Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Abstt
(muž)
Občasný
Na Totemu: 27202x
Napsat zprávu

Tvořím na 100% jen v Ultra Fractal.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:2012
Abstt (Občasný) - 2.1.2012 > Path Adamski> Je to komplet vytvořený v programu Ultra Fractal, v tom se pracuje podobně jako v ps, na základě vrstev, takže v tom není problém vytvořit i textury atd. a photoshop není na nic potřeba :)
Jediná věc je podpis ( © Abstt 2011 ), to je jediná úprava která se nedá udělat v UF.
Díky za pozitivní komentář.
U příspěvku:Odpojení od reality
Abstt (Občasný) - 24.12.2011 > lacetka> Díky, to mě moc těší, že se podařil určitej efekt co dává dojem ''hloubky'' v tom obraze.
U příspěvku:Absttrakce
Abstt (Občasný) - 22.12.2011 > Li-duše> Díky :)
Mě se moc líbí že muj experiment v kombinaci zelený a červený se +/- snad každýmu líbí :)
U příspěvku:Odpojení od reality
Abstt (Občasný) - 22.12.2011 > Li-duše> Nechtěl jsem znít nějak dotčeně nebo defensivně, jen jsem chtěl dát na vědomí že budu zůstávat věrný svému stylu :)
U příspěvku:Odpojení od reality
Abstt (Občasný) - 22.12.2011 > Li-duše> Motivace dělat něco pozitivnějšího?
Občas se najde něco ( nebo někdo ) díky čemu jsem dost pozitivně naladěný a občas to způsobí že má tvorba vypadá trochu pozitivněji, když není nic co mě stresuje a když jsem prostě celkově v pohodě..
Ale i tak určitě se budu držet mýho stylu, protože to je můj styl.
Některý lidi tvoří věci o pozitivních aspektech našich životů, já tvořím věci o těch aspektech negativních.
U příspěvku:Odpojení od reality
Abstt (Občasný) - 21.12.2011 > Mima> Ah, děkuju, strávil jsem u toho spoustu času tak tohle potěšilo :)
U příspěvku:Odpojení od reality
Abstt (Občasný) - 21.12.2011 > Li-duše> Bohužel spíš ne.
Mám jeden obrázek co je světlej a barevnější, ale kompozice v tom není až tak nic moc.
Obecně u mě nic moc světlýho a už vůbec ne veselýho nenajdeš, bohužel.
Má tvorba je soustředěná na temnější stránku myslí a života celkově, a barevnější a pozitivnější věci jsou u mě vyjímkou.
U příspěvku:Změny
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Těžké to možná není ale i přesto mi musela pomoct wikipedie abych věděl jak o tom pátém elementu tak o vadžře ( snad je to tak správně ) ;)
Ale myslím si že teď už si to budu pamatovat.
U příspěvku:Změny
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Zajímavé, zapamatováno ( snad ) :)
Prostor je považován za pátý element v Buddhismu, a ta vadžra byla předtím taky odkaz na Buddhismus, vypadá to že ten je ti hodně blízký, minimálně to tak vypadá díky tvým znalostem :)
U příspěvku:Cit
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Musel jsem shlídnou wikipedii pro víc info.
Je vždycky hodně zajímavý co člověk udělá podvědomě, bez znalosti něčeho co je tomu podobný.
A souhlasím že se to v tom dá zpozorovat a celkem se mi i líbí ten smysl :)
U příspěvku:Cesty zpět do života
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Naprostá pravda :)
U příspěvku:Cit
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> A zranitelné.
Cit by nebyl citem kdyby nebyl zranitelný.
U příspěvku:Čistota, chlad, prokletí
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Tady můžu upřímně říct že jsem věděl jak jsem celý ten název myslel, ale už to nevím.
Už je to nějaká doba co se tohle zrodilo a ta myšlenka už nejspíš pominula..
Akorát vím že čistota a prokletí měli vzájemné spojení.
A chlad taky něco znamenal :D
No jo no, mrzí mě že jsem to zapomněl, ale to je nejspíš daň za tvorbu postavenou na myšlenkách a pocitech.
Člověk se mění v podstatě nonstop, akorát občas se ten proces dočasně urychlí a vytvoří skoro zpozorovatelnou změnu a pak se zas vrátí a zpomalí na rychlost nezpozorovatelnou.
Pomalou, ale jistou, nepřetržitou.
U příspěvku:Vůle je vše
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Náhodou i věřím, a nazvala jsi to moc pěkně ;)
U příspěvku:Sny se dějí
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Sny jsou důležitý.
Ať už ty který se zdají tak ty ve které se doufá..
A oba druhy se dějí, ve víc smyslech najednou.
U příspěvku:Změny
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Zajímavý, rychlost a ochrana jsou věci který jsem předtím ve vztahu se zelenou zmiňovaný neviděl.
Mě by spíš rychlost evokovala přibližně světle modrá, ale to je čistě můj dojem.
Zmínka o wasabi pobavila :)
U příspěvku:Afektivita
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Zúžit, pokřivit..
Jo, afekt jakoby uměl dočasně povolit určitému pocitu převzít kompletní kontrolu.
Když se všechny ty části spojí do koncentrovanýho shluku, tehdy k tomu dochází.
U příspěvku:Nástroje svobody
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Jj, draví ptáci mě vždy fascinovali.
Nádherní mocní predátoři, naprosto volní :)
U příspěvku:Nekonečné možnosti
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Moc hezká asociace který si tenhle obrázek váží.
Já když se na to zpětně dívám tak si říkám že ty barvy v tom jsou strašně sytý, a že je tam toho trochu moc, ale po tomhle komentáři se mi to zase líbí trochu víc :)
U příspěvku:Cesty zpět do života
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Tady u toho mě komentář potěšil už tím že prostě tohle nějaký dostalo, protože myslím že tohle trochu postrádá na estetice.
Ale ta myšlenka to u mě dost vyvažuje, a moc mě těší že ji vídíš.
U příspěvku:Život
Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > No, napsalas to perfektně, prase jsem sice na mysli neměl, opravdu je to květ/srdce ( obojí značí život ) ale líbí se mi že máš originální představivost a vidíš co jiní ne :)
U příspěvku:Budoucnost
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> No teda, to koukám!
Vlastně vůbec v ničem se nemýlíš, a jsem opravdu rak ;)
Samozřejmě moje inklinace ke smutkům, melancholii, ke stlačeným a depresivním náladám je přímo to co mě i často motivuje tvořit, a v mojí tvorbě by to mělo být vidět ale i tak mám pro ten postřeh respekt protože ne úplně každý si toho asi všimne.
Rozhodně na to že znáš jen mou tvorbu a nic víc o mě nevíš je tahle tvá zpráva dost působivá.
Jinak ke krásným ženám rozhodně inklinuji, ale jen pokud je jejich krása v první řadě v jejich osobnostech :)

Tak moc děkuju že jsi nakonec tenhle komentář sestavila, moc mě potěšil, na pocitech které má tvorba vyvolává mi záleží a tak jsem rád že jsi se o ně se mnou podělila :)
U příspěvku:Skryto uvnitř
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> Ah, díky, to i sedí dokonale protože je to jeden z mých úplně prvních fraktálů. A taky mě moc těší tu vidět někoho komu se fraktály opravdu líbí i obecně :)
U příspěvku:Cesty odlišnosti
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> Jj, já rozhodně vidím tu logiku za tím a souhlasím s tím, dokonce se mi to i líbí ;)
Díky i za něco celkového, i když se to nakonec nestalo protože tomu notebook nechtěl, cením si toho úmyslu :)
U příspěvku:Zla mysli
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> Děkuju za všechny komentáře, všechny mají zajímavý pohled na to čeho se týkají a to mě těší :)
U příspěvku:V tichu
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> Dobrý postřeh a myšlenka, děkuju :)
U příspěvku:Cesty odlišnosti
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> To je rozhodně něco co mi nevadí že má tvorba připomíná. Tenhle komentář se mi teď definitivně spojil s timhle dílem napořád ;D
U příspěvku:Horizont zapomnění
Abstt (Občasný) - 19.12.2011 > Li-duše> Jj na můj taky.. Proto je to v tom Nenávratnu.
Původně jsem to nechtěl dát na net ale skončilo to tak že nekterým lidem se to naopak líbilo tak jsem to dal i sem.
U příspěvku:Dočasná sebedestrukce
Abstt (Občasný) - 28.11.2011 > Mima> Děkuju, tenhle komentář se mi líbí, celkem mě pozitivně povzbudil :)
U příspěvku:...
Abstt (Občasný) - 26.11.2011 > Četl jsem poslední tři tvé příspěvky a všechny se mi líbí, dokážu se s nimi sžít, dobře vyjádřeno podle mě.
U příspěvku:Dočasná sebedestrukce
Abstt (Občasný) - 26.11.2011 > Cyberian> Aha. Tak tady jde teda v tom případě už jen o preference, to už je lepší, můj styl fraktálů ti nesedí, to je ok :)
Jasný že jiný lidi dělají jiný fraktály, dokonce i přírodní fraktály a jinak než softwarově vytvořený, ale to jde zas mimo mě.
Tobě se líbí masivní komplexita, mě zas něco jinýho,
s tvým hodnocením tím pádem nemám vůbec problém .
To video v linku je rozhodně pěkný, respekt tvůrci.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter