr vložit nemůže. Je to zachycení života tak, jak jde.
:-))
Jo, mohla jsem vlastně ty fotky dát do "ostatního" - to mě napadlo až teď.
Já jsem tyhle fotky sem dala právě pro ty "bubliny", které tvoří pozadí - nevěděla jsem, že něco takového může při focení za jasné noci plné hvězd vzniknout.
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > superfly> Promiň, ale já se snažím nehodnotit, když nevím o situaci nic konkrétního. Tohle nebyla vůbec chlastačka, byl to bezalkoholový bubnovací večer s ohněm, kde se sešlo pár lidí, kteří se bavili. Asi si to neumíš představit - ale bavit se lze i bez chlastu :-)
Fotoreportáž tomu říkám proto, protože nevím jak jinak to nazvat. Ty ano?
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
aneleh (Občasný) - 6.9.2011 > Co je to facebook?? :-))
Nevím, jak se mohu pokusit být tvůrčí při tvorbě fotoreportáže - ta se tvoří sama bez ohledu na místo, čas a případný umělecký záměr fotografa. :-)
Vím, že fotky nejsou nic moc kvalitativně, ale byl to úžasný emotivní okamžik, který jsem jen tak tak zachytila, a právě ty "kapky", jak jsi ony bubliny nazval, tomu dodaly... :-)
..a nejsou to kapky, ale prý tzv. orbity - což také nevím co vlastně je, ale všichni to tak nazývají - třeba mi někdo vysvětlí, jak tento jev na fotkách v noci vznikne.
U příspěvku:RÁNO V LESE
aneleh (Občasný) - 11.8.2011 > Cyberian> Vím to, ale s kapesním foťáčkem zázraky neudělám. :-) Jenomže to byla taková krása, že mám radost i z toho jejího nedokonalého zachycení.
U příspěvku:KULIČKA
aneleh (Občasný) - 28.6.2011 > Bajata> Také to nevím zcela jistě, co se v ní skrývá.
Co se tedy stane ve chvíli, kdy je "po kuličce"??
Nestihla jsem ho vyfotit pořádně - on hodně chvátal přes silnici, aby ho něco nepřejelo. Já jsem jela na kole a jen taktak jsem se mu stačila vyhnout. :-)
U příspěvku:START
aneleh (Občasný) - 9.5.2011 > Janahe> Vzhledem k tomu, že při pokusu o vzlet pořád narážel do okolních stébel trávy, asi fakt běduje (nebo sakruje) :-))
U příspěvku:propletené údy
aneleh (Občasný) - 22.4.2011 > ..nevidím údy, ale kříž ve větru se klátící...a objímající okolní svět .. a líbí se mi to :-)
U příspěvku:pierka
aneleh (Občasný) - 28.3.2011 > Oj, to se mi líbí. :-)
U příspěvku:FOTBALISTA A JEHO STÍNOVÝ SPOLUHRÁČ
aneleh (Občasný) - 28.3.2011 > Janie> Máš pravdu - technika mizerná (foceno kapesním foťákem ze čtvrtého patra na dálku, světlo nebylo nic moc), ale mně jde fakt spíše o ten vtip. Takže díky za to, že ho na fotce vidíš :-)
U příspěvku:FOTBALISTA A JEHO STÍNOVÝ SPOLUHRÁČ
aneleh (Občasný) - 28.3.2011 > huwik> Děkuji
Vidíš, a já za nejlepší považuji "kapky deště z oblohy padají" - (ne první a poslední - ty jsou spíše ilustrační - tam je totiž ten liják opravdu vidět) - ale ty tři mezi nimi) Ono je to ovšem ovlivněno tím, že si pamatuji atmosféru horkého letního odpoledne, když se z nebe spustil prudký liják a lidi začali utíkat, jako by jim šlo o život... :-)
U příspěvku:OČI (polospící)
aneleh (Občasný) - 27.3.2011 > boval> nemusí být všechno vidět na první pohled - ten kdo pomalu odhaluje, uvidí víc :-))
U příspěvku:MEDITACE V CHŮZI
aneleh (Občasný) - 21.12.2010 > Mima> Škoda, že bylo tehdy tak pošmourno a fotka se mi moc nepovedla. A taky škoda, že se mi nepodařilo dostat pořádnou fotku k titulku - na ní je onen "meditátor" a je úžasný. Celý zahalený v dece, pomalým krokem kráčí kolem rybníka - a jak jsi hezky napsala: nevidí, neslyší, jen sám sebe....ale on vypadal, že se v tom už vyzná... :-)
U příspěvku:KŘÍDLA
aneleh (Občasný) - 16.12.2010 > xmark> No jo, jenomže já nikdy netrhala mouchám nožičky...natož sršňům křídla. Ani kvůli umění ne.
:-))
U příspěvku:KŘÍDLA
aneleh (Občasný) - 15.12.2010 > Mima> Bylo by to určitě lepší, kdyby tam byl prostor a světlo.
Jenomže tohle je taková smutná dokumentární fotka - sršeň sražený autem na silnici - jen ta hezká křídla z něj zbyla
:-(
U příspěvku:VELBLOUD V "AKVÁRIU":-)
aneleh (Občasný) - 15.11.2010 > přeji pěkný den :-)> Děkuji. :-)
Vážných věcí kolem nás je hodně, a když se objeví nějaká obyčejná maličkost, která třeba někoho i pobaví, mám radost.
U příspěvku:VELBLOUD V "AKVÁRIU":-)
aneleh (Občasný) - 10.11.2010 > Mima> Možná, že je zasucha vyvedenej dobře, možná tím, že zvlhnul, změnil proporce :-)))
U příspěvku:VELBLOUD V "AKVÁRIU":-)
aneleh (Občasný) - 10.11.2010 > Mima> To není kombinace technik. To je skutečnost - fotka krabičky od cigaret CAMEL , která ležela v trávě. Bylo po dešti, pod celofánem na krabičce se srazila vodní pára...
:-)))
U příspěvku:*rudej západ* :-)
aneleh (Občasný) - 10.11.2010 > Podívala jsem se na to zdálky - a je to dobrý. Zvláště to "kinder vajíčko" - sluníčko je super. :-)
U příspěvku:tady zůstanu
aneleh (Občasný) - 10.11.2010 > Neumím kritizovat - mně se to líbí tak, jak to je
:-)
U příspěvku:Nequijotej se nebo spadnu!
aneleh (Občasný) - 10.11.2010 > Pěkná práce :-)
U příspěvku:Madona
aneleh (Občasný) - 10.11.2010 > Líbí se mi moc. :-)
U příspěvku:PIRÁT
aneleh (Občasný) - 9.11.2010 > Jaromila> Občas se někde ještě najdou. A jsou lidé, kteří zachraňují staré druhy ovoce, štěpují je...snad se jim to povede. Tohle ovoce je ještě nepřešlechtěné, odolné proti různým plísním...
U příspěvku:PIRÁT
aneleh (Občasný) - 9.11.2010 > Jaromila> Myslíš to co já?? :-) My jsme takovým jablkům kdysi říkali "kožená" - měla výbornou chuť. Tohle jsem fotila v opuštěném sadu, kde byly neprořezané stromy, takže tenhle sirotek by mohl být kožuch. :-)
U příspěvku:RŮŽE Z LISTÍ
aneleh (Občasný) - 7.11.2010 > jaxxana> Tak jsem ji tedy zkusila :-))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter