Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
kouzelný človíček

Občasný
Na Totemu: 31358x
Napsat zprávu

Jsem projektantem svého osudu. Jsem autorem.Píšu příběh. Pero je v mé ruce a výsledek je takový jaký si vyberu. A tak se snažím...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čas v kolotoči
kouzelný človíček (Občasný) - 1.8.2014 > super...nic víc.......
U příspěvku:Neodpustitelná
kouzelný človíček (Občasný) - 16.5.2013 > Jsi naprosto úžasná, Michelle, nevím, co říct víc...
U příspěvku:Až dojdeš pod most
kouzelný človíček (Občasný) - 14.7.2012 > pěkný...
U příspěvku:Nejsi...
kouzelný človíček (Občasný) - 9.7.2012 > zochrova> ...kam ty na ta moudra chodíš...:-)) zdravííím !!!
U příspěvku:znám tě
kouzelný človíček (Občasný) - 28.6.2012 >
U příspěvku:Chemie
kouzelný človíček (Občasný) - 21.6.2012 > Michelle> Chemický koktejl lásky...:-)
Víš že tohle mě v té souvislosti vůbec nenapadlo? Myslel jsem to tak nějak obecně - ale díky za zajímavý postřeh.:-)
U příspěvku:Chemie
kouzelný človíček (Občasný) - 21.6.2012 > Kranad> Děkuji za všechny ty komentáře - které proběhly především mezi námi třemi, kterých se to celé vlastně týká...
Jsem moc rád za postřehy - když jsem si přečetl ten koment od Michelle - tak mě to trošku zarazilo, protože jsem si vůbec neuvědomil, že by se ta básnička dala pochopit nebo uchopit i takto - myslel jsem chemii jako takovou - spíš ten proces jehož spouštěčem je opravdu ta lidská myšlenka...
Ale i tvoje odborné filozofické pojetí bylo velmi přínosné - je vidět - že se věcmi zabýváš v hlubších souvislostech a v tom případě by se o tom dalo mluvit a mluvit...
Takže - díky - takovéto příspěvky vždy rád u sebe přivítám..:-)

Pěkný den. Kouzelník.
U příspěvku:Shledání
kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2012 > jo - tebe jsem tu hledal...ale jsi tu, viď ? :-)
U příspěvku:Chemie
kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2012 > Kranad> Ano jsi pravděpodobně v Jiříkově vidění - a kouzlo náhody je opravdu zajímavým kouzlem...:-)
U příspěvku:Chemie
kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2012 > Kranad> no jo - tak to prostě funguje - takže bacha na to..:-)
U příspěvku:jedna loudavá
kouzelný človíček (Občasný) - 15.6.2012 > jo - nebýt sám znamená...
U příspěvku:Hledání
kouzelný človíček (Občasný) - 15.6.2012 > mám za to, že v tomhle se koupeme všichni... krásně jsi vystihla nejhlubší pocity nás všech...
Díky.:-)
U příspěvku:črta2
kouzelný človíček (Občasný) - 15.6.2012 > víš - ty máš moc hezký věci - po delší době jsem se zase přišel podívat na Totem jako takový - a jsem moc rád, že jsi zabloudila i ke mně - aspoň mám důvod vidět to, co děláš a děláš to fakt krásně - už jsi někde vystavovala?
Díky moc za pozdrav.:-)
U příspěvku:...a přeci ještě lyrika
kouzelný človíček (Občasný) - 13.6.2012 > Kam jsi zmizel ???

Dobře to plyne, pěkně se to čte - tak kde jsi?
U příspěvku:Živote, Osude...
kouzelný človíček (Občasný) - 13.6.2012 > věčné otázky na které si musí stejně člověk odpovědět sám...
U příspěvku:Ve tvém pojetí
kouzelný človíček (Občasný) - 4.6.2012 > ...daleko za námi měkce rozkýval se horizont smutku...

Pokaždé nevycházím z úžasu - kolik má ten náš jazyk možností k vyjádření...:-)

A tvoje vyjadřovací schopnosti mi donekonečna berou dech.
U příspěvku:Bezbolestná
kouzelný človíček (Občasný) - 28.5.2012 > Chtěl bych to slyšet recitovat...
U příspěvku:Tolik
kouzelný človíček (Občasný) - 19.5.2012 > hmmmm.... tolik vrstev pod mořem... moc se mi líbí.:-)
U příspěvku:Smrt je v každém z nás
kouzelný človíček (Občasný) - 28.2.2012 >
U příspěvku:......
kouzelný človíček (Občasný) - 13.2.2012 >

zajímavá myšlenka na téma včera dnes a zítra...

pěkné...

U příspěvku:Smazaná
kouzelný človíček (Občasný) - 8.2.2012 > je to moc pěkné...
U příspěvku:Pravda a lež
kouzelný človíček (Občasný) - 4.2.2012 >

..postavila jsem svět ve vteřinách ticha...

..upila pravdy...

..a vdechla mu vinnou lež...

 

Ptám se já - človíček kouzelný - vinnou nebo vinou..? Protože mně by se tam hodilo spíš to druhé slůvko... Lidská vina totiž opravu plodí lež...:-)

Ale jinak - krásné pojetí...

Díky za návštěvu - jsem zpět a doufám že tu zase chvilku pobudu...:-))

U příspěvku:V pýše se píše...
kouzelný človíček (Občasný) - 1.2.2012 > maria keis> hraju si rád...:-)
U příspěvku:V pýše se píše...
kouzelný človíček (Občasný) - 1.2.2012 > Jasmínu loubí> no...tak jsem se na chvilku vrátil...:-) díky !!!
U příspěvku:V pýše se píše...
kouzelný človíček (Občasný) - 1.2.2012 > Věza> 
U příspěvku:V pýše se píše...
kouzelný človíček (Občasný) - 1.2.2012 > P.V.Ctihodný> 

...to mi povídej...:-) díky za návštěvu

 

U příspěvku:Exitus
kouzelný človíček (Občasný) - 31.1.2012 > Kam na to chodíš? To je fakt působivý...s každým novým řádkem jsem byl zvědavější a zvědavější na řádek příští...:-) zdravím, moc tě zdravím...
U příspěvku:.........
kouzelný človíček (Občasný) - 31.1.2012 > joooo....
U příspěvku:Pondělí na římsách
kouzelný človíček (Občasný) - 25.1.2012 >

smutně náladová, vyvolává ve mně pocit bezvýchodnosti... ale krásná, jako vždycky...

U příspěvku:Drobnosti XIV
kouzelný človíček (Občasný) - 29.12.2011 > mňamky...jinak to říct nedokážu...
U příspěvku:Probolet se
kouzelný človíček (Občasný) - 19.11.2011 > je to moc pěkný, co víc na to říct?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter