Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku: londýnská mha (mord květinářky)
Anděla.Čertíková (Občasný) - 20.2.2012 > Haha..dobré je to..hrozně pobavilo..
U příspěvku:Dávno si neporoučím
Anděla.Čertíková (Občasný) - 20.2.2012 > To tedy vážně není vůbec špatný..
U příspěvku:staszek krakowiak (elegia)
Anděla.Čertíková (Občasný) - 18.2.2012 > Ha ha..tak tomu říkám náruživost..
U příspěvku:Dítě
Anděla.Čertíková (Občasný) - 16.2.2012 > Podařené dílko..a téma smutné, ale je pravdou, že je třeba připomínat tyto události..aby nepřišly nedejbože znovu..
U příspěvku: kamarát Uziel - leč nejni nad kalašnikov! (z kroniky)
Anděla.Čertíková (Občasný) - 16.2.2012 > Není pochyb, že bys pravděpodobně dokázal barvitě vylíčit i návod k použití elektrickýho otvírače konzerv..Taky za Zimku(ten teda ty plochy umí zaplnit..mňam..).a taky za zajímavý postřehy..nemůžu jinak, než dát plnou palbu (bez kalašnikova)..brounoc
U příspěvku:dovedou naslouchati hlasu přírody (z obecnej kroniky)
Anděla.Čertíková (Občasný) - 15.2.2012 > eliah bruno> Cuká mi levý voko...ba ne..nějak jsem nad tím dvakrát nepřemýšlela..jak se to projevuje a zda vůbec.. ale tož spisuj dále..třeba mě něco fakt odrovná..držím palce.
U příspěvku:skleněný dívčí sen
Anděla.Čertíková (Občasný) - 14.2.2012 > To je krásná bižu..pro nás holky ze sklářský školky..
U příspěvku:dovedou naslouchati hlasu přírody (z obecnej kroniky)
Anděla.Čertíková (Občasný) - 14.2.2012 > No to je prima počteníčko.. milé, poutavé a vtipné..začínám mít pro tvou tvorbu slabost..
U příspěvku:Sněhobraní
Anděla.Čertíková (Občasný) - 14.2.2012 > Prostě krásná..povedla se..
U příspěvku: hrajeme divné hry
Anděla.Čertíková (Občasný) - 14.2.2012 >
U příspěvku:Valentýn
Anděla.Čertíková (Občasný) - 14.2.2012 > Jo Valentýn..tak trochu hořce prázdno a o samotě splín? To je tvrdá realita..neboj..oslavíme MDŽ, nebo tak něco..a nebo první jarní den..ať se jdou vycpat s těmahle implantovanejma svátkama..
U příspěvku:u starého bistra v Pešti
Anděla.Čertíková (Občasný) - 13.2.2012 > Tvé kousky jsou zvláštní..zajímavý styl..
U příspěvku:Tak snad abych zhasla
Anděla.Čertíková (Občasný) - 13.2.2012 > Skvělá..i ta syrovost..
U příspěvku:Další den s tebou
Anděla.Čertíková (Občasný) - 13.2.2012 > Prostě prosté a jednoduše krásné..
U příspěvku:Teorie
Anděla.Čertíková (Občasný) - 13.2.2012 > Ahoj..přeju ti co nejvíce chvil osvobození..
U příspěvku:Chůze
Anděla.Čertíková (Občasný) - 13.2.2012 > Není co dodat..náádhera..
U příspěvku:pojď blíž
Anděla.Čertíková (Občasný) - 11.2.2012 >
U příspěvku:betlém
Anděla.Čertíková (Občasný) - 9.2.2012 > Příjemný textík..jak od polarňiho cestovatele Jana Eskymo Welzla co dostal se na svich cestach do ruznych polarňich zemi a tamo ruzni vjeci po vymřelich eskimaku našel..
U příspěvku:předjitřní recitace
Anděla.Čertíková (Občasný) - 8.2.2012 > Tak to klobouk dolů..že by se zrodil nový Hrabal?
U příspěvku:MRTVOLY NEKRVÁCÍ
Anděla.Čertíková (Občasný) - 8.2.2012 > Hmmm..zpočátku selanka, ale pak..
U příspěvku:žena a muž
Anděla.Čertíková (Občasný) - 8.2.2012 > Každý jde sám tou spouští a někdy spouští si samotu sám..a taky jak to vyřešit, když každý chceme něco jiného..muž ženu a žena muže..
U příspěvku:Přelud a stín
Anděla.Čertíková (Občasný) - 8.2.2012 > Ta první sloka má prima rytmus..
U příspěvku:Babiččin příběh o lásce
Anděla.Čertíková (Občasný) - 8.2.2012 > Ano..moc hezký..a na konci virtuální duet jako od Tatabojs..dávám plnou palbu..
U příspěvku:Tomu říkaj život
Anděla.Čertíková (Občasný) - 7.2.2012 > libusepalkova> To je v poho..vážně ta první půlka připomíná text Čokovoko..


U příspěvku:Jednička na desetikoruně
Anděla.Čertíková (Občasný) - 7.2.2012 > Obsah je dobrý, jen forma je poněkud archaická..
U příspěvku:Smazaná
Anděla.Čertíková (Občasný) - 7.2.2012 > není co dodat..
U příspěvku:KOPEC
Anděla.Čertíková (Občasný) - 6.2.2012 > dost dobrý..
U příspěvku:Tomu říkaj život
Anděla.Čertíková (Občasný) - 6.2.2012 > Jo..dobrá hra se slovy..když se to trochu dopiluje..
U příspěvku:Jestli noc
Anděla.Čertíková (Občasný) - 6.2.2012 > Má něco do sebe..
U příspěvku:Schopnost
Anděla.Čertíková (Občasný) - 6.2.2012 >
U příspěvku:Uhranuté varle
Anděla.Čertíková (Občasný) - 6.2.2012 > No není to dvakrát oduševnělý, ale legrace musí být..
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter