Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:RŮŽE Z LISTÍ
aneleh (Občasný) - 7.11.2010 > jaxxana> Tak jsem ji tedy zkusila :-))
U příspěvku:RŮŽE Z LISTÍ
aneleh (Občasný) - 28.10.2010 > beztebeužnavždy> Jéééjda. Jak ze salátu - vždyť je to z těch listů, co se všude kolem válí. Kdyby se tam válely červený - byla by "růže" červená :-))
Vlevo je odříznutá schválně - byla tam ruka - a tady jde hlavně o ten nápad, který předávám dál.
U příspěvku:NEBESKÉ DĚJE
aneleh (Občasný) - 14.10.2010 > Side> Děkuji. Jsem si toho vědoma.
Byla by to krásná fotka, kdyby fotil někdo jiný :-)
Filtry nemám, fotím obyčejným kapesním foťákem.
U příspěvku:BRÁNA
aneleh (Občasný) - 14.10.2010 > sadaf> Však také ráno mrazilo. I to slunce se muselo přes mlžný zmrzlý opar násilím drát ven :-)
U příspěvku:Důvěra ke světu
aneleh (Občasný) - 13.10.2010 > ..pyramidy, připínáčky, ploutve žraločí...moje asociace
:-))
- moc pěkná fotka :-)
U příspěvku:NEBESKÉ DĚJE
aneleh (Občasný) - 6.10.2010 > Mima> To bylo - nemohla jsem se na ně vynadívat, ale jeho podoba se velice rychle měnila, protože foukal silný vítr.
Neví někdo, jak se říká tomu barevnému úkazu vpravo dole? Zaslechla jsem někde, že "falešná duha", ale možná si to pletu. Viděla jsem to poprvé v životě a hodně mě mrzí, že jsem to nestačila vyfotit pořádně.
U příspěvku:NEBESKÉ DĚJE
aneleh (Občasný) - 6.10.2010 > Janahe> Není sice světoznámý, jako šikmá věž v Pise, je to jenom takový obyčejný "šikmý komín v...." ve větru se klátící...
:-))
U příspěvku:POTKALI SE DVA...
aneleh (Občasný) - 25.5.2010 > šedé> Proč zrovna Láďa...?? :-))
U příspěvku:POTKALI SE DVA...
aneleh (Občasný) - 24.5.2010 > šedé> To rozhodně ne. :-))
Zajímalo by mě jenom, jaký název tomuto náhodnému "dílu" by dal někdo jiný. (Když třeba namaluju kruh a v něm černou tečku, vidí to jeden jako "černou díru ve vesmíru", druhý jako oplodněné vajíčko, třetí jako zrnko prachu na - nebo v - křišťálové kouli...)
Ne, že by všechno muselo být pojmenované /někdy jsou tři tečky místo názvu možná lepší/ - název vlastně omezuje diváky v jejich fantazijním
vnímání "cákance".
Pojmenuj, prosím, porovnat "úhly pohledu" je zajímavé. :-)
U příspěvku:POTKALI SE DVA...
aneleh (Občasný) - 24.5.2010 > šedé> Jaký?? Napověz...nebo alespoň přibližně naznač...
:-))
U příspěvku:POTKALI SE DVA...
aneleh (Občasný) - 24.5.2010 > Mima> ...obrazy se tvoří samy... :-)
U příspěvku:POTKALI SE DVA...
aneleh (Občasný) - 24.5.2010 > jaxxana> Je. Člověk se nemusí honit po světě za různými obrazy, vjemy, zážitky - všechno si to v klidu, skoro doma na kanapi, vyfantazíruje. :-))
U příspěvku:ŚUMAVSKÁ BRÁNA DUHOVÁ
aneleh (Občasný) - 21.5.2010 > čtenář> Rozkaz! :-))
U příspěvku:ŚUMAVSKÁ BRÁNA DUHOVÁ
aneleh (Občasný) - 21.5.2010 > JARO> Děkuji. Byl to opravdu pohled úchvatný - duhy byly dvě nad sebou (jinak je to duha jedna a ta samá na všech fotkách - honila jsem ji a přitom uběhla asi kilometr :-)) , ale ty už můj foťáček zachytit nestačil.
Svítilo slunce, do toho mžilo - byla to atmosféra, jakou moc často člověk nezažije. :-)
U příspěvku:KAPKY DEŠTĚ Z OBLOHY PADAJÍ...
aneleh (Občasný) - 9.5.2010 > Rakshi 55> :-)
Já jsem utíkat nemusela - stihla jsem se před tím lijákem v poslední chvíli schovat pod podloubím a pak už jsem jenom "lovila" ty, co to taky chtěli stihnout :-))
U příspěvku:KAPKY DEŠTĚ Z OBLOHY PADAJÍ...
aneleh (Občasný) - 8.5.2010 > sadaf> Učit se, učit se, učit se. :-))
Já z něj používám také minimum - kontrast, reliéf a oříznout, takže s ním vlastně také neumím. :-)
U příspěvku:děti
aneleh (Občasný) - 8.5.2010 > Když někdo krásně zpívá, cítím po těle "mrazení". Při pohledu na tvoje obrázky mě "zamrazilo" také.
U příspěvku:Nový život
aneleh (Občasný) - 8.5.2010 > Paráda. Podívala jsem se na fotku několikrát, a vždycky mi padl pohled nejdříve na jeho ještě "nepoužité" nohy- :-)
U příspěvku:Pod mámino křídlem
aneleh (Občasný) - 8.5.2010 >
U příspěvku:KAPKY DEŠTĚ Z OBLOHY PADAJÍ...
aneleh (Občasný) - 8.5.2010 > sadaf> Dovolím si odpovědět namísto JARO:
K úpravě fotek používám PhotoFiltre - tam je také tzv. reliéf - prostě se objekt tak trochu "ztrojrozměrní", když ho použiješ. :-)
U příspěvku:KAPKY DEŠTĚ Z OBLOHY PADAJÍ...
aneleh (Občasný) - 8.5.2010 > JARO> Máš pravdu. :-) Zrovna tyhle dvě fotky byly totiž hodně matné, rozplizlé, šedé, jak prudce lilo - tak jsem to trochu "vytáhla na povrch", aby to bylo zvýrazněné.
U příspěvku:TŘI MINUTY ŽIVOTA DÍTĚTE...
aneleh (Občasný) - 28.4.2010 > Až když jsem vložila fotky, všimla jsem si, že těsně před tím mým byl vložen příspěvek V zemi Xixaa. Já, když jsem to úžasně živé dítě fotila, jsem mu začala hned říkat v duchu Xixao :-) Během několika minut stihlo neuvěřitelné množství věcí včetně šplhu na sloup, svačiny, zablokování dopravy na vedlejší silnici... A kdyby si mě nevšimnul jeho nepříliš přátelsky se tvářící dědeček, měla bych ještě takovou pěknou tečku - ten vajgl, který před malým člověkem na poslední fotce leží - nakonec posadil na hrdlo láhve a razantním způsobem ho tam vmáčknul. :-))
U příspěvku:ČESKÁ TROJKA
aneleh (Občasný) - 25.3.2010 > boval> To je dobré. Takže jsem vlastně hvězda - mám dvě podmínky úspěchu jištěné jednou fotkou. :-))
(a to jsem v okamžiku focení nevěděla, co tam ti broučci dělají, protože jsem neměla brýle...- kdybych je bývala měla, tak bych je bývala nefotila...:-)))
U příspěvku:PŘED BOUŘÍ
aneleh (Občasný) - 23.3.2010 > germanica> Trochu jsi mě znejistila, jestli jsem to s tím kontrastem moc nepřehnala. Vyhledala jsem původní fotku bez úprav - je trochu matnější, ale oblaka jsou opravdu růžovofialová. Před bouřkou je možné všechno. :-)
U příspěvku:STŘÍPKY 2
aneleh (Občasný) - 14.3.2010 > Thumb> Děkuji za návod. :-)
Mně včera výborně poradila atreb, díky které se mi to podařilo po předchozím dlouhém trápení se u počítače. :-)
Poprosím ji, aby popis postupu vložila.
U příspěvku:Kulička zmrzlá
aneleh (Občasný) - 11.3.2010 >
U příspěvku:Učím se jíst sám.
aneleh (Občasný) - 11.3.2010 >
U příspěvku:\
aneleh (Občasný) - 11.3.2010 > To se mi líbí. Zrychlený běh světa kolem člověka, který jde zvolna ke svému cíli ...
(černobílé je to také zajímavé)
U příspěvku:S.ztepilé
aneleh (Občasný) - 1.3.2010 > S.z.i.> Mlžil jsi dobře. Skoro jsem se lekla při pohledu na první fotku, že jsem nějakým omylem vsunula svoji fotku do tvého "kastlíku", protože mám úplně stejně zimně oděné stromy.
Ale srnky přede mnou vždycky utekly. :-))
U příspěvku:ARCHIV
aneleh (Občasný) - 1.3.2010 > atreb> Už nedám, zbyla jenom kapka na dně. Musím říci, že po počáteční nedůvěře mi obsah té darované láhve zachutnal - prý jakýsi kalvados, či co.. :-))
U příspěvku:OSVÍCENÝ
aneleh (Občasný) - 26.2.2010 > germanica> Já jsem v lese prakticky vyrostla a můžu říci (s naprostou vážností a zodpovědností :-)), že jsem něco takového ještě neviděla (tím ovšem zase nemůžu říci, že se tam takovýto "jev" neobjevuje častěji, protože u všecho být nemůžu). Západ slunce - oranžový - a průnik toho paprsku (spolu s mým vskutku geniálním foťáčkem) toto způsobily... Stačila jsem cvaknout 3x, než byl svit pryč - tenhle první "osvit" byl nejintenzivnější, další fotky bledly a bledly...až to asi za pět vteřin bylo všechno pryč.
A co ti na tom vlastně "nesedí"??
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter