Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Abstt
(muž)
Občasný
Na Totemu: 27202x
Napsat zprávu

Tvořím na 100% jen v Ultra Fractal.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:najdu si tě
Abstt (Občasný) - 21.5.2014 > Tvoje tvorba je super. Vždycky když vidím co dokážeš tak myslím na to jak mě tvoje mysl udivuje, v tom nejlepším slova smyslu.
Tohle může vypadat chaoticky ale přitom je v tom opravdu dost jasnejch detailů který jsou super a celkově tomu dávají smysl..
Kéž by tvojí tvorby tady bylo víc, moc se mi líbí obecně.
A i když sem často nechodím, jak jsem napsal v minulosti, nezapomínám..
U příspěvku:maj
Abstt (Občasný) - 31.7.2013 > Nejčastěji se bohužel každý zajímá jen sám o sebe a druzí jdou až po nich.
Ale respekt komukoliv kdo by se řídil těmito slovy.
U příspěvku:2012
Abstt (Občasný) - 26.9.2012 > lacetka> Díky, ve skutečnosti jsem tu představu velikýho plátna pro tohle měl taky, ale samozřejmě jsem to musel dodělat s vědomím že z toho nebude nikdy nic víc než jen ta představa :)
U příspěvku:Jednota
Abstt (Občasný) - 26.9.2012 > lacetka> Moc děkuju za hezkej komentář, jsem rád že Jednota zaujala :)
U příspěvku:Jednota
Abstt (Občasný) - 8.4.2012 > Mima> To mě těší, díky :)
U příspěvku:Jednota
Abstt (Občasný) - 6.4.2012 > jaxxana> To je milé, díky :)
U příspěvku:Jednota
Abstt (Občasný) - 3.4.2012 > neandrtalec> To mě těší
U příspěvku:Syndrom piniového oříšku
Abstt (Občasný) - 24.3.2012 > Dokonalé.
U příspěvku:C.M.
Abstt (Občasný) - 24.3.2012 > Mima> Díky, tohle je druhá spolupráce s mou kamarádkou která s fraktály začíná btw, dá se to poznat podle kolekce a podpisu v obrázku, a příští fraktál bude úúúplně něco novýho v mojí galerii :)
U příspěvku:Sama ve škole
Abstt (Občasný) - 23.3.2012 >
U příspěvku:C.M.
Abstt (Občasný) - 23.3.2012 > sadaf> Díky za takovou pěknou zprávu, potěšila mě a vážím si jí, taky přeju pěkný víkend :)
U příspěvku:Vznik
Abstt (Občasný) - 11.3.2012 > Mima> Zajímavá vize, děkuju za komentář :)
U příspěvku:Vznik
Abstt (Občasný) - 9.3.2012 > čtenář> ?
U příspěvku:Vznik
Abstt (Občasný) - 9.3.2012 > Nová kolekce, A&A.'s, vytvořena pro kolaborace s A., toto je naše první.
U příspěvku:Zla mysli
Abstt (Občasný) - 18.2.2012 > Luciijjenka> Děkuju, je to tzv. fraktál vytvořený ve fraktálovém programu Ultra Fractal.
Takže vlastně digitální grafika, podobně jako photoshop :)
U příspěvku:Zima šílená
Abstt (Občasný) - 12.2.2012 >
U příspěvku:Trpělivá noční práce
Abstt (Občasný) - 11.2.2012 >
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 10.2.2012 > píč> Děkuju za takovej pozitivní komentář :)
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 8.2.2012 > mademoiselle secret> Moc děkuju za tak pozitivní slova :)
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 8.2.2012 > Mima> Děkuju ti :)
A máš na 100% pravdu, pohybuju se ve známém prostoru, ale objevovat je a bude rozhodně pořád co.
A napínavý to taky je, to když jeden obrázek předělám třeba 4x (:
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 8.2.2012 > Ovečka> Děkuju za komentář, a vidíme to podobně :)
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 8.2.2012 > Janahe> První možnost je správně, přesně tak :)
Vytvoříš fraktál jaký chceš, a potom co víš že máš vytvořený materiál s dobrým potenciálem ( jako např. nějakou spirálu nebo tak ) tak se rozhodneš v jakých rozměrech to bude, tzn. vlastně zvolíš to ''jakési okno'' které bude nejlíp zobrazovat ty části fraktálu který chceš mít ve výslednym obrazu.
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 8.2.2012 > Janahe> Dík za věcnou otázku :)
Je to tak že každej fraktál dělám v rozměrech který se mi zlíbí..
A jelikož jsou ty fraktály nekonečný, tak to že se ti občas zdá něco chybět nebo přebývat tak to může být tím že jsem možná mohl trochu ten rozměr upravit.
Občas ale ten fraktál pokračuje jinak než by to člověk čekal ( z toho co vidí na tom výslednym obrazu ), takže někdy to není ani tak moje chyba jako limitace toho konkrétního fraktálovýho ''konstruktu'', ale to už bych se dostal do dost složitý řeči.
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 7.2.2012 > sadaf> Děkuju :)
U příspěvku:Dtl
Abstt (Občasný) - 7.2.2012 > paz> Jak se to vezme. Rozhodně to chce nějakou zkušenost s fraktálama.
Ale tohle konkrétně je technicky jednodušší než většina věcí co jsem udělal předtím, takže tak nějak :)
U příspěvku:velicí Bloudi
Abstt (Občasný) - 29.1.2012 >
U příspěvku:Moderní zaměstnavatel
Abstt (Občasný) - 19.1.2012 > Aaen> Bylo mi potěšením :)
Zaujalo mě to pro svou jednoduchost a zároveň pravdivost..
U příspěvku:Moderní zaměstnavatel
Abstt (Občasný) - 18.1.2012 >
U příspěvku:posledne
Abstt (Občasný) - 5.1.2012 >
U příspěvku:2012
Abstt (Občasný) - 2.1.2012 > Mima> Díky :D
U příspěvku:2012
Abstt (Občasný) - 2.1.2012 > Path Adamski> Je to komplet vytvořený v programu Ultra Fractal, v tom se pracuje podobně jako v ps, na základě vrstev, takže v tom není problém vytvořit i textury atd. a photoshop není na nic potřeba :)
Jediná věc je podpis ( © Abstt 2011 ), to je jediná úprava která se nedá udělat v UF.
Díky za pozitivní komentář.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter