Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Závěť
juray (Občasný) - 25.2.2011 > A.x.e.l> Díky za návštěvu a komentář! :) Písnička by to byla, kdybych ještě dokázal složit melodii. Ale co není, možná bude :)

S tím strháváním máš nejspíš pravdu :) Samozřejmě, že jsem při psaní nemyslel na strhávání lidí, ale věřím, že se najdou i tací, kteří si v tom něco najdou ;)
U příspěvku:Závěť
juray (Občasný) - 22.2.2011 > lenulela> Díky za zastavení :) Sice nebyl záměr, aby to byla - dá se napsat - trampská věc, ale vyplynulo to tak, jak to vyplynulo :) Já osobně to za trampskou písničku nepovažuju.
U příspěvku:Když byl leden
juray (Občasný) - 3.2.2011 > miroslawek> Howgh.
U příspěvku:Když byl leden
juray (Občasný) - 15.12.2010 > miroslawek> Upřímně, nechci vymýšlet něco nového, i když bráno ad absurdum, už ani není proč psát, když je těch šest stejných témat popisováno pořád dokola.

A ad rytmus - já nevím, co je rytmicky správně. Vy jste začal s tím, že tam nejspíš žádný rytmus není, a pak jste mě přesvědčil, že asi není. A teď píšete, že je jen nástrojem, přičemž autor může (postmodernisticky :p) vše. Tak není pak úplně jedno, že je báseň napsána kombinacemi rytmů, jak jste odhalil? ;)

Na závěr, nejspíš jsem se zapomněl zmínit v úvodu, což je má chyba. Jedná se spíše o písňový text, než o klasickou báseň, a je moje chyba, že jsem jej zařadil jinam, protože se mi jevil, že je možné použít jej v obou kategoriích. Poezie to vyhrála :)
U příspěvku:Halleyova kometa
juray (Občasný) - 15.12.2010 > miroslawek> Tak to Vás asi opravdu nepotěším, něco zábavnějšího nejspíš budete muset hledat jinde. Jak jste zmínil, ani se nemusí chodit daleko ;)
U příspěvku:Když byl leden
juray (Občasný) - 14.12.2010 > miroslawek> Přesně tohle jsem měl na mysli, děkuju za osvěžení látky, že jste se mnou ztrácel čas. Nejde o to, že bych nikdy o těchto výrazech nikdy neslyšel. Jenom prostě, když píšu jakýkoli text, tak si nesednu, a neřeknu "dneska bych si dal jeden klasickej daktylek, a v refrénu bych mohl utéct... Třeba do jambu, ale aby to nikdo nepoznal." Pokud Vy ano, potom se Vám klaním.

Kromě toho Vám musím ještě pogratulovat, protože jste první, který jakýkoli můj text rozebíral až takhle do šroubku. Díky Vám konečně vím, že se mám vykašlat na obsahovou stránku věci, jako to děláte Vy, a psát rytmicky správně. Otevřel jste mi oči! :)
U příspěvku:Halleyova kometa
juray (Občasný) - 13.12.2010 > A víte, jak by byl svět nudný, kdyby všichni psali jenom vysoká a neotřelá přirovnání, jako vy?
U příspěvku:Když byl leden
juray (Občasný) - 13.12.2010 > miroslawek> Snad jenom to, že kdo chce, ho tam slyší. Bohužel to nedokážu vypočítat v počtu přízvučných a nepřízvučných slabik nebo v délce intervalů mezi slovy. V tomto směru opravduu vzdělán nejsem. Ale opravdu se mi nezdá, že by tam žádný rytmus nebyl.
U příspěvku:Když byl leden
juray (Občasný) - 13.12.2010 > miroslawek> Je tam. Neměl by?
U příspěvku:Halleyova kometa
juray (Občasný) - 13.12.2010 > miroslawek> Neklasická mě nejspíš nenapadají, jinak by tam byly.

U příspěvku:Dlouhý černý vlak
juray (Občasný) - 13.12.2010 > miroslawek> Záleží na tom, kde ty texty hledáte. V porovnání s básněmi amazonských indiánů je to v podstatě opravdu poušť.
U příspěvku:Píseň beze slov
juray (Občasný) - 13.12.2010 > miroslawek> Bohužel, zkoušel jsem to jako instrumentální báseň, ale nikde mi to nechtěli publikovat.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter