Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Thomas M. New
(muž)
Občasný
Na Totemu: 829x
Napsat zprávu

Nadšenec fantasy literatury a dobré zábavy. Vaření je mi koníčkem a manou. Dále - Magic the Gathering, DrD,filmy, knihy, přátelé. Toho času studující, pracující, tvořící a internetu přísedící.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:MALÝ PRINC
Thomas M. New (Občasný) - 12.4.2011 > Anděla.Čertíková> Díky číčo)
U příspěvku:TAJNÝ MALÍŘ
Thomas M. New (Občasný) - 11.4.2011 > Díky za hodnocení.
U příspěvku:TAJNÝ MALÍŘ
Thomas M. New (Občasný) - 11.4.2011 > Miroslav Václavek> Jestli jsi dotčen kvůli mým komentářům, s tím noc nenadělám. Třeba já nepochopil tvé dílo a ty zase mé.
Názor se cení.
U příspěvku:TAJNÝ MALÍŘ
Thomas M. New (Občasný) - 9.4.2011 > JajJajJaj, díík, končil jsem noční, tak hlava už ende.)
U příspěvku:Deprese
Thomas M. New (Občasný) - 9.4.2011 > Někdy, když už není kam se obrátit, poezie a vůbec literatura má na mne hojivé účinky, větší, než kdy chemie vydobude. Tohle je výkřik do tmy a my jsme zaslechli ozvěnu. Je to pěkně napsané, mohlo to být i delší, třeba by se ti více ulevilo... ale mám ted pocit, že to by pak všichni psali romány)))
U příspěvku:Děcka dnešních dní
Thomas M. New (Občasný) - 9.4.2011 > No asi kdyby se to dalo do ucelené formy a skladby, tak proč ne. Něco na tom je, ale schované v dvojitém dně.
U příspěvku:doběrná
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > To je zdá se povedené.
U příspěvku:Není
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > Jestli je to autotext, tak to beru, jinak bych to raději nekomentoval.
U příspěvku:MĚSÍČNÍ
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > Nijak zvlášť mě to nenadchlo, v půlce již jsem se nudil. Ale takových básní mam hodně. Chce je vzít a překopat.
U příspěvku:"Divná poč((š))ta
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > Tady proběhl dobrý nápad, ale realizace už tak dobrá není. Opravdu trochu chudokrevné. Možná to překopat?
U příspěvku:Polosměr
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > Některé výrazy mě zaujaly, ale ne zcela mě to oslovilo.
Ale není to špatné.
U příspěvku:Kdyby
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > Kdyby - souhlas, ale myslím, že ho každý občas použije.
A KDYBY se mi to zdálo ještě o kousíček lepší, dal bych za 5.)
Né, je to dobrý - Lež ve výmluvném kabátu mluví za vše.
Tak jen čekám ve svém okolí na nové módní trendy.
U příspěvku:KÁVOVÁ DUŠE
Thomas M. New (Občasný) - 2.4.2011 > farišta> Díky za koment a dobré postřehy.
U příspěvku:MĚSÍC
Thomas M. New (Občasný) - 28.3.2011 > čtenář> Děkuji)
U příspěvku:Ospalý básník
Thomas M. New (Občasný) - 5.3.2011 > Děkuji za hodnocení.
U příspěvku:Krychlové švěty
Thomas M. New (Občasný) - 6.2.2011 > Ale nééé, jak teď upravím název?
U příspěvku:Střípky
Thomas M. New (Občasný) - 26.1.2011 > tak proč ne, zrovna tohle mě zaujalo.
U příspěvku:Konce
Thomas M. New (Občasný) - 26.1.2011 >
U příspěvku:Místy přeháňky
Thomas M. New (Občasný) - 26.1.2011 > Jo, šlo by z toho udělat i prózu, ale tahle podoba je asi přeci jen lepší.
U příspěvku:Nokturno
Thomas M. New (Občasný) - 26.1.2011 > hezký to jazyk
U příspěvku:až s ránem,,zpoza minula,,od nic nic
Thomas M. New (Občasný) - 26.1.2011 > pěkné
U příspěvku:Váha myšlenek
Thomas M. New (Občasný) - 15.11.2010 > Věza> Dík, nojo, někdy takové myšlenky vedou k zamyšlení)
U příspěvku:Váha myšlenek
Thomas M. New (Občasný) - 14.11.2010 > čtenář> jo, aukro by slo) Ale nebudu ho radsi propagovat takto, mohlo by se to brát za nezakone pocinani. Ikdyz jednou jsem cetl, ze tam nekdo prodaval i dite.)
U příspěvku:Váha myšlenek
Thomas M. New (Občasný) - 14.11.2010 > čtenář> jo, aukro by slo) Ale nebudu ho radsi propagovat takto, mohlo by se to brát za nezakone pocinani. Ikdyz jednou jsem cetl, ze tam nekdo prodaval i dite.)
U příspěvku:Melodično
Thomas M. New (Občasný) - 14.11.2010 > Dík, přesně tak to je. Podzim je hodne emotivní a dle meho období pro zmenu i sebepoznání.
U příspěvku:Kyvadlo
Thomas M. New (Občasný) - 9.11.2010 > Sartori> to mezi tím cvak cvak je ticho, iluze cvakani hodin pusobi klidem a tichym prostredim.Kdyby nebylo tiché, cvak cvak by nebylo, může to být i cvak cvak v mé hlavě.)
U příspěvku:Světlo a tma
Thomas M. New (Občasný) - 9.11.2010 > Good.
U příspěvku:Samota
Thomas M. New (Občasný) - 9.11.2010 > Napsat o samotě na totem je dobré. Teď již na tu samotu nejsi sama a stane se ti třeba snesitelnější. Něco na tento způsob již jsem psal. Je to téma, které když je prožívané, píše se snadno. Má tu hloubku co potřebuje.
Možná jsi báseň měla nechat celou ve formě první půle, nebo druhé, ale jinač u mě dobrý).
dík.
U příspěvku:Mozaika barev dvou oken
Thomas M. New (Občasný) - 9.11.2010 > Možná trochu přebuzené a možná bych souhlasil s Whisperem, ale za ten celek i to nedá než ti dát...
U příspěvku:"Mokrý písek …
Thomas M. New (Občasný) - 9.11.2010 > Tohle neni vůbec špatné.
U příspěvku:Krabičky na 20 použití
Thomas M. New (Občasný) - 5.11.2010 > Dobrá, díky.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter